lol.
I show
He shows
The chart shows
I show
He shows
The chart shows
Ow fuckLyst wrote:lol.
I show
He shows
The chart shows
Genietmomentje dit ..Steffnov wrote:Net wakker (vrij vandaag, lekkah), dus dan krijg je dat
OngetwijfeldKlos wrote:Genietmomentje dit ..Steffnov wrote:Net wakker (vrij vandaag, lekkah), dus dan krijg je dat
Legaal downloaden dus? Ben hem nergens tegen gekomen (Steam, G2play.net) enz. Dus je zult hem fysiek moeten bestellen denk ikD-Nemacyst wrote:Weet iemand een goeie nederlandse gamestore of online gamestore waar je Command & Conquer Generals kunt halen?
Het maakt me niet uit hoe, in een winkel halen of op een site fysiek bestellen (Dat laatste was mijn bedoeling eigenlijk ook)Almighty wrote:Legaal downloaden dus? Ben hem nergens tegen gekomen (Steam, G2play.net) enz. Dus je zult hem fysiek moeten bestellen denk ikD-Nemacyst wrote:Weet iemand een goeie nederlandse gamestore of online gamestore waar je Command & Conquer Generals kunt halen?
waarom persee legaal?D-Nemacyst wrote:Het maakt me niet uit hoe, in een winkel halen of op een site fysiek bestellen (Dat laatste was mijn bedoeling eigenlijk ook)Almighty wrote:Legaal downloaden dus? Ben hem nergens tegen gekomen (Steam, G2play.net) enz. Dus je zult hem fysiek moeten bestellen denk ikD-Nemacyst wrote:Weet iemand een goeie nederlandse gamestore of online gamestore waar je Command & Conquer Generals kunt halen?
Weet iemand een plekkie ?
Ik heb hem nog wel liggen...D-Nemacyst wrote:Weet iemand een goeie nederlandse gamestore of online gamestore waar je Command & Conquer Generals kunt halen?
Omdat hij illegaal het niet doet. (Alles ontploft in skirmish na 15 seconden, GLA campaign doet het niet, LAN werkt niet door hetzelfde ontplof probleem, Cina gaat niet verder dan missie 1)KSwoosh wrote: waarom persee legaal?
http://www.google.nl/search?q=command+a ... .osb&cad=bD-Nemacyst wrote:Of weet iemand uberhaupt een paar betrouwbare online gamestores
Hoef dus niet meer te zoeken?D-Nemacyst wrote:Heb m al gevonden op Play.com
neeSteffnov wrote:Hoef dus niet meer te zoeken?D-Nemacyst wrote:Heb m al gevonden op Play.com
damnRitsurt wrote:Ronde!
Plastic zilveren muntjes
Of je gaat ze sparen zoals een maat van me doet, wil het zelf ook gaan doen, maar 12 van hetzelfde feestje is beetje veelKSwoosh wrote:damnRitsurt wrote:Ronde!
Plastic zilveren muntjes
dan kan ik die 12 muntjes die ik over heb van HB daar niet uitgeven :p [ik had er 8 gehaald, 4 van Jurheinen gekregen in ruil voor zn bustickets, en 6 gevonden XD ]
dan maar op masters

Philipe Rochard - Mash Up