Leg eens uit? Klinkt namelijk als een simpele oplossing, maar geen idee hoe dat te doen...Draidy wrote:Met audacity kan het ook. weet niet hoe goed audacity het doet maar wat je doet is: je selecteerd een stuk met alleen maar ruis. en dan weet hij dat hij dat geluid overal weg moet halen.Steffnov wrote:Iemand die een manier weet om ruis uit een opname te filteren? Zou wel heel erg naadje zijn als dit niet kan...
Vervormen is niet per se een issue, als ik de gesproken tekst maar goed kan begrijpen. Ruis is niet té erg, maar de opname zelf is redelijk zacht...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Je insert een audio bestand. Kan door te slepen. Kan door op openen audio bestand te klikken.
gaat hiernaartoe:

Dan vraagt ie je om een aantal seconden met alleen maar ruis te selecteren. En dan haalt hij dat geluid overal weg.
Het zou ook kunnen dat je eerst een stuk ruis moet selecteren en daarna klikken op ruis weghalen.
gaat hiernaartoe:

Dan vraagt ie je om een aantal seconden met alleen maar ruis te selecteren. En dan haalt hij dat geluid overal weg.
Het zou ook kunnen dat je eerst een stuk ruis moet selecteren en daarna klikken op ruis weghalen.
Werkt sorta, maar goed genoeg. Thanks man 
Daar gaan we voor, anders zou ik het ook niet weten 
-
D
iemand die een goeie vocallist kent? liefst een man want voor ons nummer hebben we mannenvocals nodig 
met Autotune kan je iedereen goed laten zingenDarkestSymphony wrote:iemand die een goeie vocallist kent? liefst een man want voor ons nummer hebben we mannenvocals nodig
IkkuhDarkestSymphony wrote:iemand die een goeie vocallist kent? liefst een man want voor ons nummer hebben we mannenvocals nodig

van welk programma waren hun ook alweer?
Het komt me zo bekend voor maar ik kan er echt niet op komen
Ik weet wel zeker dat ik dit vroeger gekeken heb op carton network 
Wij staan mainstage jij staat in de kantine.Project 141 wrote:Hier zijn je vocals:
We beuken beats alsof het niets is
Dit is de basis, stamp die air uit die Nikes
Neophyte Records, m’n gabbers, je kent ze
Ze willen hardcore, geef wat ze wensen
Mix om te pesten, zorg dat ze wijzen en zeggen ‘dat is de beste’
De nummer één spot is bevestigd
Geef mij een mic en een drummachine
En ik pomp je vol adrenaline!
Van welk hardcore nummer word deze tekst als vocals gebruikt?

Die ken ik niet, maar bedoel je niet Accelarator & Lunatic - Crossfire? Lijken er beetje op namelijk.
dacht ik ook al aan. maar dat is hem niet.Steffnov wrote:Die ken ik niet, maar bedoel je niet Accelarator & Lunatic - Crossfire? Lijken er beetje op namelijk.
ik weet ook niet 100% zeker of dit in een nummer gebruikt word maar het komt me zo bekend voor.
Het komt me echt héééél bekend voor uit een show van George Carlin.
Is er een (niet te zwaar) programma waarmee je filmpjes kan knippen, en daarna exporteren zonder kwaliteitsverlies? Met Windows Movie Maker is het me niet fatsoenlijk gelukt.
Première pro (wel redelijk zwaar adobe programma en duur, tenzij je het gewoon kraaktJosh-T wrote:Is er een (niet te zwaar) programma waarmee je filmpjes kan knippen, en daarna exporteren zonder kwaliteitsverlies? Met Windows Movie Maker is het me niet fatsoenlijk gelukt.
Oké ik zal Premiere eens proberen, heb ik dus gewoon geïnstalleerd op m'n laptop staan, dohnielstil wrote:Première pro (wel redelijk zwaar adobe programma en duur, tenzij je het gewoon kraaktJosh-T wrote:Is er een (niet te zwaar) programma waarmee je filmpjes kan knippen, en daarna exporteren zonder kwaliteitsverlies? Met Windows Movie Maker is het me niet fatsoenlijk gelukt.). Final cut voor Apple computers. Zijn dure maar wel de meest degelijke programma's
Ik heb een vraagje: Ik heb met photoshop een advertentie gemaakt met tekst, maar als ik hem uitprint wordt ie onscherp. In welk formaat kan ik hem het beste uitprinten? Ik heb hem eerst in een word document gesleept en toen uitgeprint. Iemand tips? Bvd
In photoshop uitprinten + DPI verhogenAtraxisz wrote:Ik heb een vraagje: Ik heb met photoshop een advertentie gemaakt met tekst, maar als ik hem uitprint wordt ie onscherp. In welk formaat kan ik hem het beste uitprinten? Ik heb hem eerst in een word document gesleept en toen uitgeprint. Iemand tips? Bvd
-
G
idd, in photoshop een document maken met de afmetingen die je wilt, dit kan op 200 dpi, dat is hoog genoeg, en dan kan je em printen vanuit PS._dp_ wrote:In photoshop uitprinten + DPI verhogenAtraxisz wrote:Ik heb een vraagje: Ik heb met photoshop een advertentie gemaakt met tekst, maar als ik hem uitprint wordt ie onscherp. In welk formaat kan ik hem het beste uitprinten? Ik heb hem eerst in een word document gesleept en toen uitgeprint. Iemand tips? Bvd
Wie weet een goede converter van MP4 naar AVI of een dergelijk formaat dat kan worden gezien door elke DVD-speler?
Ik heb namelijk elke keer problemen met het afspelen op een DVD-speler na converteren.
Ik heb namelijk elke keer problemen met het afspelen op een DVD-speler na converteren.
Ik denk dat format factory wel een goede is