Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:06 

Hardtraxxer

hidde schreef:
Anyway, met vrienden willen we in de zomer op vakantie gaan naar Griekenland, Spanje oid. Nou denkt.een maat dat we per sé all inclusive moeten doen omdat je dat geld zou schelen(zit ook drank bij) tov appartement oid. Volgens.anderen maakt het niet uit. Wat denkt feestend Hardtraxx hiervan?? Vast wel mensen met ervaring hier.

Als je met all inclusive ook ontbijt en dat soort gekkigheid erbij hebt zou ik het niet doen. Daar betaal je dan wel voor, maar heb je geen kloten aan omdat je dan nog ligt te pitten. Bovendien denk ik dat je sowieso goedkoper uit bent met een appartement ofzo. Zo hebben wij het tenminste wel gedaan in Salou, Lloret en Sunny Beach. Appartement met een supermarkt vlakbij. Bier en drank spot goedkoop in de super halen. Eerst in het appartement, op het balkon of bij het zwembad lekker indrinken, en dan vervolgens de stad in.
Als je all inclusive zou doen, ben je denk ik eerder geneigd om daar te blijven omdat het drinken er dan bij in zit??? Ik neem dat je wel gewoon uit wil gaan enzo...
All inclusive lijkt me meer iets voor jeugdige stelletjes, maar ik moet wel zeggen dat ik daar geen ervaring mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:42 

Donateur

Teun444 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom moet je grapjes maken over een heldenplaat?

Een heldenplaat is het zeker daar heb ik ook niks over gezegd. Alleen snap niet waarom je "Hatjoe!" erinhoord.

Waar dan. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:22 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
Anyway, met vrienden willen we in de zomer op vakantie gaan naar Griekenland, Spanje oid. Nou denkt.een maat dat we per sé all inclusive moeten doen omdat je dat geld zou schelen(zit ook drank bij) tov appartement oid. Volgens.anderen maakt het niet uit. Wat denkt feestend Hardtraxx hiervan?? Vast wel mensen met ervaring hier.

Heb all-inclusive in Mallorca geprobeerd en is me heeel goed bevallen :thumbsup: We hadden idd ook ontbijt erbij, dat nooit geprobeerd maar maakte niet zoveel uit. We konden de hele dag door drinken/eten halen (snackbar, pizza's, bbq), drinken tot 23:00. Daarna ga je toch uit dus is eigenlijk alleen maar fijn :D
Scheelde mij zo 300 euro met de vakantie een jaar eerder in Lloret, toen hadden we een appartement gehuurd met een supermarkt dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
hidde schreef:

Als je met all inclusive ook ontbijt en dat soort gekkigheid erbij hebt zou ik het niet doen. Daar betaal je dan wel voor, maar heb je geen kloten aan omdat je dan nog ligt te pitten. Bovendien denk ik dat je sowieso goedkoper uit bent met een appartement ofzo. Zo hebben wij het tenminste wel gedaan in Salou, Lloret en Sunny Beach. Appartement met een supermarkt vlakbij. Bier en drank spot goedkoop in de super halen. Eerst in het appartement, op het balkon of bij het zwembad lekker indrinken, en dan vervolgens de stad in.
Als je all inclusive zou doen, ben je denk ik eerder geneigd om daar te blijven omdat het drinken er dan bij in zit??? Ik neem dat je wel gewoon uit wil gaan enzo...
All inclusive lijkt me meer iets voor jeugdige stelletjes, maar ik moet wel zeggen dat ik daar geen ervaring mee heb.

Precies dit. Om je over de eventuele streep te trekken quote ik Mojo dus maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:22 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee wat er met nonstop2k.com aan de hand is?

Buma/stemra acties ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
The company measures goodwill at the acquisition date as:
-the fair value of the consideration transferred; plus
-The recognised amount of any non-controlling interest in the acquiree.
-the net recognized amount (generally fair value) of the identifiable assets acquired and liabilities assumed.

Ik snap er geen kut van :P Hoe waarderen ze de Goodwill? Iemand hier die wat economisch doet? :P

http://nl.wikipedia.org/wiki/Goodwill

google :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:16 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Teun444 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom moet je grapjes maken over een heldenplaat?

Een heldenplaat is het zeker daar heb ik ook niks over gezegd. Alleen snap niet waarom je "Hatjoe!" erinhoord.

Waar dan. :woot:

Goed luisteren je hoort het regelmatig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

op mijn D schijf kom ik opeens de map c93aa056a363b3620986 tegen, nooit gemaakt ofso. iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:28 

Draidy schreef:
op mijn D schijf kom ik opeens de map c93aa056a363b3620986 tegen, nooit gemaakt ofso. iemand een idee hoe dit zou kunnen komen?

windows update
kan je gewoon verwijderen

anders kan je ook altijd nog kijken wat er in staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Oke bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Heb net gehoord dat ik van mijn ouders voor kerst een tablet naar keuze krijg ( :yay: ). Maar goed, mijn ouders hebben al een iPad2 (en heb zelf al een iPod Touch), dus daar ga ik niet voor. Word dus waarschijnlijk een Android tablet, maar welke is de beste? Denk zelf aan de Galaxy Tab 10.1 of the Sony Tablet S, maar misshien zijnn er betere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Heb net gehoord dat ik van mijn ouders voor kerst een tablet naar keuze krijg ( :yay: ). Maar goed, mijn ouders hebben al een iPad2 (en heb zelf al een iPod Touch), dus daar ga ik niet voor. Word dus waarschijnlijk een Android tablet, maar welke is de beste? Denk zelf aan de Galaxy Tab 10.1 of the Sony Tablet S, maar misshien zijnn er betere?

Zo zo, doe maar duur :)
Maar ik zou het echt niet weten.
Zou persoonlijk voor de iPad gaan, voor alle apps met muziek etc. Maar snap je reden om het niet te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:29 

koop een laptop, kan je meer mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Die optie was ik vergeten. Maar dat zou ik ook doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Heb d'r al 2 (1 voor school, 1 voor thuis), dus die optie is overbodig :p

@ Draidy
Android heeft meer applicaties en mogelijkheden dan iOS he...plus een iPad is er al in huis :P

Overbodig? Misschien wel, maar goed...Nee zeggen zit er bij mijn ouders ook niet in :p

Edit: ok, hoor nu dus het verhaal erachter. Mijn oma heeft blijkbaar voor kerst een deel van haar aandelenpakket (die het blijkbaar goed hadden gedaan) verkocht, om voor de kleinkinderen (7 stuks) iets te halen wat we echt wilden. Ze had mij hierover wel eens gehoord en wilde er één voor mij halen, alleen wist ze niet welke.

Ben benieuwd wat ze voor de kleintjes heeft gehaald...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:21 

Hardtraxx Addict

Op bax-shop.nl is er een actie bezig en ik kwam deze 2 toevallig langs

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html#!prettyPhoto
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-05-2x-reloop-rmp-1-scratch-zwart-+-rmx-40-blackfire/product-details.html#!prettyPhoto

Nu wil ik al jaren een dj set aanschaffen en ik heb eindelijk genoeg geld..
Nu is mijn vraag, voor een beginne dj is dit goed om te doen? en welke is het beste om te kopen :)
Asl het kan nog voor 20:00 antwoord :P

Edit: Zitten hier ook kabels enz bij? Heb er nog totaal geen verstand van :P
En kan iemand een goeie Headset aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:54 

Aan het typen...

Steffnov schreef:
Edit: ok, hoor nu dus het verhaal erachter. Mijn oma heeft blijkbaar voor kerst een deel van haar aandelenpakket (die het blijkbaar goed hadden gedaan) verkocht, om voor de kleinkinderen (7 stuks) iets te halen wat we echt wilden. Ze had mij hierover wel eens gehoord en wilde er één voor mij halen, alleen wist ze niet welke.

Jouw oma is een na-aapster, mijn oma heeft begin November exact hetzelfde gedaan :lol: Mocht kiezen tussen een Ipad, Galaxy Tab, laptop of een fiets. Maar het zijn studiomonitoren geworden :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:59 

Donateur

Wie weet een goed programma waarmee je beeldscherm kan opnemen in 1080p?

Liefst een betaalde variant of gewoon de beste :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Steffnov schreef:

Jouw oma is een na-aapster, mijn oma heeft begin November exact hetzelfde gedaan :lol: Mocht kiezen tussen een Ipad, Galaxy Tab, laptop of een fiets. Maar het zijn studiomonitoren geworden :evil:

Kut, dus jij kan me ook al geen antwoord geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:29 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Camtasia
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Make your pick
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 20:39 

Lyst schreef:
Steffnov schreef:

mijn oma is dood.

roberttt schreef:

http://www.zdsoft.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Op bax-shop.nl is er een actie bezig en ik kwam deze 2 toevallig langs

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-01-reloop-rmp-1-scratch-zwart-2x-+-rmx-30-blackfire/product-details.html#!prettyPhoto
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/dj-cd-set-05-2x-reloop-rmp-1-scratch-zwart-+-rmx-40-blackfire/product-details.html#!prettyPhoto

Nu wil ik al jaren een dj set aanschaffen en ik heb eindelijk genoeg geld..
Nu is mijn vraag, voor een beginne dj is dit goed om te doen? en welke is het beste om te kopen :)
Asl het kan nog voor 20:00 antwoord :P

Edit: Zitten hier ook kabels enz bij? Heb er nog totaal geen verstand van :P
En kan iemand een goeie Headset aanraden?

Volgens mij hebben veel mensen deze set. Of iets wat er op lijkt.
Voor zover ik weet een prima set alleen heb ik gehoord dat de cue knoppen na een tijdje minder goed gaan werken. De BPM counter is ook niet zo goed maar dat is volgens mij bij elke CD speler zo, je zult het dus op gehoor moeten doen. Maar dat is geen probleem.
Ik zou persoonlijk voor de set met RMX 40 gaan, vanwege de effecten. Maar dat is echt wat je zelf wilt. Ik vind effecten eigenlijk niet echt nodig maar vind het wel erg vet om ze te hebben. Maar zeker in het begin zal je daar weinig aan hebben denk ik. Dus RMX30 of 40 moet je echt zelf beslissen.

Bij mijn CD spelers kwamen RCA kabels, die de CD spelers met de mixer verbinden. Maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat bij elke zo is, al lijkt mij dat wel zo.
Dan heb je dus nog kabels nodig naar de (actieve) boxen of naar de versterken, die weer verbonden staat aan de boxen.

Hopelijk heb je hier iets aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 22:40 

Hardtraxx Elite

Zou iemand iets voor mij willen doen?

Van een aantal skylines van grote steden een soort kaartje kunnen maken.
Wil mn vriendin een weekendje weg kado doen, maar ben echt bizar slecht met Photoshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 00:30 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik moet voor morgen voor school een filmpje hebben gemaakt, dus ik heb nu allerlei stukjes ervan in Windows Movie Maker gezet, maar als ik hem opsla als een film dan staat er alleen een plaatsje en speelt ie alleen het liedje af. Maar in wmm zelf speelt ie wel goed af. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen :/ ?

Welke extensie?

Jeff3rd schreef:
Zou iemand iets voor mij willen doen?

Van een aantal skylines van grote steden een soort kaartje kunnen maken.
Wil mn vriendin een weekendje weg kado doen, maar ben echt bizar slecht met Photoshop.

Wanneer moet je het hebben?
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic