Als je met all inclusive ook ontbijt en dat soort gekkigheid erbij hebt zou ik het niet doen. Daar betaal je dan wel voor, maar heb je geen kloten aan omdat je dan nog ligt te pitten. Bovendien denk ik dat je sowieso goedkoper uit bent met een appartement ofzo. Zo hebben wij het tenminste wel gedaan in Salou, Lloret en Sunny Beach. Appartement met een supermarkt vlakbij. Bier en drank spot goedkoop in de super halen. Eerst in het appartement, op het balkon of bij het zwembad lekker indrinken, en dan vervolgens de stad in.hidde wrote: Anyway, met vrienden willen we in de zomer op vakantie gaan naar Griekenland, Spanje oid. Nou denkt.een maat dat we per sé all inclusive moeten doen omdat je dat geld zou schelen(zit ook drank bij) tov appartement oid. Volgens.anderen maakt het niet uit. Wat denkt feestend Hardtraxx hiervan?? Vast wel mensen met ervaring hier.
Als je all inclusive zou doen, ben je denk ik eerder geneigd om daar te blijven omdat het drinken er dan bij in zit??? Ik neem dat je wel gewoon uit wil gaan enzo...
All inclusive lijkt me meer iets voor jeugdige stelletjes, maar ik moet wel zeggen dat ik daar geen ervaring mee heb.