Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 265  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Antraxus schreef:
Playstation 3 of Xbox 360?
Ik wil één van deze twee gaan aanschaffen maar ik weet nog niet welke, ze hebben allebei hun voor en nadelen.
Wat zou ik doen? Iemand ervaring?

Heb ze beiden al gehad, maar mijn persoonlijke voorkeur is de Xbox 360.
Controller is gewoon stukken fijner, internet is altijd goed geregeld.
Xbox Live is wat dat betreft ook geen onoverzichtelijke bende.

De exclusives van Xbox vind ik ook een stuk beter dan die van PS3, Halo & Gears of War zetten de hele game-wereld op zijn kop, tegenover vele middelmatige exclusives van PS3 (afgezien van Uncharted).

Denk dat PS3 wél meer toekomst heeft dan Xbox 360. De Xbox zal niet lang meer bestaan aangezien er vast binnenkort wel een nieuwe is aangekondigd.
Ook heeft de PS3 blu-ray, wat op zich ook chill is natuurlijk ^^

Blijft een kwestie van smaak eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 10:30 

Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
Daveytl schreef:
Denk dat PS3 wél meer toekomst heeft dan Xbox 360. De Xbox zal niet lang meer bestaan aangezien er vast binnenkort wel een nieuwe is aangekondigd.

Nieuwe Xbox is voor 2013/2014. Nu Kinect er al een tijdje is, zit er ook zeker toekomst in de Xbox hoor.
http://www.nu.nl/gadgets/2662604/nieuwe ... koper.html

imo Xbox - heb hem zelf ook en heb wel degelijk op PS3 gespeelt, alleen zowiezo de controller van de 360 ligt zoveel beter in de hand en verder game-aanbod voor mij 360 ook beter

Ik heb hetzelfde bij de Xbox.
Ligt beter in de hand, beter game aanbod en de graphics zijn prima in orde.
Xbox Live is het betere online systeem en ik geniet er keer op keer van zonder enige problemen.

Daarnaast komt de nieuwe Xbox er wel aan, maar deze zou pas worden gemaakt met het besturingssysteem Windows 9. Hierover las ik een tweet van Xbox 360 news. Dit was echter wel een gerucht.

Xbox 360 news
@xbox_news Xbox 360 news
RUMOR: Next Xbox Will Be Smaller, Cheaper, And Based On Windows 9 And ARM (MSFT) - San Francisco Chronicle: RUMOR… goo.gl/fb/F2xaH
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:49 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand misschien een DVD van een trance feest? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:56 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Sensation White heeft er vast wel wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:05 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:

Sensation White heeft er vast wel wat

Dat ik daar zelf niet opgekomen ben haha :D
Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:59 

Bierkoning

Antraxus schreef:
Ik wil één van deze twee gaan aanschaffen maar ik weet nog niet welke, ze hebben allebei hun voor en nadelen.

Als je uitdaging wil Xbox. Met de PS3 speel je alleen tegen noobs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Antraxus schreef:

Als je uitdaging wil Xbox. Met de PS3 speel je alleen tegen noobs :P

Tuzzzzzz! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:51 

patrickjeb schreef:

wrong forum bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
patrickjeb schreef:

wrong forum bro

Daarom in Off-Topic offcourse :cool:
Haha, nee zit te twijfelen om misschien naar ASOT 550 te gaan en wil wel is een keer een DVD van zo'n feest zien :D Al een paar binnen dus binnenkort maar is kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:33 

waarom staan er op partyflock 3 puntjes achter mijn naam?
Citaat:
KSwoosh…
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:54 

Hardtraxx Addict

Ik heb de volgende vraag al in DJ's corner gesteld, maar daar werd niet op gereageer. Daarom vraag ik het nu hier.

Ik heb vrijdag een nieuwe laptop gekocht en wilde gelijk een setje opnemen. Ik heb geprobeerd de instellingen in audacity te veranderen, maar de kwaliteit is dramatisch. In mijn laptop zit een Microfoon/line in ingang. Ik heb de toturial gevolgd, maar bij het opnemen kan ik alleen kiezen voor microfoon en niet voor line in kan iemand mij hiermee verder helpen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Ik heb de volgende vraag al in DJ's corner gesteld, maar daar werd niet op gereageer. Daarom vraag ik het nu hier.

Ik heb vrijdag een nieuwe laptop gekocht en wilde gelijk een setje opnemen. Ik heb geprobeerd de instellingen in audacity te veranderen, maar de kwaliteit is dramatisch. In mijn laptop zit een Microfoon/line in ingang. Ik heb de toturial gevolgd, maar bij het opnemen kan ik alleen kiezen voor microfoon en niet voor line in kan iemand mij hiermee verder helpen??

Bij je geluidsinstellingen misschien de geluidspoort op 'in' zetten in plaats van 'out'. Was bij mij ook het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:09 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Stokbrood schreef:

Bij je geluidsinstellingen misschien de geluidspoort op 'in' zetten in plaats van 'out'. Was bij mij ook het probleem.

Hier zit windows 7 op... Waar kan ik dat precies instellen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, heb zelf OSX. Gewoon bij geluidsinstellingen kijken. En dan kijken of je 'geluidspoort gebruiken voor inkomend geluid' of zo ergens ziet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:17 

Stokbrood schreef:
PierrePruuk schreef:
Stokbrood schreef:

Rechtsonder op die balk onderin zie je een speaker-icoontje, rechtermuisklik daarop en dan 'recording devices'. Daar moet je het kanaal 'Microphone' disablen (rechtermuisklik op microphone en dan disable drukken). En 'Stereo mix' moet je enablen. Zo gaat het bij mij tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:57 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:

Rechtsonder op die balk onderin zie je een speaker-icoontje, rechtermuisklik daarop en dan 'recording devices'. Daar moet je het kanaal 'Microphone' disablen (rechtermuisklik op microphone en dan disable drukken). En 'Stereo mix' moet je enablen. Zo gaat het bij mij tenminste.[/quote]

Als ik dat doe komt er helemaal geen geluid meer binnen. Denk dat ik gewoon een externe geluidskaart moet kopen met een Line in ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:09 

Hardtraxx Addict

Ligt het niet gewoon aan de geluidskaart? Ik kan ook geen setjes opnemen met mijn laptop, omdat mijn geluidskaart te slecht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:16 

Hardtraxx Elite

Ik had een vraag betekende imitatoren, mijn vader wordt in januari 50 en is een Elvis Presley fan.
Nu heb ik al een beetje op internet gekeken of ik iets kon vinden, maar alles wat ik tegen kom is mensen die het voor €800+ doen voor een half uurtje.
Weet iemand misschien iets waar ik voor goedkoper (Denk aan €200-300) kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand of deze;
http://store.q-dance.nl/en/jackets-wome ... rey-62111/

ook voor mannen ergens te krijgen is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:32 

sjobie schreef:
Weet iemand of deze;
http://store.q-dance.nl/en/jackets-wome ... rey-62111/

ook voor mannen ergens te krijgen is? :)

gewoon L kopen en voila voor mannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Jassen zijn meestal getailleerd, beetje vreemd voor een man :P

Dat dus, ga de gok niet wagen :/
Maar ik kon hem nergens vinden dus ik dacht mss dat iemand het hier weet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:38 

Zulke merch kan je alleen op de QDance site vinden.
Maar ik heb (volgens mij) ook een dames vest, al is het wel uit de VS en van het merk Billabong, maar die zit prima.
De mouwen zijn een ietsiepietsie smaller, maar verder weinig verschil.
Ik weet niet zeker of het een vrouwenvest is, maar ik denk et, omdat de rits links zit ipv rechts
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Duft de gok toch niet aan haha :/
Even contact met Q dan maar :)

Edit:

We do not know yet if and when this will be back in stock.

To stay updated please subscribe to our newsletter, you can find a link on our website.

Sorry for the inconvenience.

Heb ik ook niet veel aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Wil ik op Soundcloud een mixje uploaden, blijft hij hierop haken:

Preparing for transcoding...
Updates will be pushed once your track is ready.

EN verder gebeurt er niets. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Dubbelpost, maar hij is blijkbaar weer terug. Setje is terecht ;)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 265  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic