viel mij ook al opLyst wrote:Ligt het aan mij of staan er opeens ads onder de topics etc, die er eerst nog niet stonden?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Nee klopt, voor ingelogde leden had ik deze hieronder voorheen uitgezet 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vooral die van de nagelstudio
Denk dat ze hier veel nieuwe klanten gaan werven, want een hardstyle fanaat let nergens zoveel op als z'n glanzende nageltjes
Denk dat ze hier veel nieuwe klanten gaan werven, want een hardstyle fanaat let nergens zoveel op als z'n glanzende nageltjes
-
E
million of kessy?Skedoedelefloeps wrote:Vooral die van de nagelstudio![]()
-
E
-
G
maar hij wil et toch juist voor FF?
Wie heeft er verstand van Java, ik maak een toets maar snap er niks van:
Dit is de opdracht :
Maak een programma voor een applicatie, waarmee een docent 10 cijfers kan invoeren.
Maak gebruik van één tekstveld, waar de cijfers (moet een gebroken getal kunnen zijn) worden ingevoerd.
Het moet afdrukken:
Het aantal cijfers tot een max van 10
Het gemiddelde
Het hoogste
Het laagste
alvast bedankt
Dit is de opdracht :
Maak een programma voor een applicatie, waarmee een docent 10 cijfers kan invoeren.
Maak gebruik van één tekstveld, waar de cijfers (moet een gebroken getal kunnen zijn) worden ingevoerd.
Het moet afdrukken:
Het gemiddelde
Het hoogste
Het laagste
alvast bedankt
-
E
ik zal ff kijken voor jeroberttt wrote:Wie heeft er verstand van Java, ik maak een toets maar snap er niks van:
Dit is de opdracht :
Het moet afdrukken:
Het gemiddelde
Het hoogste
Het laagste
alvast bedankt
Ik ga niet alles zelf uitzoeken maar kan wel even opsommen wat je achtereenvolgens moet doenroberttt wrote:Wie heeft er verstand van Java, ik maak een toets maar snap er niks van:
Dit is de opdracht :
Het moet afdrukken:
Het gemiddelde
Het hoogste
Het laagste
alvast bedankt
1) maak een lege array aan met een maximum index-waarde van 9
2) als je op button/enter klikt wordt telkens de volgende index van de array ingevuld. Dit doe je best met een IF-structuur. --> IF eerste indexwaarde = leeg, eerste indexwaarde = tekstveld, anders index++ (denk toch dat het ++ is in java?)
3) Maak variabelen aan voor zowel gemiddelde, hoogste als laagste
4) Bereken die variabelen met standaard functies die in het programma zitten, die ken ik ook niet allemaal van buiten aangezien ik inmiddels al zo een 10 verschillende computer talen geleerd heb.
Vroeg me af of de KO setjes online komen?
-
B
Zijn niet uitgezonden. Die van vorig jaar werden afgelopen weken uitgezonden dus misschien dat ze volgend jaar uitgezonden worden.D-Ruz wrote:Vroeg me af of de KO setjes online komen?
-
C
Hoe kan ik bij Windows Live mail mijn geluid aanpassen?
Ik heb nu een leuke Bleep Bloop gevonden en wil deze ipv. pling geluidje
maar weet niet hoe en wat
Gemiddelde:
Minimum:
Maximum:
Code: Select all
double sum = 0;
for(int i = 0; i < array.length; i++){
sum += array[i];
}
return sum / array.length;
double minimum = 11;
minimum = min(minimum, array[i]);
}
return minimum;
double maximum=-1;
maximum = max(minimum, array[i]);
}
return maximum;
-
E
dit is dan wel voor office maar soort gelijks zal t ook wel voor live zijn anders in live mail op f1robkuh1990 wrote:Hoe kan ik bij Windows Live mail mijn geluid aanpassen?

-
C
dat doet hij bij mij dus niet 
-
E
KUT WINDOWSrobkuh1990 wrote:dat doet hij bij mij dus niet
Macht aan Apple en peren!
Hebben meer mensen last van verminderde downloadsnelheden met UPC?
ik word er helemaal schijtziek van, ik downloadde eerst altijd met 3mb/s constant, en nu ineens rond de 1mb/s
ik word er helemaal schijtziek van, ik downloadde eerst altijd met 3mb/s constant, en nu ineens rond de 1mb/s
-
E
over je limiet heen?Ravenwood wrote:Hebben meer mensen last van verminderde downloadsnelheden met UPC?
vraag ns bij je provider UPC of ze onderhoud doen. zoniet, weet ik niet
klinkt vaag maar ik heb hier een probleempje:
mijn afstandbediening van de kabel doet vaag, ik kan het kastje aan/uit zetten, maar ik kan voor de rest niks doen, ik kan niet naar de volgende zender, kan em niet harder doen, kan niet naar de gids, niks dus behalve aan/uit zetten.
het ligt niet aan de batterijen want ik heb er al 2 nieuwe in gedaan
mijn afstandbediening van de kabel doet vaag, ik kan het kastje aan/uit zetten, maar ik kan voor de rest niks doen, ik kan niet naar de volgende zender, kan em niet harder doen, kan niet naar de gids, niks dus behalve aan/uit zetten.
-
E
vloeistof over de bediening? printplaatje doorgefikt?Pommer wrote:klinkt vaag maar ik heb hier een probleempje:
welk merk betreft het?
Samsungbiscuit wrote:vloeistof over de bediening? printplaatje doorgefikt?Pommer wrote:klinkt vaag maar ik heb hier een probleempje:
welk merk betreft het?
Er is niks overheen gekomen voor zover ik weet, en de standby knop doet het dus als enige wel
-
E
http://www.perfect.nu/nl/main.phpPommer wrote:Samsungbiscuit wrote:vloeistof over de bediening? printplaatje doorgefikt?Pommer wrote:klinkt vaag maar ik heb hier een probleempje:
welk merk betreft het?
Er is niks overheen gekomen voor zover ik weet, en de standby knop doet het dus als enige wel
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Heeft iemand toevallig een rip gemaakt van de decibel trailer?