Project 141 wilde het ook al proberen op deze manier kan hij kennis maken met deze goddelijke muziek. Indien het hem niet lukt laat ik het je nog wel weten robertroberttt wrote:jaa kan ik wel voor je doenmrazura wrote:Iemand die een wasted penguinz mixje voor me op zou willen nemen?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat komt wel goedProject 141 wrote:Ja als jij alle tracks stuurde he, mijn hardstyle collectie bestaat uit 0 mb
Is er al een fietsnavigatie voor Android? Zo ja, kan iemand me ff vertellen hoe die heet en waar die te downloaden is?
Spacemix!mrazura wrote:Project 141 wilde het ook al proberen op deze manier kan hij kennis maken met deze goddelijke muziek. Indien het hem niet lukt laat ik het je nog wel weten robertroberttt wrote:jaa kan ik wel voor je doenmrazura wrote:Iemand die een wasted penguinz mixje voor me op zou willen nemen?
-
E
deze keer vraag ik t aan jullie. wie o wie kan mij helpen.
nadat ik op HT zat werd ik eruit gegooid op mn eigen netwerk.
nu krijg constant deze melding.

-
E
helemaal niks.Project 141 wrote:EN kun je niet gewoon je standaardinstellingen van je internetverbinding terugzetten?
-
E
modem met en zonder stroomProject 141 wrote:modem aan/uit gezet?
router met en zonder stroom
laptop herstelt
helemaal niks'
-
B
misschien moet je maar even de gekraakte firmware op de modem zetten zodat je gelijk 6.1 surround heb en geen gekraak meer.
-
E
Banaanslak wrote:misschien moet je maar even de gekraakte firmware op de modem zetten zodat je gelijk 6.1 surround heb en geen gekraak meer.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Draadloos of bekabeld?biscuit wrote:deze keer vraag ik t aan jullie. wie o wie kan mij helpen.
-
G
meestal foutje in systeem ebstanden
ik zou gewoon ff netwerkadapter uitschakelen en opnieuw aanzetten
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Als het draadloos is helpt het vaak om het draadloze netwerk profiel er uit te donderen en daarna opnieuw verbinding te maken met je draadloze netwerk. 
-
G
en dat kan via:Ramirez wrote:Als het draadloos is helpt het vaak om het draadloze netwerk profiel er uit te donderen en daarna opnieuw verbinding te maken met je draadloze netwerk.
start > typ: draadloze netwerken, en klik op: Draadloze Netwerken Beheren
daar selecteer je het netwerk en klik je op verwijderen [oid]
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
dit zou moeten werkenBanaanslak wrote:misschien moet je maar even de gekraakte firmware op de modem zetten zodat je gelijk 6.1 surround heb en geen gekraak meer.
-
E
DRAADLOOSRamirez wrote:Draadloos of bekabeld?biscuit wrote:deze keer vraag ik t aan jullie. wie o wie kan mij helpen.
HEB IK GEPROBEERD. OOK DAT LUKT NIET.KSwoosh wrote:en dat kan via:Ramirez wrote:Als het draadloos is helpt het vaak om het draadloze netwerk profiel er uit te donderen en daarna opnieuw verbinding te maken met je draadloze netwerk.
start > typ: draadloze netwerken, en klik op: Draadloze Netwerken Beheren
daar selecteer je het netwerk en klik je op verwijderen [oid]
ZIE BOVENRamirez wrote:Als het draadloos is helpt het vaak om het draadloze netwerk profiel er uit te donderen en daarna opnieuw verbinding te maken met je draadloze netwerk.
ZIE VORIG ANTWOORDKSwoosh wrote:meestal foutje in systeem ebstanden
-
B
Heb je mijn oplossing al geprobeerd? Ik doe de opleiding draadloze routertechnieken en weet heus wel waar ik over praat hoor..
Als je niet weet hoe je de oude firmware eraf moet krijgen dan kan je uit pure nood ook een hele sterke magneet langs je router wrijven zodat de harde schijf geleegd wordt. Daarna kan je door middel van een floppy disk met blue-ray de nieuwe firmware zo hupsakee uploaden.
Als je niet weet hoe je de oude firmware eraf moet krijgen dan kan je uit pure nood ook een hele sterke magneet langs je router wrijven zodat de harde schijf geleegd wordt. Daarna kan je door middel van een floppy disk met blue-ray de nieuwe firmware zo hupsakee uploaden.
-
E
Banaanslak wrote:Heb je mijn oplossing al geprobeerd? Ik doe de opleiding draadloze routertechnieken en weet heus wel waar ik over praat hoor..
you`re not serious.... isn`t it?
an floppy with blue-ray doesn`t exist.....
-
B
Jawel, dat zijn degene waar 3,66MB op past ipv 1,44MB.biscuit wrote:Banaanslak wrote:Heb je mijn oplossing al geprobeerd? Ik doe de opleiding draadloze routertechnieken en weet heus wel waar ik over praat hoor..
Als je niet weet hoe je de oude firmware eraf moet krijgen dan kan je uit pure nood ook een hele sterke magneet langs je router wrijven zodat de harde schijf geleegd wordt. Daarna kan je door middel van een floppy disk met blue-ray de nieuwe firmware zo hupsakee uploaden.![]()
you`re not serious.... isn`t it?
an floppy with blue-ray doesn`t exist.....
-
G
hoezo lukt dat niet?biscuit wrote:HEB IK GEPROBEERD. OOK DAT LUKT NIET.
Verhuizen + nieuw internet abbo nemen zoals Ziggo en dan even een nieuwe laptop kopen...
should work
should work
Ik heb eindelijk een vraag 
Genoeg mensen kijken natuurlijk hier comedy central
Dat roch nummer in de reclame van Family guy van Brengt families dichter bij elkaar...Take an abortion dit dat..Ken hem wel maar weet de naam niet meer.
Iemand die mij de naam kan vertellen?
Dat roch nummer in de reclame van Family guy van Brengt families dichter bij elkaar...Take an abortion dit dat..Ken hem wel maar weet de naam niet meer.
livinforthemusic wrote:Ik heb eindelijk een vraag
was dat niet queen - another one bites the dust?
nee het is iets met Give it all now volgens mij
of Do it all nowwwww
of Do it all nowwwww
livinforthemusic wrote:nee het is iets met Give it all now volgens mij
of Do it all nowwwww
nirvana - smells like teen spirit?
Dat was die kutserie American Dad. As for Family Guy...geen idee eigenlijk, kan ik me noet herinneren welk nummer daarin zat.The Anim0l wrote:livinforthemusic wrote:Ik heb eindelijk een vraag
was dat niet queen - another one bites the dust?