Nee samsung galaxy s plusmrazura wrote:Blackberry zeker?Pommer wrote:Ik heb een nieuwe telefoon, en alles werkt prima (behalve de batterij uiteraard :') )
Alleen kan ie soms geen berichten verzenden... dan staar er "mislukt" achter het bericht. Dit heb ik met me ouwe telefoon nooit gehad, althans niet als ik gewoon op school zat of in de trein ofzo
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Samsung Kies? DRAMA! Ik heb gingerbread handmatig erop moeten zetten omdat Kies een gekut zonder einde is...Henk-Jan wrote:Ja dat kan gewoon hoor, vaak gewoon via Samsung KiesEl Mare wrote:als die uitkomt?
Hier ook problemen mee gehad eerst een uur lang geprobeerd maar het lukte maar niet toen maar naar de andere computer gelopen daar KIES erop gezet mobiel eraan en hoppa hij werkte meteendawasiknie wrote:Samsung Kies? DRAMA! Ik heb gingerbread handmatig erop moeten zetten omdat Kies een gekut zonder einde is...Henk-Jan wrote:Ja dat kan gewoon hoor, vaak gewoon via Samsung KiesEl Mare wrote:als die uitkomt?
-
G
behoefte om te posten, daniel?Olijfboompje wrote:Domme vragen bestaan niet
ineens allemaal nieuwe posts van jou in elk topic
Zeg dr eens wat vanKSwoosh wrote:behoefte om te posten, daniel?Olijfboompje wrote:Domme vragen bestaan niet
?Pommer wrote:Ik heb een nieuwe telefoon, en alles werkt prima (behalve de batterij uiteraard :') )
Alleen kan ie soms geen berichten verzenden... dan staar er "mislukt" achter het bericht. Dit heb ik met me ouwe telefoon nooit gehad, althans niet als ik gewoon op school zat of in de trein ofzo
Die behoefte heb jij nooit gehad, hé?KSwoosh wrote:behoefte om te posten, daniel?Olijfboompje wrote:Domme vragen bestaan niet
-
G
nee, ik heb gewoon geen levenChukkels wrote:Die behoefte heb jij nooit gehad, hé?KSwoosh wrote:behoefte om te posten, daniel?Olijfboompje wrote:Domme vragen bestaan niet
ineens allemaal nieuwe posts van jou in elk topic![]()
Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten

Heb het ook handmatig gedaan hoor, haha.dawasiknie wrote:Samsung Kies? DRAMA! Ik heb gingerbread handmatig erop moeten zetten omdat Kies een gekut zonder einde is...Henk-Jan wrote:Ja dat kan gewoon hoor, vaak gewoon via Samsung KiesEl Mare wrote:als die uitkomt?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Jolle wrote:Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten![]()

Sd kaart readertje kopen?
Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben 
waarom zegt half nederland ik ken inplaats van ik kanPommer wrote:Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben
Waar? xDRamirez wrote:Jolle wrote:Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten![]()
Sd kaart readertje kopen?
Dat is accent, kunnen ze niks aan doentommetjeuh wrote:waarom zegt half nederland ik ken inplaats van ik kanPommer wrote:Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben
ook mensen die ik ken zonder accent doen dat wel eens.. omdat die ouders t ook doen, terwijl die ouders ook gene accent hebbenPommer wrote:Dat is accent, kunnen ze niks aan doentommetjeuh wrote:waarom zegt half nederland ik ken inplaats van ik kanPommer wrote:Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben
Snappen jullie dit? :
Ik heb me nogt wel
Ik zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan
Zal wel wat Fries zijn dan 
Ik heb me nogt wel
Nee, niet echt duidelijk wat je nou wil zeggenroberttt wrote:Snappen jullie dit? :
Ik heb me nogt welIk zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan
Ach ik heb zelf ook van die woordjes, ook omdat in mijn dorp bijna iedereen met accent praat, sommige woorden/uitspraken neem je dan ongemerkt over
Bedoel ik mee, heb het wel gehad, geen zin meerPommer wrote:Nee, niet echt duidelijk wat je nou wil zeggenroberttt wrote:Snappen jullie dit? :
' Ik heb me nogt wel 'Ik zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan
![]()
Ach ik heb zelf ook van die woordjes, ook omdat in mijn dorp bijna iedereen met accent praat, sommige woorden/uitspraken neem je dan ongemerkt over
Dat is Fries hahah.roberttt wrote:Snappen jullie dit? :
Ik heb me nogt welIk zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan
Haha had ik toevallig vandaag nog over met een gast uit mn klas, die komt uit Zeist. Die had ook nog nooit van 'afgewerkt' gehoordProject 141 wrote:Snap nog steeds niet hoe half nederlands het volhoudt zonder het werkwoord 'aanfietsen/rijden/lopen'
Oke ik heb nu dus iets heel vaags, alle muziek die ik afspeel in me WMP lijkt wel een paar bpm minder
Of het echt zo is of dat het zo lijkt weet ik niet, maar heeft iemand anders dit ook wel is gehad?
Of het echt zo is of dat het zo lijkt weet ik niet, maar heeft iemand anders dit ook wel is gehad?
Haha vandaag hebben we er het ook nog over gehad in de klaswootum wrote:Haha had ik toevallig vandaag nog over met een gast uit mn klas, die komt uit Zeist. Die had ook nog nooit van 'afgewerkt' gehoordProject 141 wrote:Snap nog steeds niet hoe half nederlands het volhoudt zonder het werkwoord 'aanfietsen/rijden/lopen'