Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
mrazura wrote:
Pommer wrote:Ik heb een nieuwe telefoon, en alles werkt prima (behalve de batterij uiteraard :') )
Alleen kan ie soms geen berichten verzenden... dan staar er "mislukt" achter het bericht. Dit heb ik met me ouwe telefoon nooit gehad, althans niet als ik gewoon op school zat of in de trein ofzo
Blackberry zeker?
Nee samsung galaxy s plus
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Henk-Jan wrote:
El Mare wrote:als die uitkomt?
Ja dat kan gewoon hoor, vaak gewoon via Samsung Kies ;)
Samsung Kies? DRAMA! Ik heb gingerbread handmatig erop moeten zetten omdat Kies een gekut zonder einde is...
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:
Henk-Jan wrote:
Samsung Kies? DRAMA! Ik heb gingerbread handmatig erop moeten zetten omdat Kies een gekut zonder einde is...
Hier ook problemen mee gehad eerst een uur lang geprobeerd maar het lukte maar niet toen maar naar de andere computer gelopen daar KIES erop gezet mobiel eraan en hoppa hij werkte meteen xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Domme vragen bestaan niet :cool:
G
Olijfboompje wrote:Domme vragen bestaan niet :cool:
behoefte om te posten, daniel?
ineens allemaal nieuwe posts van jou in elk topic :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:
Zeg dr eens wat van :innocent:
Bierkoning
last seen 21 days ago
Pommer wrote:Ik heb een nieuwe telefoon, en alles werkt prima (behalve de batterij uiteraard :') )
Alleen kan ie soms geen berichten verzenden... dan staar er "mislukt" achter het bericht. Dit heb ik met me ouwe telefoon nooit gehad, althans niet als ik gewoon op school zat of in de trein ofzo
? :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Die behoefte heb jij nooit gehad, hé? :whistle:

:P
G
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:
Die behoefte heb jij nooit gehad, hé? :whistle:

:P
nee, ik heb gewoon geen leven
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten >.< >.<
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
dawasiknie wrote:
Henk-Jan wrote:
Heb het ook handmatig gedaan hoor, haha.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Jolle wrote:Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten >.< >.<
Image

Sd kaart readertje kopen?
Bierkoning
last seen 21 days ago
Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben :P
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Pommer wrote:Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben :P
waarom zegt half nederland ik ken inplaats van ik kan >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Ramirez wrote:
Jolle wrote:Heeft iemand een idee hoe je met de HTC Desire op je SD kaart kan komen zonder dat je telefoon aan staat? (Heb geen slot in mijn pc waar die in kan). Want ik heb namelijk een niet werkende custom rom geinstalleerd, en nu wil hij niet booten dus kan ik geen toegang krijgen tot mijn SD terwijl dat wel moet om er een goede rom op te zetten >.< >.<
Image

Sd kaart readertje kopen?
Waar? xD
Bierkoning
last seen 21 days ago
tommetjeuh wrote:
Pommer wrote:Waarom zegt de helft van nederland: ik KON ipv ik KENDE, valt me echt op de laatste tijd, terwijl je dat toch op de basisschool al geleerd zou moeten hebben :P
Dat is accent, kunnen ze niks aan doen -.-
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Pommer wrote:
tommetjeuh wrote:
Dat is accent, kunnen ze niks aan doen -.-
ook mensen die ik ken zonder accent doen dat wel eens.. omdat die ouders t ook doen, terwijl die ouders ook gene accent hebben xd stommiteit word doorgegeven
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Snappen jullie dit? :

Ik heb me nogt wel xd Ik zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan :lol: Zal wel wat Fries zijn dan xd
Bierkoning
last seen 21 days ago
roberttt wrote:Snappen jullie dit? :

Ik heb me nogt wel xd Ik zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan :lol: Zal wel wat Fries zijn dan xd
Nee, niet echt duidelijk wat je nou wil zeggen xd

Ach ik heb zelf ook van die woordjes, ook omdat in mijn dorp bijna iedereen met accent praat, sommige woorden/uitspraken neem je dan ongemerkt over
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:

' Ik heb me nogt wel ' xd Ik zei dat laatst ergens ( op een feest ofzo ) en ze keken me raar aan :lol: Zal wel wat Fries zijn dan xd
Nee, niet echt duidelijk wat je nou wil zeggen xd

Ach ik heb zelf ook van die woordjes, ook omdat in mijn dorp bijna iedereen met accent praat, sommige woorden/uitspraken neem je dan ongemerkt over
Bedoel ik mee, heb het wel gehad, geen zin meer xd Achja..
Bierkoning
last seen 21 days ago
oh zo haha :P
nou kijk anders dit ff en probeer het maar eens te begrijpen allemaal xd :

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025

Dat is Fries hahah. :P Heb ik ook wel eens.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Project 141 wrote:Snap nog steeds niet hoe half nederlands het volhoudt zonder het werkwoord 'aanfietsen/rijden/lopen' >.<
Haha had ik toevallig vandaag nog over met een gast uit mn klas, die komt uit Zeist. Die had ook nog nooit van 'afgewerkt' gehoord :P
Bierkoning
last seen 21 days ago
Oke ik heb nu dus iets heel vaags, alle muziek die ik afspeel in me WMP lijkt wel een paar bpm minder >.<
Of het echt zo is of dat het zo lijkt weet ik niet, maar heeft iemand anders dit ook wel is gehad? :P
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
wootum wrote:
Project 141 wrote:Snap nog steeds niet hoe half nederlands het volhoudt zonder het werkwoord 'aanfietsen/rijden/lopen' >.<
Haha had ik toevallig vandaag nog over met een gast uit mn klas, die komt uit Zeist. Die had ook nog nooit van 'afgewerkt' gehoord :P
Haha vandaag hebben we er het ook nog over gehad in de klas :P