wrote:zie je het al voor je, een rawboi die zijn boodschappen op de band legt en dat de cassière zodanig snel scant dat ie uit automatisme zijn shirt uitdoet, op de het hekje tussen de kassa's springt en begint te kickrollenwrote:Vandaag in de Albert Heijn was er een dame die super snel alles aan het scannen was aan de kassa. Kon maar amper mijn lach inhouden tijdens het aanschuiven aan de kassa.
Q-Dance had deze enkele geleden ook al getweet. Veel beter dan dit ga je het niet krijgen 
Haha volgens mij ga je viral, ik zag deze laatst ook al bij mij op de whatsapp groep rondgaan.
Ik had hem op mijn Facebook-pagina gezet. 124.000 bereikte personen, 33 keer gedeeld, 492 likes en een paar duizend reacties. Dus dat ging wel aardig. Ook bijna iedereen was het ermee eens, of kon er om lachen (waaronder die gasten van Rebelion zelf). Slechts een handjevol fanboys die het voor ze opnam.wrote:Haha volgens mij ga je viral, ik zag deze laatst ook al bij mij op de whatsapp groep rondgaan.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Ja, hij is ook erg goed. Heb er smakelijk om moeten lachen.
Best aantalwrote:Ik had hem op mijn Facebook-pagina gezet. 124.000 bereikte personen, 33 keer gedeeld, 492 likes en een paar duizend reacties. Dus dat ging wel aardig. Ook bijna iedereen was het ermee eens, of kon er om lachen (waaronder die gasten van Rebelion zelf). Slechts een handjevol fanboys die het voor ze opnam.wrote:Haha volgens mij ga je viral, ik zag deze laatst ook al bij mij op de whatsapp groep rondgaan.
hahaha holy shit deze is echt goedwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/7365975/20cc8691
Wauw
wrote:https://streamable.com/1kso6
T
Donateur
3777 posts member since 2009
T
Donateur
3777 posts member since 2009
De eerste was beterwrote:View on YouTube
Dit vind ik dus echt fantastisch uitgevoerd hé

Kan iemand die creatief is een videofuck maken? Fragment met Hans Teeuwen waar hij het over de Jostiband heeft.
Deel 1: Dat TUIG begint te spelen
Deel 2: Kassakicks
Deel 3: KUT muziek

Deel 1: Dat TUIG begint te spelen
Deel 2: Kassakicks
Deel 3: KUT muziek
Verstond niet altijd alles als Belg zijnde maar toch een paar keer goed moeten lachen
Ons' eigen unlocked even een makeover gegeven
View on Streamable
View on Streamable
Drop dan ook even de Verknipt trailer. Engnekwrote:Ons' eigen unlocked even een makeover gegeven
View on Streamable
+1wrote:Drop dan ook even de Verknipt trailer. Engnekwrote:Ons' eigen unlocked even een makeover gegeven
View on Streamable