HAHAHA godver spuugde bijna mijn koffie over mn laptop
Windows Movie maker. Ik heb ook totaal geen ervaring met video's bewerken, maar die Wall of Death had ik binnen 10 minuten gemaakt. Filmpje downloaden en muziek eronder zetten. (Eventueel nog de video versnellen of vertragen, zodat het mooi op de muziek loopt. Die van mij was niet echt gelijk, maar ik vond er al genoeg tijd in zittenwrote:HAHAHAH![]()
Heeft iemand tips? Photoshoppen lukt me aardig, maar ik heb geen idee hoe ik aan filmpjes moet beginnen.
Deze helden kunnen natuurlijk niet ontbreken in dit topic.
View on Streamable
EDIT: Mario kan er ook wat van. View on Streamable
View on Streamable
EDIT: Mario kan er ook wat van. View on Streamable
Chroman pleur deze aub als video op RSU, ben echt veeeeeel te benieuwd naar de reacties daarop
Staat er al lang op.wrote:Chroman pleur deze aub als video op RSU, ben echt veeeeeel te benieuwd naar de reacties daarop![]()
wrote: EDIT: Mario kan er ook wat van. View on Streamable
Linkje?wrote:Staat er al lang op.wrote:Chroman pleur deze aub als video op RSU, ben echt veeeeeel te benieuwd naar de reacties daarop![]()
Heeft Roy voor mij gedaan, ik zit niet in die groep. Ben wel benieuwd naar de reacties, die kan ik dus ook niet zien.wrote:Chroman pleur deze aub als video op RSU, ben echt veeeeeel te benieuwd naar de reacties daarop![]()
Voornamelijk mensen die andere mensen taggen en het grappig vinden. 
Geef alle makers even een lintje AUB. Goud dit!

A
9 posts member since 2017
last seen Jan 2026
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
wrote:Wilde zoiets ook al doennetjes
![]()
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Ik heb gebruik Premiere, daardoor kon ik die hoofdjes ook motion tracken e.d.wrote:HAHAHAH![]()
Heeft iemand tips? Photoshoppen lukt me aardig, maar ik heb geen idee hoe ik aan filmpjes moet beginnen.
D
Hardtraxxer
64 posts member since 2014
last seen Sep 2019
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Geniaal ik heb ff in een deuk gelegen.wrote:https://streamable.com/sji67
Vandaag in de Albert Heijn was er een dame die super snel alles aan het scannen was aan de kassa. Kon maar amper mijn lach inhouden tijdens het aanschuiven aan de kassa. 
zie je het al voor je, een rawboi die zijn boodschappen op de band legt en dat de cassière zodanig snel scant dat ie uit automatisme zijn shirt uitdoet, op de het hekje tussen de kassa's springt en begint te kickrollenwrote:Vandaag in de Albert Heijn was er een dame die super snel alles aan het scannen was aan de kassa. Kon maar amper mijn lach inhouden tijdens het aanschuiven aan de kassa.
A
Godverdommewrote:zie je het al voor je, een rawboi die zijn boodschappen op de band legt en dat de cassière zodanig snel scant dat ie uit automatisme zijn shirt uitdoet, op de het hekje tussen de kassa's springt en begint te kickrollenwrote:Vandaag in de Albert Heijn was er een dame die super snel alles aan het scannen was aan de kassa. Kon maar amper mijn lach inhouden tijdens het aanschuiven aan de kassa.