Dat snap ik..wie nietJEFSKIII wrote:Die jongeman wil jou gewoon heel graag ontmoeten.wootum wrote:Zou het niet wetenJEFSKIII wrote:
En Venray? Wat is daar te beleven dan...Maar biscuit heeft al een paar keer gezegd dat ik een keer daar heen moet.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hard Bass is in ArnhemPommer wrote: Ot: Denk dat ik maar naar Arnhem ga vanavond, misschien is er nog een leuk feestje in de buut ofzo.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dieka. Headhunterz kijken 
-
J
Ik, heb je toch al op facebook.
Hehe, wij meeten elkaar vast wel op Wish, of Loudness. Best schandalig dat we 5 minuten van elkaar af wonen en elkaar nog nooit hebben gezien.
Hehe, wij meeten elkaar vast wel op Wish, of Loudness. Best schandalig dat we 5 minuten van elkaar af wonen en elkaar nog nooit hebben gezien.
Oh ja joh?Daveytl wrote:Hard Bass is in ArnhemPommer wrote: Ot: Denk dat ik maar naar Arnhem ga vanavond, misschien is er nog een leuk feestje in de buut ofzo.![]()
Overdinkel, heerlijk rossen op Hyperdome. Als mijn knie het toelaat tenminste, zit behoorlijk te kutten 
Haha ja eigelijk wel he. Op een van die twee gaan wij samen een drankje en dansje doen!JEFSKIII wrote:Ik, heb je toch al op facebook.![]()
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
In Arnhem!
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
SameJ9_ wrote:Dieka. Headhunterz kijken
-
J
Haha ja zoiezo komt wel goed, alhoewel ik meer een muziekgenieter ben dan een danser, ben er niet zo van dat ik helemaal los ga op muziek, zo afentoe eens.wootum wrote:Haha ja eigelijk wel he. Op een van die twee gaan wij samen een drankje en dansje doen!JEFSKIII wrote:Ik, heb je toch al op facebook.![]()
Ik ook!J9_ wrote:Dieka. Headhunterz kijken
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
@ home
-
E
Pommer wrote:biscuit denkt dat volgens mij zelfs dat het Christendom in Venray is ontstaan.
-
A
Gelredeum
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Hmm jullie beiden niet gezienParvuz wrote:Ik ook!J9_ wrote:Dieka. Headhunterz kijken
-
MHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
Steffnov wrote:Overdinkel, heerlijk rossen op Hyperdome. Als mijn knie het toelaat tenminste, zit behoorlijk te kutten
Ow, klote zeg, wat heb je dan? Ongelukje tijdens skivakantie?
Weet je hoe ik er uit zie dan?Moving Madness wrote: Hmm jullie beiden niet gezienwas wel een gezellig avondje!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
home
-
A
Mag ik hier even vragen hoe oud jij bent? Just curiousWildstylerz wrote:home
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
zie dat je uit rooi komt. ga je carnaval vieren?Wildstylerz wrote:home
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
haha maar natuurlijkRobertV wrote:zie dat je uit rooi komt. ga je carnaval vieren?Wildstylerz wrote:home
ja genoeg plannen. vooral hardstyle carnavalWildstylerz wrote:haha maar natuurlijkRobertV wrote:zie dat je uit rooi komt. ga je carnaval vieren?Wildstylerz wrote:homein schijndel, veghel, rooi en misschien nog wel verder!, jij ook veel plannen?
Hardstyle Carnaval 2012
mijn planning wss:
vrijdag: baarschot (hardstyle)
zaterdag: middelbeers
zondag: best (onder voorbehoud), oirschot
maandag: haghorst (hardstyle), spoordonk
dinsdag: hilvarenbeek (hardstyle)
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
haha ziet dr leuk uit!!! iniedergeval alvast veel plezier