Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Grand Café De Majesteit in Kampen. Indrinken bij mij thuis overigens.
C
Thuis op de bank met een pint... en optijd onder de wol!

morgen vanaf 11.00 tot 02.00 werken!
J
Frendz @ Helmond met maten.

Altijd leuk Helmond!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Rampestamper wrote:Kom je ineens Rawbin tegen tijdens het stappen haha.. Ook een biertje teveel op volgens mij xd
Haha ging nogal. Bier 1 euro en dan nog 38 euro uitgeven xd moet zeggen dat de kater nog mee viel, maar was idd wel aardig weg. Ik moest ook echt 3x kijken om te zien dat jij het was :P jij nog een beetje volgetankt? :D
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Rawbin wrote:
Rampestamper wrote:Kom je ineens Rawbin tegen tijdens het stappen haha.. Ook een biertje teveel op volgens mij xd
Haha ging nogal. Bier 1 euro en dan nog 38 euro uitgeven xd moet zeggen dat de kater nog mee viel, maar was idd wel aardig weg. Ik moest ook echt 3x kijken om te zien dat jij het was :P jij nog een beetje volgetankt? :D
Ja ik ken het, bij zulke acties sta ik ook altijd met 2 bier in m'n handen :beer: Afgelopen zaterdag heb ik me heel erg in staan houden, was wel 50 euro kwijt :/ Vind het maar een kuttent haha, ik was daar omdat er niets beters te vinden was. Rotterdam is deaud wat uitgaan betreft (meningsgbonden natuurlijk).. Donderdag ga k naar Breda.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Maandag maar HHZ in Radstake, bij gebrek aan beter
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Morgenavond café Leuven, en maandag Bill's Bar ^^
Paar vrienden van me gaan ook nog naar HHZ in Radstake, maar dat wordt mij iets te druk.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
1e Kerstdag sowieso Time Out Gemert (Vato Gonzalez & B-Front) :worship:
2e Kerstdag misschien weer (Deepack)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Boemelaer de geksteee
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Rampestamper wrote: Ja ik ken het, bij zulke acties sta ik ook altijd met 2 bier in m'n handen :beer: Afgelopen zaterdag heb ik me heel erg in staan houden, was wel 50 euro kwijt :/ Vind het maar een kuttent haha, ik was daar omdat er niets beters te vinden was. Rotterdam is deaud wat uitgaan betreft (meningsgbonden natuurlijk).. Donderdag ga k naar Breda.
Ja ik ben ook niet dol op Rdam om te stappen, mede omdat het gewoon kutvolk is vaak en ik uiteindelijk weer in een teletubbie clubje als Sorbonne terecht kom. Was alweer een flinke tijd geleden. Wilde eigenlijk ook naar Riva maar daar stond een rij van hier tot tokio dus dat hield al op. Ach, heb me prima vermaakt met bier en ga voorlopig ook niet meer :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Daveytl wrote:Morgenavond café Leuven, en maandag Bill's Bar ^^
Paar vrienden van me gaan ook nog naar HHZ in Radstake, maar dat wordt mij iets te druk.
Sowieso vanavond Leuven! En morgen wss wel RS, zie nog wel waar het schip strand
Hardtraxxer
63 posts member since 2011
last seen Feb 2014
pecola-tje wrote:1e Kerstdag sowieso Time Out Gemert (Vato Gonzalez & B-Front) :worship:

Weet jij misschien of die bus vandaag rijdt?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Afgelopen nacht wilde ik uitgaan naar leiden maar het faalde echt keihard. Ik had verwacht dat heel leiden nog feest zou zijn maar half uurtje na serious request was afgelopen was heel leiden leeg xd Hier ga ik ook de eerst kokmende tijd niet meer heen xd
E
Baum bar baum bar baubaubaum bar
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Teun444 wrote:
pecola-tje wrote:1e Kerstdag sowieso Time Out Gemert (Vato Gonzalez & B-Front) :worship:

Weet jij misschien of die bus vandaag rijdt?
Nope,rijdt niet. ;) Doet ie nooit met kerst.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zometeen naar RSjeee, oude tijden :D Hopelik draait HHZ weer met een lekkere opbouw en niet te kort!
J
Ik om 6uur moet beginnen, dus kwart over 5 aanmoet fietsen naar me werk en ik net pas thuis ben.
6 blikjes redbull moeten me zien vol te houden tot 2 uur en dan kan ik lekker gaan ronken.
:D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Daveytl wrote:Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken xd
Ik las ergens dat je een eckte baas was? :P
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:
Daveytl wrote:Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken xd
Dames kijken he... uhuh
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Ja las ik ook. Dat was de avond er voor.
wootum wrote: Dames kijken he... uhuh
Is dat zo gek dan :P ?
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Nee hoor, maar las inderdaad ook ergens dat je het met een meidje erg goed kon vinden, om het zo maar te zeggen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Oh ja, meisje uit Utrecht, wel een mooi meisje. Jammer dat ze flaporen heeft :P
Gisteren in ieder geval niet, alleen beetje stom staan lullen en ouwehoeren met een meisje die een vriend van me heeft gezoend. Ben daar ook niet voor de meisjes, kom daar gewoon om een mooie tijd met vrienden te hebben.

En wat hebben jullie de afgelopen dagen gedaan dan :D ?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Lekker eten en drinken en genieten van de familie/schoon familie. :P
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ramirez wrote:Lekker eten en drinken en genieten van de familie/schoon familie. :P
dit dus

+ straks met mijn vriendin uit eten (als verassing dus shhhh!) en een leuke avond tegemoet komen