Grand Café De Majesteit in Kampen. Indrinken bij mij thuis overigens.
Thuis op de bank met een pint... en optijd onder de wol!
morgen vanaf 11.00 tot 02.00 werken!
Haha ging nogal. Bier 1 euro en dan nog 38 euro uitgevenRampestamper wrote:Kom je ineens Rawbin tegen tijdens het stappen haha.. Ook een biertje teveel op volgens mij
Ja ik ken het, bij zulke acties sta ik ook altijd met 2 bier in m'n handenRawbin wrote:Haha ging nogal. Bier 1 euro en dan nog 38 euro uitgevenRampestamper wrote:Kom je ineens Rawbin tegen tijdens het stappen haha.. Ook een biertje teveel op volgens mijmoet zeggen dat de kater nog mee viel, maar was idd wel aardig weg. Ik moest ook echt 3x kijken om te zien dat jij het was
jij nog een beetje volgetankt?
Ja ik ben ook niet dol op Rdam om te stappen, mede omdat het gewoon kutvolk is vaak en ik uiteindelijk weer in een teletubbie clubje als Sorbonne terecht kom. Was alweer een flinke tijd geleden. Wilde eigenlijk ook naar Riva maar daar stond een rij van hier tot tokio dus dat hield al op. Ach, heb me prima vermaakt met bier en ga voorlopig ook niet meerRampestamper wrote: Ja ik ken het, bij zulke acties sta ik ook altijd met 2 bier in m'n handenAfgelopen zaterdag heb ik me heel erg in staan houden, was wel 50 euro kwijt
Vind het maar een kuttent haha, ik was daar omdat er niets beters te vinden was. Rotterdam is deaud wat uitgaan betreft (meningsgbonden natuurlijk).. Donderdag ga k naar Breda.
Sowieso vanavond Leuven! En morgen wss wel RS, zie nog wel waar het schip strandDaveytl wrote:Morgenavond café Leuven, en maandag Bill's Bar
Paar vrienden van me gaan ook nog naar HHZ in Radstake, maar dat wordt mij iets te druk.
pecola-tje wrote:1e Kerstdag sowieso Time Out Gemert (Vato Gonzalez & B-Front)![]()
2e Kerstdag misschien weer (Deepack)
Nope,rijdt niet.Teun444 wrote:pecola-tje wrote:1e Kerstdag sowieso Time Out Gemert (Vato Gonzalez & B-Front)![]()
2e Kerstdag misschien weer (Deepack)
Weet jij misschien of die bus vandaag rijdt?
Ik las ergens dat je een eckte baas was?Daveytl wrote:Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken
Dames kijken he... uhuhPommer wrote:Ik las ergens dat je een eckte baas was?Daveytl wrote:Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken
Ja las ik ook. Dat was de avond er voor.Pommer wrote:Ik las ergens dat je een eckte baas was?Daveytl wrote:Bill's Bar was drukkkkk. Maar was wel nice, beetje dames kijken, ouwehoeren met vrienden en bier drinken
Is dat zo gek danwootum wrote: Dames kijken he... uhuh