Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!
meer?
meer?
Misschien wel.. Eerst een feestje, en dan ligt het eraan of we dronken zijn ofniet.. Als we dat niet zijn is time out niks aanMak wrote:Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!![]()
meer?
Hahafreddyadu8 wrote:Misschien wel.. Eerst een feestje, en dan ligt het eraan of we dronken zijn ofniet.. Als we dat niet zijn is time out niks aanMak wrote:Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!![]()
meer?
jep met 9 andere ;dMak wrote:Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!![]()
meer?
oke dan!hdhessel wrote:jep met 9 andere ;dMak wrote:Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!![]()
meer?
Ja Hardstyle feest wil ik ook het liefst nog redelijk nuchter blijven, paar biertjes vaak. Maar Time-Out is andersJosh-T wrote:Hahafreddyadu8 wrote:Misschien wel.. Eerst een feestje, en dan ligt het eraan of we dronken zijn ofniet.. Als we dat niet zijn is time out niks aanMak wrote:Zaterdag avond te vinden in Time-out Gemert, DJ ZANY!!![]()
meer?![]()
Ik ben het liefst nuchter als ik naar een Hardstyle feest ga, gewone stap avond vind ik saai, dan drink ik wel, het liefst zoveel dat die drie uur die ik in de kroeg sta maar een half uurtje lijkt
Ik ook nietDaveytl wrote:Chillen, we gaan weer niet uit! Jongens zitten met tentamens e.d.
En ze willen vanavond ook niet veel bier drinkenBeetje saai wordt het waarschijnlijk dus
Hier ook, saaie bedoeling dus! Maar soms een mustroberttt wrote:ik ga slaap inhalen
Niks verklappen, ik ga de 26e in de Effenaar pasRik wrote:Vanavond FOS tour in ZAK![]()
Het was super vet!robkuh1990 wrote:Niks verklappen, ik ga de 26e in de Effenaar pasRik wrote:Vanavond FOS tour in ZAK![]()
Zou ik ook heen, maar moet morgen werkenRik wrote:Het was super vet!robkuh1990 wrote:Niks verklappen, ik ga de 26e in de Effenaar pasRik wrote:Vanavond FOS tour in ZAK![]()
Ja dat weet ik nu al