gelukkig was ik er niet bijChukkels wrote:Nope, ik heb niks gedaanRamirez wrote:En 4 kapotte vuisten?![]()
Maar der waren van die mogolen (lees: kennissen en vrienden) die dachten dat het leuk was om na een doelpunt eerst hun (nog volle fles) Hertog Jan bier over iedereen heen te gooien, om daarna het flesje keihard op de grond kapot te gooien. En daarna nog stoelen omgooien en barkrukken in de lucht gooien. Kampen hé... :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
ik wordt tegenwoordig omgeven door wijven!lorennzkee wrote:Jij bent denk ik echt eenZot he?biscuit wrote:wijven
dit heeft een bepaald groepje 'mannen' ook altijdbiscuit wrote:ik wordt tegenwoordig omgeven door wijven!lorennzkee wrote:Jij bent denk ik echt eenZot he?biscuit wrote:wijven
Vanavond naar 't Haasje. Waarom? Omdat de Buitenwacht is afgefikt!
Nu in time-out.. wachten op Zatox. Hoppakee!
Spijtig genoeg is de Italiaanse held niet op komen dagen. Geen idee waarom niet. Desalniettemin leuke avond gehad!
oldemeyer was vet , daarna nog nij een maat in zijn hutje gezeten en flink veel bier gedronken 
misschien nog bbqen morgen!(?)
misschien nog bbqen morgen!(?)
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vanavond vroeg naar bed: morgen 0500 weer de wekker 
hij was ziekstyl0w wrote:Spijtig genoeg is de Italiaanse held niet op komen dagen. Geen idee waarom niet. Desalniettemin leuke avond gehad!
Gisteren Free-Festival, vanavond Dorsvlegel á Vinkel 
-
A
Matrixx at The Park in Nijmegen
Joepie house :')
Morgen ook weer, ook house
Maar woensdag word dik
Jochen Miller vs Rank 1 
Maar woensdag word dik
Alweer...hdhessel wrote:hij was ziekstyl0w wrote:Spijtig genoeg is de Italiaanse held niet op komen dagen. Geen idee waarom niet. Desalniettemin leuke avond gehad!
Hij heeft altijd wel wat.
Gisteren kleine Skihut en Fust. Was wel weer lachen met alle bekenden enzo. Maar die Skihut, wat een tyfustent is dat zeg. Nog 5 euro entree durven vragen ook, mafkezen.
-
A
Zo dat was dag 1, wat een kutsfeer, kutmensen en een kutmuziek :')Almighty wrote:Matrixx at The Park in Nijmegen
Maar woensdag word dikJochen Miller vs Rank 1
Ver-schrik-ke-lijk, bij Sidney Samson volgens mij 20 min hetzelfde deuntje gehoord. Vanavond sla ik over, ben gelukkig erg verkouden.
Op naar woensdag
toen ik 16 was (met alle respect, geen haat) vond ik house ook niks.
maar tegenwoordig vind ik het egt zwaar relax, en juist een goeie sweer
-
A
De house toen jij 16 was, was ook anders hedjpatt wrote:toen ik 16 was (met alle respect, geen haat) vond ik house ook niks.
Kan me er wel bij voorstellen dat je het leuk vind, maar het is gewoon niks voor mij
er zijn bij de dirty house best wel wat nummertjes die lekker klinken maar vaak is het allemaal teveel van hetzelfde, doe mij dan maar gewoon de hard trance of iets in die richting
ik heb het gewoon over alles van rank 1 (progressive) tot en met ryan marciano sunnery james (dirty of gewoon house)
sidney samson en vato gonzalez is ook wel leuk, maar is mij allemaal veels te commercieel
sidney samson en vato gonzalez is ook wel leuk, maar is mij allemaal veels te commercieel
-
A
was wel aan 't publiek te zien dat het commercieel was ja 
maargoed, woensdag alles 3 dubbel inhalen
maargoed, woensdag alles 3 dubbel inhalen
Parkfeesten in het dorp hiernaast
.
Schraalste muziek ever, maar gewoon gezellig wat pinten pakken met vrienden.
Schraalste muziek ever, maar gewoon gezellig wat pinten pakken met vrienden.
ik zie nog wat ik ga doen, wordt over weet ik veel wanneer gesmst
-
A
Kermiiiiiiiiiiis heeuu Django Wagner
aan de vecht 
zometeen hopelijk wat vissen eruit trekken
zometeen hopelijk wat vissen eruit trekken
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Het weekend in Blankenberge!!