Zaterdag eehhh, café? 
Maximize wrote:Zaterdag eehhh, café?
Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
in bedbRt_ wrote:Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
Lijkt er al meer opMaximize wrote:in bedbRt_ wrote:Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
Dj Skitzo wrote:er staat waar ben jij vanavond te vinden dus... niet echt speciefiek he
en dat dan ?Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
je kunt voetballen ook als uitgaan zienfreddyadu8 wrote:Dj Skitzo wrote:er staat waar ben jij vanavond te vinden dus... niet echt speciefiek heen dat dan ?Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
Idd als je 'uit' moet voetballen is het idd zo hahaDj Skitzo wrote:je kunt voetballen ook als uitgaan zienfreddyadu8 wrote:Dj Skitzo wrote:er staat waar ben jij vanavond te vinden dus... niet echt speciefiek heen dat dan ?Uitgaanstopic: Waar ben jij vanavond te vinden?
ennuuh in bed is ook niet echt uitgaan
waar?Luxion wrote:Vanavond in de sportschool!
Iemand de 13e nog naar Davide Sonar?
ik achter de laptop van me broer bij de tv ( juventus - Ajax)Dj Skitzo wrote:vnaaf ben ik achter me pc te vinden
hahaoostzaner wrote:ik achter de laptop van me broer bij de tv ( juventus - Ajax)Dj Skitzo wrote:vnaaf ben ik achter me pc te vinden
hahah ik ken het maar dan met zusjesStephanieMichelle wrote: Maar toen ik haar eenmaal had omgepraat was ik wel goed voor het geld![]()
suc6hdhessel wrote:de veel beloofde dj contest in apollo in helden vanavond ;D