ok, ik ga bij maten zitten 
kallum! nog even half uurtje draaien
kallum! nog even half uurtje draaien
Fuck-ing gezellig altijddjpatt wrote:tentfeest zie je alleen in de boeren plaatsjes. is hier ook veel
wenum wiesel
teuge
twello
noem maar op, mij zul je er alleen nooit tegenkomen
Zal wel die van Zany zijn geweest.KSwoosh wrote:gisteravond, timeout, Noisecontrollers![]()
![]()
![]()
wat draaide ze heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!
ook draaide ze een episch vette remix van face the enemy die ik nog nooit gehoord heb
nee, die ze ook @ defqon draaidewootum wrote:Zal wel die van Zany zijn geweest.KSwoosh wrote:gisteravond, timeout, Noisecontrollers![]()
![]()
![]()
ook draaide ze een episch vette remix van face the enemy die ik nog nooit gehoord heb
Die van Zany dusKSwoosh wrote:nee, die ze ook @ defqon draaidewootum wrote:Zal wel die van Zany zijn geweest.KSwoosh wrote:gisteravond, timeout, Noisecontrollers![]()
![]()
![]()
had ff opgezocht
dat was mooi ja,maarten1410 wrote:Serieus??Kepro wrote:En ik wil vissen, heb al weken honger.
Oja dat meisje van harders heeft me op hyves gevonden![]()
Ze had wel een goede openingszin.
yep matrixx wel redelijk dik harde stijl partijtjeRiStyle wrote:Zaterdag nog in de bekende discotheken wat te doen?
djpatt wrote:yep matrixx wel redelijk dik harde stijl partijtjeRiStyle wrote:Zaterdag nog in de bekende discotheken wat te doen?
als je dat al ver vind vanaf hengelo, pak de trein naar deventer en stap daarover naar arnhem/nijmegen ben je er zo, matrix is niet zo ver van cs afRiStyle wrote:djpatt wrote:yep matrixx wel redelijk dik harde stijl partijtjeRiStyle wrote:Zaterdag nog in de bekende discotheken wat te doen?
Dat is Nijmegen ofniet? Te ver weg
neuh ik ga niet naar de matrixx , tis 40 min rijden maar vanavond heb ik geen zinRiStyle wrote:Pik jij me op vanaf et station dan?
Zak? Zany, Isaac en Ran-DRiStyle wrote:Zaterdag nog in de bekende discotheken wat te doen?
Zo, wat een kutfeest was datAlmighty wrote:Vanavond Kersenfeest in Gendt![]()
Dacht dat ons Sieneke komt
[Tentfeest]