haha achja.Dj Skitzo wrote:helaas is dit een boerengat en rijden die er niet meer vanaf hengelo
maar miss ik vanavond wel naar party animals
We meeten binnenkort Skitzo
haha achja.Dj Skitzo wrote:helaas is dit een boerengat en rijden die er niet meer vanaf hengelo
maar miss ik vanavond wel naar party animals
Dat is echt fucking hatelijk.tomb wrote:Nergens. Het welbekende sjaak afhaak lamzakvrienden probleem.
Dat is echt fucking hatelijk.[/quote]tomb wrote:Nergens. Het welbekende sjaak afhaak lamzakvrienden probleem.
huh?Timothy21 wrote:Vanavond naar de Vliegbasis Leeuwarden, alleen daar het et feessie Q ON BASE
Wow dan heb je echt wat gemistiSenSe` wrote: ik ken het... had het ook met XQ Holland..![]()
OfwatMaximize wrote:Wow dan heb je echt wat gemistiSenSe` wrote: ik ken het... had het ook met XQ Holland..![]()
Naam wel ja, alleen de muziek is anders( House ), maar et is wel in de shelters/bunkers op leeuwarden. En et is alleen voor luchtmacht personeel....Dj Skitzo wrote:huh?Timothy21 wrote:Vanavond naar de Vliegbasis Leeuwarden, alleen daar het et feessie Q ON BASEbeetje gekopieerd van q-dance zijn q-base?
wrom ga je dan geen special saturday luisteren man, had het eerder gezegdmaarten1410 wrote:Voor het eerst in weken een keertje niet op stap. Thuis dus
Omdat ik het te druk had met mensen doodschieten in MW2Dj Skitzo wrote:wrom ga je dan geen special saturday luisteren man, had het eerder gezegdmaarten1410 wrote:Voor het eerst in weken een keertje niet op stap. Thuis dus
nu is het bijna afgelopen
Hmmjawel, het is wel lachen voor een keer. het is alleen 16+ dat vind ik altijd wel minder. Maar je moet in de hardstyle zaal dan toch je eigen feestje maken.Kepro wrote:Is de time out aan te raden?
Ik zou misschien naar Liberator Outdoor gaan, maar gaat niet dooroostzaner wrote:nou jongens we vieren vandaag onze vrijheid!![]()
waar bent u te vinden vanavond?
Ik zal ook alleen daar te vinden zijn. 16 is wel minder inderdaad.freddyadu8 wrote:Hmmjawel, het is wel lachen voor een keer. het is alleen 16+ dat vind ik altijd wel minder. Maar je moet in de hardstyle zaal dan toch je eigen feestje maken.Kepro wrote:Is de time out aan te raden?