Wie is er geweest?
Was dit jaar echt te gruwelijk!
Last edited by Nazale on 27 Aug 2011 19:50, edited 1 time in total.
Ga jij naar groningen dan?G1LL wrote:Kei-week in Groningen! Helaas moest ik de hele week veel werken + overwerken dus ben niet gegaan
Het was echt een dik zuipfestijn. Ik ga dus naar de Fontys in Tilburg - Pedagogiek.Bier Tanken wrote:Ben naar de 2 verplichte introductie dagen gegaan. De mensen die naar de TIK week waren geweest leken mij juist erg grote aanstellers maar dat zal wel aan mij liggen.
Wat ga je studeren en waar?
ben ik ook aanwezig... ben net wakker afgelopen 4 dagen elk feest meegepakt XD.Lyst wrote:Morgen nog even naar de kick-in (UT), even kennis maken met de nieuwe generatie. Later deze week ook nog even het eindfeest meepakken.
robkuh1990 wrote:effect ala rowwen heze, wc experience, BZB
Zeg ik tochG1LL wrote:Jazeker, Bouwkunde & ArchitectuurGa jij ook naar Groningen =D ?
Heb hetzelde, vermaak me zonder dit soort weken en verenigingen als genoeg met m'n vrienden.Mol wrote:Prima die introductie weken, alleen niets voor mij; die extra week vakantie komt me goed uit.
Ben ook niet echt het studenten vereniging type.
Haha zelfde hier; van de grootste festivals tot aan de kleinste rauwe underground rave's, been there.Oxbow wrote:Heb hetzelde, vermaak me zonder dit soort weken en verenigingen als genoeg met m'n vrienden.Mol wrote:Prima die introductie weken, alleen niets voor mij; die extra week vakantie komt me goed uit.
Ben ook niet echt het studenten vereniging type.
Daarnaast ga ik al 3 jaar uit in Utrecht, dus veel te ontdekken tijdens de UIT-week heb ik ook niet.