Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga met Mol en Oxbow mee allemaal leuk en aardig, maar verdien liever nog een week bij en zit bij genoeg verenigingen om me toch wel te vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
G1LL schreef:
Jazeker, Bouwkunde & Architectuur :) Ga jij ook naar Groningen =D ?

Zeg ik toch :P


Ik las er overheen haha :P We gaan keertje stappen Rik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:33 
 

Als je erbij was geweest had je wel anders gepiept. Die bierdouche was ook wederom echt geweldig! Mooi filmpje daarzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:36 
 

robkuh1990 schreef:
over 2 weken sta ik er ook weer bij Biscuit... WC Experience

waar???

edit:


03 september 2011
Trekkertrek Ysselsteyn
Ysselsteyn (L)



05 september 2011
Corsofeest Zundert
Zundert


10 september 2011
Oosteinds Spektakel
Oosteind


11 september 2011
Corso Valkenswaard
Valkenswaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:44 
 

denk dag na q-base of weekend ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Lyst schreef:
Morgen nog even naar de kick-in (UT), even kennis maken met de nieuwe generatie. Later deze week ook nog even het eindfeest meepakken. :)

ben ik ook aanwezig... ben net wakker afgelopen 4 dagen elk feest meegepakt XD.

Jullie ook UT dus? Toevallig...xD Was het nog wat dan? Was alleen de eerste twee dagen (woensdag en donderdag, standaard he xD) in de stad geweest en het was wel belachelijk druk, dus ik denk een succes? Nieuwe lichting is zeker niet gek wat ik heb kunnen spotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Welke studie doe jij dan? en hoeveelste jaars ben je
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mijn introductieweek lekker geskipt :) vind het idioot dat het in de vakantie valt. Wou best mee maar heb vanaf begin van de vakantie al aangegeven dat ik wel kon werken.. Die verplichte introductiedagen vallen ook nog in de vakantie en dan moet ik dus ook gewoon werken.. Zit nog niet eens op m'n nieuwe school en heb alweer een vervangende opdracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Welke studie doe jij dan? en hoeveelste jaars ben je

Begin nu 3e jaar BK. En geen HS in New York nee? Ben je daar op de bovenste verdieping geweest dan? Is volgens mij standaard harder styles daar, in ieder geval wel de keren dat ik daar ben geweest. Jammer dat meestal de vloer zeiknat en dus spekglad is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 21:48 
 
Artiest

Niets voor mij die mass introductie weken van steden, ben dan ook niet gegaan. Studie introductie vind ik goed genoeg, de rest is totaal niets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 00:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intro in leeuwarden en dan nog een weekje op terschelling in n hotel. En dat mot nog komee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 10:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Welke studie doe jij dan? en hoeveelste jaars ben je

Ik hoorde van Sunboom dat ze Into The Light draaiden, en dat de DJ had geroepen dat als er meer dan zoveel middelvingers de lucht in gingen hij zou stoppen met hardstyle draaien en weer house zou draaien. Wat dus ook gebeurde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha ja idd dat gebeurde er, en toen einde hardstyle voor de rest van de avond...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic