Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik ga met Mol en Oxbow mee allemaal leuk en aardig, maar verdien liever nog een week bij en zit bij genoeg verenigingen om me toch wel te vermaken.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rik wrote:
G1LL wrote:Jazeker, Bouwkunde & Architectuur :) Ga jij ook naar Groningen =D ?
Zeg ik toch :P
Ik las er overheen haha :P We gaan keertje stappen Rik!
N
Als je erbij was geweest had je wel anders gepiept. Die bierdouche was ook wederom echt geweldig! Mooi filmpje daarzo!
E
robkuh1990 wrote:over 2 weken sta ik er ook weer bij Biscuit... WC Experience
waar???

edit:

03 september 2011
Trekkertrek Ysselsteyn
Ysselsteyn (L)

05 september 2011
Corsofeest Zundert
Zundert

10 september 2011
Oosteinds Spektakel
Oosteind

11 september 2011
Corso Valkenswaard
Valkenswaard
E
denk dag na q-base of weekend ervoor.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Hardstyleking wrote:
Lyst wrote:Morgen nog even naar de kick-in (UT), even kennis maken met de nieuwe generatie. Later deze week ook nog even het eindfeest meepakken. :)
ben ik ook aanwezig... ben net wakker afgelopen 4 dagen elk feest meegepakt XD.
Jullie ook UT dus? Toevallig...xD Was het nog wat dan? Was alleen de eerste twee dagen (woensdag en donderdag, standaard he xD) in de stad geweest en het was wel belachelijk druk, dus ik denk een succes? Nieuwe lichting is zeker niet gek wat ik heb kunnen spotten.
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Welke studie doe jij dan? en hoeveelste jaars ben je
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Heb mijn introductieweek lekker geskipt :) vind het idioot dat het in de vakantie valt. Wou best mee maar heb vanaf begin van de vakantie al aangegeven dat ik wel kon werken.. Die verplichte introductiedagen vallen ook nog in de vakantie en dan moet ik dus ook gewoon werken.. Zit nog niet eens op m'n nieuwe school en heb alweer een vervangende opdracht :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Hardstyleking wrote:ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Begin nu 3e jaar BK. En geen HS in New York nee? Ben je daar op de bovenste verdieping geweest dan? Is volgens mij standaard harder styles daar, in ieder geval wel de keren dat ik daar ben geweest. Jammer dat meestal de vloer zeiknat en dus spekglad is...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Niets voor mij die mass introductie weken van steden, ben dan ook niet gegaan. Studie introductie vind ik goed genoeg, de rest is totaal niets voor mij.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Intro in leeuwarden en dan nog een weekje op terschelling in n hotel. En dat mot nog komee.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hardstyleking wrote:ja was wel lache, hoopte op beetje hardstyle gister in de new york, maar helaas...
Ik hoorde van Sunboom dat ze Into The Light draaiden, en dat de DJ had geroepen dat als er meer dan zoveel middelvingers de lucht in gingen hij zou stoppen met hardstyle draaien en weer house zou draaien. Wat dus ook gebeurde xd
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
hahaha ja idd dat gebeurde er, en toen einde hardstyle voor de rest van de avond...