Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:48 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ja maar die leveren bonuspunten op, probeer maar

owja ik merk het ineens 36 levels omhoog bedankt voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:14 

Hardtraxx Elite

Kijk wel uit met het aanvallen van konijntjes als je ze niet dood en je een bounty krijgt stuurt het konijntje de Dark Brotherhood achter je aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Gewoon toggle god mode.
Onsterfelijk ftw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:26 

Hardtraxx Veteran

Tieten laten zien aan Jarl Balgruuf, dan heb je het uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:00 

Firetrap schreef:
Tieten laten zien aan Jarl Balgruuf, dan heb je het uitgespeeld.

Is maar goed dat ik een vrouwelijk personage ben, meteen uitproberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 04:06 

Kraak... Piep...

Gaat weer nergens over. :lol:

@Saartje

Afbeelding

Het witte pijltje op het zwarte vlakje is je objective marker(Balk bovenin t beeld), gewoon dat ding volgen. Of op je map kijken waar ie is en er naartoe huppelen.

Als je geen pijl ziet moet je J drukken en op een objective activeren, dan verschijnt ie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:48 

Hardtraxx Addict

Eindelijk gelukt met dat Dual Destruction :D Geen idee hoe, maar het kon in 1x :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ben al level 50 :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

vanmorge alduin gekilled
jezus wat een slap poesje was dat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

OKE mijn grote vraag een hele hype om heel skyrim, maar ik heb advies nodig, Ik heb nog nooit gamez zoals skyrim gespeeld weet ook niet of ik dr van hou en leuk vind(moet wel aangezien het wereld bekend is) want ik speel alleen op ps3, cod4,codwaw,mw2,black ops en mw3 en heb games als killzone uncharted, fifa, nfs, noem maar op maar nog nooit iets als skyrim gehad/gespeeld, en omdat bij me in de klas al paar mense die game hebbe en mijn neef nu ook XD en headhunterz zelfs een tribute voor heeft gemaakt die ik persoonlijk echt vet vind. wil ik nou wel is weten wat het zo vet is en waarom het speciaal is en of het voor mij zeker de moeite waard is om hem aan te schaffen :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:40 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
OKE mijn grote vraag een hele hype om heel skyrim, maar ik heb advies nodig, Ik heb nog nooit gamez zoals skyrim gespeeld weet ook niet of ik dr van hou en leuk vind(moet wel aangezien het wereld bekend is) want ik speel alleen op ps3, cod4,codwaw,mw2,black ops en mw3 en heb games als killzone uncharted, fifa, nfs, noem maar op maar nog nooit iets als skyrim gehad/gespeeld, en omdat bij me in de klas al paar mense die game hebbe en mijn neef nu ook XD en headhunterz zelfs een tribute voor heeft gemaakt die ik persoonlijk echt vet vind. wil ik nou wel is weten wat het zo vet is en waarom het speciaal is en of het voor mij zeker de moeite waard is om hem aan te schaffen :cool: ?

alles kan......
behalve kinderen maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

hahah oke, dus je kan HEEEUL VEEEUL maak hier uit op:P behalve voortplanten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
hahah oke, dus je kan HEEEUL VEEEUL maak hier uit op:P behalve voortplanten..

yup :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:00 

Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:

De hype komt meer door alle marketing, vandaar dat veel mensen de game nu spelen, voordat skyrim kwam waren niet veel mensen bekend met TES games. Skryim Is het vijfde deel (uitbreidingen van vorige versies niet mee gerekend) van The Elder Scrolls. Een serie games die los van elkaar gespeeld kunnen worden. Het is een action rpg.

Het spel wordt als vet ervaren omdat, in relatie met veel andere games, er veel vrijheid is in dit spel. Je kunt met je personage gaan en staan waar je maar wilt, en terwijl je dit doet wordt je meegesleept in allerlei verhalen/quests die het spel te bieden heeft. Ook een groot pluspunt is dat er voor het spel (niet voor de console newbs) veel mods en uitbreidingen worden gemaakt, waardoor het spel heel lang speelbaar blijft. Mods van bijvoorbeeld Nexus geven je bijvoorbeeld extra quests, maken het spel realistischer en geven je tal van nieuwe opties, die door samenwerking met Bethesda erg goed zijn.

Minpunt van skyrim is dat het veel toegankelijker is geworden om te spelen, dit heeft negatieve gevolgen voor de verhalen, de keuzes en de moeilijkheid. Nu zul jij daar geen last van hebben omdat je geen ervaring hebt met TES games.

Als ik ik jou was zou ik voor een paar euro TES Oblivion kopen (of downloaden) zodat je een beetje kunt ervaren wat voor spel het is. Zit er grafisch natuurlijk minder uit dan Skyrim (daarentegen nog wel prima zonder irritaties speelbaar), maar steekt verder hetzelfde in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ben hem nu ook maar eens het downloaden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Wildstylerz schreef:

De hype komt meer door alle marketing, vandaar dat veel mensen de game nu spelen, voordat skyrim kwam waren niet veel mensen bekend met TES games. Skryim Is het vijfde deel (uitbreidingen van vorige versies niet mee gerekend) van The Elder Scrolls. Een serie games die los van elkaar gespeeld kunnen worden. Het is een action rpg.

Het spel wordt als vet ervaren omdat, in relatie met veel andere games, er veel vrijheid is in dit spel. Je kunt met je personage gaan en staan waar je maar wilt, en terwijl je dit doet wordt je meegesleept in allerlei verhalen/quests die het spel te bieden heeft. Ook een groot pluspunt is dat er voor het spel (niet voor de console newbs) veel mods en uitbreidingen worden gemaakt, waardoor het spel heel lang speelbaar blijft. Mods van bijvoorbeeld Nexus geven je bijvoorbeeld extra quests, maken het spel realistischer en geven je tal van nieuwe opties, die door samenwerking met Bethesda erg goed zijn.

Minpunt van skyrim is dat het veel toegankelijker is geworden om te spelen, dit heeft negatieve gevolgen voor de verhalen, de keuzes en de moeilijkheid. Nu zul jij daar geen last van hebben omdat je geen ervaring hebt met TES games.

Als ik ik jou was zou ik voor een paar euro TES Oblivion kopen (of downloaden) zodat je een beetje kunt ervaren wat voor spel het is. Zit er grafisch natuurlijk minder uit dan Skyrim (daarentegen nog wel prima zonder irritaties speelbaar), maar steekt verder hetzelfde in elkaar.

dankje voor je uitleg:) ik zal dr is verder in verdiepen en kijken of obelivion dan iest is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Oké, een Draugr Deathlord heeft zojuist via een shout mijn zwaard laten verdwijnen :P is die terug te krijgen of ben ik nu fucked?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Oké, een Draugr Deathlord heeft zojuist via een shout mijn zwaard laten verdwijnen :P is die terug te krijgen of ben ik nu fucked?

Even goed op de grond zoeken, hij blaast hem geloof ik alleen weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Zo ben ik een keer een heel goed zwaard kwijtgeraakt, kon hem nergens meer vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:31 

Hardtraxx Veteran

Heb nog gekeken in die ruimte, was nergens te vinden. Gelukkig vlak daarna gesaved, zal nog eens kijken ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Wat heb je in hemelsnaam aan die aura-shout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:43 

Fus Do Sword-dissapeaRAH
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:30 

Hardtraxx Elite

Zo ik ga binnen kort maar even niveau verhogen, net klaar met dragen armor maken met aantal leuke enchantjes.
Alchemy, Enchanting, Smitting ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

Waar kan je Enchantments leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:04 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Waar kan je Enchantments leren?

Je hebt op verschillende plekken enchant tables staan, die moet je gebruiken.
Om een enchant te leren moet je een item met een enchant er op disenchanten, daarna kan je die enchant zelf ergens op enchanten.

Voor het enchanten van een item heb je een soul stone nodig die verschillen van pretty, small, common, greater, grand, Black(Grand voor mensen).
Die souls moet je vullen met een soul door de spell soul capture op iemand te casten, zo dra die persoon/beest dood is krijg je zijn soul in een soul stone, hoe sterker het beest hoe hogere soul stone je nodig hebt (Mensen kunnen alleen is Black souls stone).
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic