Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
oostzaner wrote:hj gaat er ook rustig bij zitten.![]()
![]()
![]()
![]()
vraagje, kan je met skyrim gewoon aan één stuk door lopen zonder dat er eerst geladen moet worden voordat je in een andere regio komt?
Nope.oostzaner wrote:vraagje, kan je met skyrim gewoon aan één stuk door lopen zonder dat er eerst geladen moet worden voordat je in een andere regio komt?
Soms wel, soms niet.Project 141 wrote:En als je huizen/dorpen/etc ingaat?Daveytl wrote:Nope.oostzaner wrote:vraagje, kan je met skyrim gewoon aan één stuk door lopen zonder dat er eerst geladen moet worden voordat je in een andere regio komt?
Sommige deuren kun je gewoon openen om vervolgens door te lopen, maar bij de meesten moet je ff wachten.
ligt er weer aan wat de locatie voor belang heeft. De world map blijft overigens gewoon roamenEn als je huizen/dorpen/etc ingaat? Soms wel, soms niet.
Sommige deuren kun je gewoon openen om vervolgens door te lopen, maar bij de meesten moet je ff wachten.
Last edited by Nuracore on 21 Nov 2011 11:42, edited 1 time in total.
Gister alfrand dungeon in gegaan en op het eind kom je een dwarven mechanism tegen maar ik kan hem niet activeren, iemand die weet waar ik dat onderdeel kan halen?
Nu trouwens level 17 en heb pas 3 draken gekilld
Kom ze gewoon bijna nooit tegen.
Nu trouwens level 17 en heb pas 3 draken gekilld
Dat heb ik ook, ik ben lvl 31 en heb er pas 4 gekilledRickie wrote:Gister alfrand dungeon in gegaan en op het eind kom je een dwarven mechanism tegen maar ik kan hem niet activeren, iemand die weet waar ik dat onderdeel kan halen?
Nu trouwens level 17 en heb pas 3 draken gekilldKom ze gewoon bijna nooit tegen.
-
A
Ziek, bij mij komen er soms wel 2 tegelijk :')
Same, had ik laatst ookAlmighty wrote:Ziek, bij mij komen er soms wel 2 tegelijk :')
ik had een ijsdraak die alleen maar vloog en een vuurdraak die juist vaker naar de grond ging xD da was fcked up, kreeg ik ook nog eens ruzie met een kroas....Olijfboompje wrote:Same, had ik laatst ookAlmighty wrote:Ziek, bij mij komen er soms wel 2 tegelijk :')
Haha, ja, dat is superlelijkNuracore wrote:ik had een ijsdraak die alleen maar vloog en een vuurdraak die juist vaker naar de grond ging xD da was fcked up, kreeg ik ook nog eens ruzie met een kroas....Olijfboompje wrote:Same, had ik laatst ookAlmighty wrote:Ziek, bij mij komen er soms wel 2 tegelijk :')
Bij mij had ik gelukkig een NPC aan mijn zijde die ubah was
Vind die companions zo cheap. Heb er daarom ook nooit 1.
-
A
Dat slaafje van mij was bij de eerste quest dat ik dr meenam al kapot geslagen :')
Nee, niet dieDakpan wrote:Vind die companions zo cheap. Heb er daarom ook nooit 1.
Een NPC die gewoon random rondliep
Main quest verder spelen, krijg je Dragonrend shout, mik die op een draak die blijft vliegen en hij komt naar de grond toe!Nuracore wrote:ik had een ijsdraak die alleen maar vloog en een vuurdraak die juist vaker naar de grond ging xD da was fcked up, kreeg ik ook nog eens ruzie met een kroas....Olijfboompje wrote:Same, had ik laatst ookAlmighty wrote:Ziek, bij mij komen er soms wel 2 tegelijk :')
Lol er kwam opeens een dooie draak uit de lucht vallen xD
Ik kan nu trouwens de spell Conjure Dremora Lord, heel vet
Vet!Grozny wrote:Lol er kwam opeens een dooie draak uit de lucht vallen xD
Ik heb Incinerate gehaald en Wall of Fire is de volgende.
Waar de fok haal je die? Ik gebruik die-hard Destruction en dan met name Fire maar doe het nu al levels lang met Fireball... Die vent van de College verkoopt me ook weinig boeiends.Olijfboompje wrote:Vet!Grozny wrote:Lol er kwam opeens een dooie draak uit de lucht vallen xD
-
A
Ik zit nog steeds aan de Firebolt....
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
En ik ben op weg om een elder scroll op te halen om de shout Dragon Bend te verkrijgen. 
dat vrouwke die traint in destruction verkoopt die spells.Dakpan wrote:Waar de fok haal je die? Ik gebruik die-hard Destruction en dan met name Fire maar doe het nu al levels lang met Fireball... Die vent van de College verkoopt me ook weinig boeiends.Olijfboompje wrote:Vet!Grozny wrote:Lol er kwam opeens een dooie draak uit de lucht vallen xD
ook die kerel die spulletjes verkoopt met meerdere quests die leidden tot ruilhandel.
@ Winterhold CollegeDakpan wrote:Welk vrouwmens?
Daar is een vrouwke wat traint in Destruction...
Ze zit volgens mij in een van die halls.
Niet van Elements en Attainment, maar die andere
Die moet ik dan nog vinden..Olijfboompje wrote:@ Winterhold CollegeDakpan wrote:Welk vrouwmens?
Daar is een vrouwke wat traint in Destruction...
Ze zit volgens mij in een van die halls.
Niet van Elements en Attainment, maar die andere