Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 04:34 

Hardtraxx Veteran

Lvl 31 op dit moment . 87 Conjuration, 73 One Handed, 53 Restoration en 55 Light Armor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

had bijna oblivion nog gekocht gister
uit de koopjesbak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg xd
Ziek gedaan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:49 

Olijfboompje schreef:
Ziek gedaan ook..

In Azura's Star? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:03 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Ziek gedaan ook..

Ben je smit? Kan je ziekelijke armor mee maken met hun harten, nog beter dan dragon armor ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:04 

Nope... maak alleen wat wapens een beetje fine..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

heb nog geen enkel wapen gemaakt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Ziek gedaan ook..

Nee man!

In Markarath, er is daar een quest die je krijgt via een huis.
Ik schrok mij dood man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

2 Draken vielen Winterhold College aan, stonden ze opeens beide achter me. Schrok me dood man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

Dwarven Sphere's zijn zoooo irritant >.<

Heb wel zojuist een draak, mammoet en een giant in 1 keer verslagen.
Of is dat helemaal niet bijzonder :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 15:57 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Ziek gedaan ook..

Mijn naam zit een copyright op :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:47 

Piaaa schreef:

DOEN

Wat kun je btw met al die metalen en onderdelen in de Dwarven caves doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Piaaa schreef:

DOEN

Wat kun je btw met al die metalen en onderdelen in de Dwarven caves doen?

Dwarven ingot maken volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 16:59 

Saai :P Heb nu zoveel dragonbones en scales, niet normaal. Vaak zo als ik een draak versla, niet eens meer normaal kan lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Saai :P Heb nu zoveel dragonbones en scales, niet normaal. Vaak zo als ik een draak versla, niet eens meer normaal kan lopen

Ja, dat is zwaar fucked up!
Gelukkig heb ik nu wel potions die mijn gewicht kunnen verlagen, dus das wel chillie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 23:46 

Hardtraxx Addict

Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht! :)

Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.

Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 23:58 

wvd schreef:
En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(

Mijnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:13 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
wvd schreef:
En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(

Mijnen ;)

Yeah ben een mijn ingedoken en ook wat chests geopend maar heb er niet echt een kunnen vinden, zal wel beter zoeken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht! :)

Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.

Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(

Enchanten doe je @ enchanting tables
Dit doe je met gems, het stuk wat je wilt enchanten en enchantments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 01:09 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
wvd schreef:

Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spells :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Olijfboompje schreef:
wvd schreef:

Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spells :)

Wezens conjuren is wel handig :)

Flame Atronach heeft mij door veel penibele situaties heen geholpen en nu heeft de Frost Atronach zijn plaats ingenomen. Die leidden de tegenstander af en dan kan je ze met Destruction bestoken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

Vraagje aan de pro's :P

Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...

Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...

Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?

Huis heb je echt geen drol aan. :P Volg de mage-guild questline en je krijgt je eigen kamer aangewezen. Ik investeerde m'n geld in smithing wat handig is voor later, maar je kan er ook betere spells voor kopen. Armor vind ik meestal dus daar besteed ik geen geld aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:26 

Dakpan schreef:
Rik schreef:

Huis heb je echt geen drol aan. :P Volg de mage-guild questline en je krijgt je eigen kamer aangewezen. Ik investeerde m'n geld in smithing wat handig is voor later, maar je kan er ook betere spells voor kopen. Armor vind ik meestal dus daar besteed ik geen geld aan.

Huis is erg handig ivm opslag ruimte. Maar als mage hoef je nooit zo veel zware spullen te dragen (armor en shit).
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic