Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Lvl 31 op dit moment . 87 Conjuration, 73 One Handed, 53 Restoration en 55 Light Armor ^^
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
had bijna oblivion nog gekocht gister
uit de koopjesbak :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg xd
Ziek gedaan ook..
A
Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg xd
Ziek gedaan ook..
In Azura's Star? :D
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
Almighty wrote:
Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg xd
Ziek gedaan ook..
Ben je smit? Kan je ziekelijke armor mee maken met hun harten, nog beter dan dragon armor ook.
A
Nope... maak alleen wat wapens een beetje fine..
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
heb nog geen enkel wapen gemaakt haha
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Almighty wrote:
Ziek gedaan ook..
Nee man!

In Markarath, er is daar een quest die je krijgt via een huis.
Ik schrok mij dood man xd
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
2 Draken vielen Winterhold College aan, stonden ze opeens beide achter me. Schrok me dood man. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dwarven Sphere's zijn zoooo irritant >.<

Heb wel zojuist een draak, mammoet en een giant in 1 keer verslagen.
Of is dat helemaal niet bijzonder :$ ?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Almighty wrote:
Ziek gedaan ook..
Mijn naam zit een copyright op :mad:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
A
Piaaa wrote:Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
DOEN

Wat kun je btw met al die metalen en onderdelen in de Dwarven caves doen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Almighty wrote:
Piaaa wrote:Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
DOEN

Wat kun je btw met al die metalen en onderdelen in de Dwarven caves doen?
Dwarven ingot maken volgens mij!
A
Saai :P Heb nu zoveel dragonbones en scales, niet normaal. Vaak zo als ik een draak versla, niet eens meer normaal kan lopen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Almighty wrote:Saai :P Heb nu zoveel dragonbones en scales, niet normaal. Vaak zo als ik een draak versla, niet eens meer normaal kan lopen
Ja, dat is zwaar fucked up!
Gelukkig heb ik nu wel potions die mijn gewicht kunnen verlagen, dus das wel chillie
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht! :)

Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.

Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(
S
wvd wrote:En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(
Mijnen ;)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
stefaneke wrote:
wvd wrote:En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(
Mijnen ;)
Yeah ben een mijn ingedoken en ook wat chests geopend maar heb er niet echt een kunnen vinden, zal wel beter zoeken dan :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
wvd wrote:Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht! :)

Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.

Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden :(
Enchanten doe je @ enchanting tables
Dit doe je met gems, het stuk wat je wilt enchanten en enchantments.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Olijfboompje wrote:
wvd wrote:Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht! :)

Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spells :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
wvd wrote:
Olijfboompje wrote:

Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spells :)
Wezens conjuren is wel handig :)

Flame Atronach heeft mij door veel penibele situaties heen geholpen en nu heeft de Frost Atronach zijn plaats ingenomen. Die leidden de tegenstander af en dan kan je ze met Destruction bestoken! :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Vraagje aan de pro's :P

Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...

Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Rik wrote:Vraagje aan de pro's :P

Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...

Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?
Huis heb je echt geen drol aan. :P Volg de mage-guild questline en je krijgt je eigen kamer aangewezen. Ik investeerde m'n geld in smithing wat handig is voor later, maar je kan er ook betere spells voor kopen. Armor vind ik meestal dus daar besteed ik geen geld aan.
S
Dakpan wrote:
Rik wrote:Vraagje aan de pro's :P

Huis heb je echt geen drol aan. :P Volg de mage-guild questline en je krijgt je eigen kamer aangewezen. Ik investeerde m'n geld in smithing wat handig is voor later, maar je kan er ook betere spells voor kopen. Armor vind ik meestal dus daar besteed ik geen geld aan.
Huis is erg handig ivm opslag ruimte. Maar als mage hoef je nooit zo veel zware spullen te dragen (armor en shit).