Lvl 31 op dit moment . 87 Conjuration, 73 One Handed, 53 Restoration en 55 Light Armor 
uit de koopjesbak
In Azura's Star?Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg
Ziek gedaan ook..
Ben je smit? Kan je ziekelijke armor mee maken met hun harten, nog beter dan dragon armor ook.Almighty wrote:In Azura's Star?Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg
Ziek gedaan ook..
Nee man!Almighty wrote:In Azura's Star?Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg
Ziek gedaan ook..
Mijn naam zit een copyright opAlmighty wrote:In Azura's Star?Olijfboompje wrote:Wow, een Daedra tegen gekomen, deze gasten fucken hard zeg
Ziek gedaan ook..
DOENPiaaa wrote:Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
Dwarven ingot maken volgens mij!Almighty wrote:DOENPiaaa wrote:Zit er zwaar over te denken hem ook aan te schaffen ...
Wat kun je btw met al die metalen en onderdelen in de Dwarven caves doen?
Ja, dat is zwaar fucked up!Almighty wrote:SaaiHeb nu zoveel dragonbones en scales, niet normaal. Vaak zo als ik een draak versla, niet eens meer normaal kan lopen
Mijnenwvd wrote:En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden
Yeah ben een mijn ingedoken en ook wat chests geopend maar heb er niet echt een kunnen vinden, zal wel beter zoeken danstefaneke wrote:Mijnenwvd wrote:En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden
Enchanten doe je @ enchanting tableswvd wrote:Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht!
Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.
Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden
Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spellsOlijfboompje wrote:Enchanten doe je @ enchanting tableswvd wrote:Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht!
Destruction ownt toch best wel hard, gewoon 2 spells tegelijk casten. Dragon scales/bones kan ik het beste verkopen als mage zijnde? Mijn smithing is toch niet hoog & ik draag toch geen heavy armour.
Bovendien, hoe enchant ik armour? Gems? En waar ergens vind ik een pickaxe? Ben wat traders langsgegaan maar kan er niet echt een vinden
Dit doe je met gems, het stuk wat je wilt enchanten en enchantments.
Wezens conjuren is wel handigwvd wrote:Yeah ondertussen al uitgevonden, enchanten zelf is toch vrij lastig. En conjuration is niet zo geweldig als ik dacht, weapons zijn voor mij vrij useless want ik heb vrijwel geen health & armor rating (enkel robes) dus houd het maar lekker bij 2 spellsOlijfboompje wrote:Enchanten doe je @ enchanting tableswvd wrote:Level 7 nu, effe naar Winterhold geholpen en ook meteen een Conjuration spell gekocht!
Dit doe je met gems, het stuk wat je wilt enchanten en enchantments.
Huis heb je echt geen drol aan.Rik wrote:Vraagje aan de pro's
Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...
Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?
Huis is erg handig ivm opslag ruimte. Maar als mage hoef je nooit zo veel zware spullen te dragen (armor en shit).Dakpan wrote:Huis heb je echt geen drol aan.Rik wrote:Vraagje aan de pro's
Wat kun je het best met geld doen, heb nu bijna 5000, eerst dacht ik daar ga ik een huis van kopen. Maar ik dacht misschien weten jullie wel wat beters...
Is het bijvoorbeeld verstandig om betere wapens te kopen of voor van die trainingen te betalen?Volg de mage-guild questline en je krijgt je eigen kamer aangewezen. Ik investeerde m'n geld in smithing wat handig is voor later, maar je kan er ook betere spells voor kopen. Armor vind ik meestal dus daar besteed ik geen geld aan.