Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:26 

Hardtraxxer

Na met open mond het Qlimax topic te hebben gelezen waar bleek dat niemand ook maar iets geeft om een DJ (ja ja show is belangrijk hap hap) leek het me een mooi moment om een topic aan te maken waar je DJ's kunt posten die vette shit doen. De titel is vernoemd naar de reeks van Resident Advisor maar voel je vrij om alles te plaatsen wat je vet vindt. :)

Insane wat die gast allemaal kan op vinyl. Hier een uitlegfilmpje maar check vooral ook zijn sets

Uberhaupt een enorme legend maar vooral het stuk van 14:00 is het allerziekste wat ik een DJ ooit heb zien doen. Staat binnenkort in de 013 #Tilburg

Ff random setje van Objekt gepakt maar technisch genie. Beschrijving zegt het best mooi tbh: "Objekt can do no wrong. His Dekmantel set has all the qualities we love him for: playfulness, technicality, depth & unique timelessness. Highly recommended!"

Iets compleet anders. Hiphop leent zich sws wel voor gekke dj skills natuurlijk maar dit is wel next level. 152 pokoes in een 2 uur en alles retestrak. Deze legend kun je wellicht kennen van The Fresh Prince of Bel-Air
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:26 

Hardtraxxer

ey faka met die youtube tags\

nvm gefixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:28 

Hardtraxx Veteran

James Hype's livestreams waren ook altijd genieten

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:48 

Hardtraxxer

Ja zeker! Absoluut geen fan van zijn muziek maar hij is extreem goed met de trucjes jaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 15:23 

Hardtraxx Addict

UptempoSoldaat0411 schreef:
Ja zeker! Absoluut geen fan van zijn muziek maar hij is extreem goed met de trucjes jaa

james hype kan leuk draaien idd, wel jammer dat ie van die herrie draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:19 

Hardtraxx Elite

Ik zal later nog eens filmpjes gooien, maar vind het wel bijzonder. Zo iemand als laidback luke kan fantastisch draaien, maar heeft ook op podia gestaan waar hij niet hoeft te draaien ivm show.

Dus met dit topic en wetende dat niet elke grote naam daadwerkelijk goed kan draaien ben ik vooral wel benieuwd of jullie nog grote dj's weten waarvan wordt gedacht dat ze niks kunnen, maar wellicht wel een filmpje hebben waarin ze het tegendeel bewijzen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:26 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Ik zal later nog eens filmpjes gooien, maar vind het wel bijzonder. Zo iemand als laidback luke kan fantastisch draaien, maar heeft ook op podia gestaan waar hij niet hoeft te draaien ivm show.

Dus met dit topic en wetende dat niet elke grote naam daadwerkelijk goed kan draaien ben ik vooral wel benieuwd of jullie nog grote dj's weten waarvan wordt gedacht dat ze niks kunnen, maar wellicht wel een filmpje hebben waarin ze het tegendeel bewijzen...

Een ekte hardtraxx classic @1:29

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:34 

Hardtraxx Veteran

Toen Dj Barack Obama lookalike er 4,5 minuut over deed om de juiste vinyl uit de hoes te trekken wist ik nie waar ik het zoeken moest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:37 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Toen Dj Barack Obama lookalike er 4,5 minuut over deed om de juiste vinyl uit de hoes te trekken wist ik nie waar ik het zoeken moest

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:45 

Hardtraxx Veteran

mag ik ook ff aandagt voor deze eindbaas van een DJ, niet perse in techniek der mixen maar vooral trackselectie.

Citaat:
Back in the days, DJ’s were weird people who liked music in a weird way.
Back then, you had to be a nerd to become a DJ.

Deze uitspraak is Ben UFO op het lijf geschreven. Deze 'nerd' doet namelijk niets anders dan zijn leven wijden aan muziek. Met Hessle Audio heeft hij in de UK een onwijs fijn platform opgericht wat een springplank is voor talent. Zo jammer dat deze sound enorm ondervertegenwoordigd is in Nederland.

afijn, de set, wat maakt hem zo bijzonder..
Hij weet moeiteloos door verschillende genres en stijlen te variëren, met de perfecte platen die precies tussen de uitersten in liggen die hij zo graag opzoekt in zijn sets. Breakbeat, spacey, vollebak 4x4 techno alles komt voorbij. Skip voor de gein maar eens door de viddy, je hoort telkens COMPLEET wat anders. En dan zoek je zo’n track op YouTube op: 132 views. :lol:

Als je hoort hoe hij minuten lang spanning aan het opbouwen is naar de track op 25:40 en wat dat dan teweeg brengt bij het publiek, Ben Ufo krijgt elk podium op de knieën. Heb hem nu 4x gezien en 4x was het FEESTE met hoofdletter F.

Geen fancy handjes in de lucht, geen grote show. Gewoon een virtuoos die niks liever doet dan de kunst van het vak delen met mede-nerds in het publiek. Het is juist dat pure en authentieke waar ik zo van geniet als ik naar hem kijk en luister.

Stukje beeldvorming, hier ga je met hem op pad op zoek naar nieuwe bangers voor het weekend (lees; obscure whitelabel release uit de jaren 90' bedolven onder een lading stof in een verlaten garagebox).

ik sluit mijn betoog af met de topcomment die ik wel tekenend vind
Citaat:
Ben UFO could mix milk and Pepsi and still make a masterpiece out of it

MEER GRAAG
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 19:45 

Hardtraxx Elite

Wat doen jullie allemaal überhaupt om dit tijdstip op ht, het forum hoort nu dood te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 20:03 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
En dan zoek je zo’n track op YouTube op: 132 views. :lol:

Blije Corneel geluiden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2024 10:39 

Hardtraxx Veteran

Iets compleet anders. Hiphop leent zich sws wel voor gekke dj skills natuurlijk maar dit is wel next level. 152 pokoes in een 2 uur en alles retestrak. Deze legend kun je wellicht kennen van The Fresh Prince of Bel-Air

Heb je de bio van Willy Smith gelezen? Daar kwam dat ook heel dope in naar voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2024 13:12 

Hardtraxx Elite

willsmith en jazzy - summertime :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 08:29 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Jordi schreef:
En dan zoek je zo’n track op YouTube op: 132 views. :lol:

Blije Corneel geluiden....

Ik leef voor dit soort topics maat. Meeeeeer van dit Jordi!

Oja mijn aandeel, waar dit ook zeker voor geldt:
Jordi schreef:
geen fancy handjes in de lucht, geen grote show. Gewoon een virtuoos die niks liever doet dan de kunst van het vak delen

Als hij op een timetable staat ga ik altijd even langs, gewoon om te genieten van het mixwerk. Je ziet die kerel ook nooit opvallend tryhard losgaan of gekke dingen doen, maar de focus is puur op het draaien (zoals het in mijn ogen ook hoort). Als je met vinyl zó strak kunt draaien, zonder ook maar 1 beatmatch fout of iets, dat is toch heerlijk.

Andere mooie dingen die me te binnen schieten (wordt nog aangepast):
https://youtu.be/KJxxQoFuoyE Ons Wes Raiser, die gozer kan ook fantastisch draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 15:55 

Hardtraxxer

Citaat:
Als je hoort hoe hij minuten lang spanning aan het opbouwen is naar de track op 25:40 en wat dat dan teweeg brengt bij het publiek, Ben Ufo krijgt elk podium op de knieën.

Ja mooi dat je dit aankaart Jordi. Ook een skill waar je misschien niet altijd even snel bij stilstaat. Die éne plaat op dat éne moment waar zo lang naar toe is gewerkt zonder dat je het doorhebt is vaak toch het moment dat je bijblijft. Timing zelf is ook zo gruwelijk belangrijk om het verschil te maken tussen een cheesy hitje draaien of een magisch moment creeëren.

@Corneel geniaal broertje

https://www.instagram.com/p/C9mZfHYpAh6/
Nog mooi filmpje van Benny die even zit te spelen

Goed voorbeeld van een DJ die erg creatief is met genres blenden. En dan geen 150 bpm techno plaat met een hardstyle plaat, echt compleet andere ritmes tijdschema's bpm alles gwn. Vooral bij lange sets kunnen djs je zo echt meenemen op avontuur. Wjw net als die hardstyle plaat van let me take you on a journey tududu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 12:04 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Als je verder niks nuttigs te melden hebt flikker dan even een eind op uit dit topic en laat de kenners en liefhebbers hun ding doen. Zie je wel vaker de laatste tijd trollen. Beetje klaar met dat gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:39 

Hardtraxx Veteran

Ach flikker zelf op gek :lol: lekker op een hardstyle forum a4’tje volkladden hoe een techno dj mixed wat ongeveer 98% van het publiek zelf niet eens hoort omdat ze teveel van de wereld zijn. Pretentieus gedoe. Boeit het hoe een dj mixed geef mij maar gewoon de 15 nieuwste hitjes dan kunnen we weer door
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 14:09 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Boeit het hoe een dj mixed

Gelijk hedde ook.

1 van beste sets van dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 17:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Boeit het hoe een dj mixed geef mij maar gewoon de 15 nieuwste hitjes dan kunnen we weer door

Ja welja, zet anders gewoon een afspeellijst aan, ben je van dat gezeik van artiesten boeken enz ook af :cool:

Oja ontopic:
https://www.youtube.com/watch?v=oIVCAEUfT-A&
Ook mooi om te zien. Grote speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 19:12 

Hardtraxx Veteran

Rick kk baby
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 21:09 

Hardtraxxer

Lekker crotjeeeee knallen baas

Andere genres zijn ook welkom natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 21:21 

Hardtraxx Beheerder

1 van beste sets van dit jaar

Zo deze heb ik al zeker 3 keer opgehad, wat grandioos zeg.

Ook petje af als je zo terugkomt als artiest zijnde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 10:50 

Hardtraxx Veteran

En weer een techno cirklejerk topic. Ga lekker met Jor-D op Technotraxx zitten, aub zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 13:06 

Hardtraxx Veteran

Staat die chick nou in d'r nakie die haar aankondigt? En is dit de Rebecca Black van Friday? Zoveel vragen.......
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic