Active topics in Off-Topic
Moderators
Het stemmen loopt bijna ten einde. Heb je nog niet gestemd? Zou je dit dan AUB willen doen?!
http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/refuze-2
http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/refuze-2
Refuze, neem aan dat je de line up gehaald hebt?
Ik heb de idd gehaald!Parvuz wrote:Refuze, neem aan dat je de line up gehaald hebt?
Mede dankzij jullie boys, ontzettend bedankt!
Nog mensen die mee willen? Stuur ff een PM!
Gefeliciteerd Refuze, ik sta de volgende keer op Dangerouzmind 
En hoezo weet je dat zo zeker?Nightbreaker wrote:Gefeliciteerd Refuze, ik sta de volgende keer op Dangerouzmind
Omdat door een fout ik eerst in de line-up stond en er later weer uit werd gehaald. Dit veroorzaakte nogal wat verwarring. Als tegemoetkoming mag ik nu de volgende editie draaienRefuze wrote:En hoezo weet je dat zo zeker?Nightbreaker wrote:Gefeliciteerd Refuze, ik sta de volgende keer op Dangerouzmind
Gefeliciteerd!Refuze wrote:Ik heb de idd gehaald!Parvuz wrote:Refuze, neem aan dat je de line up gehaald hebt?
Mede dankzij jullie boys, ontzettend bedankt!
Nog mensen die mee willen? Stuur ff een PM!
Nieuwe openingspost!
Als je gestemd heb, laat het ff weten!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gestemd heb, laat het ff weten!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jij komt alleen nog maar naar hardtraxx voor je stemmen of niet?
Als jij de andere topics niet doorleest, kan je dat inderdaad concluderen ja...Rik wrote:Jij komt alleen nog maar naar hardtraxx voor je stemmen of niet?
Geen idee of ik gastenlijst plekken krijgProject 141 wrote:Zijn er weer tickets te winnen
Je moet eigenlijk een tekst inspreken op je Fear FM setjes:
"If you like this set, please go to *insert link* and vote for me!"

Demian / Martijn Pieper 7 %10 votes
Xerenetox / Michel Reinders 38 %52 votes
Noise Invasion / Randy van den Assem 39 %53 votes
Refuze / Ricardo Dimmendaal 14 %20 votes
tussenstand
tussenstand
Chukkels wrote:Je moet eigenlijk een tekst inspreken op je Fear FM setjes:
tussenstand
Haha is misschien wel een optie. Maar aangezien mijn Engels niet super is weet ik niet of het een goed idee is
En ja ik vind het ook jammer dat het tegenwoordig op stemmen (vriendjes) gaat in plaats van dat er echt goed naar geluisterd word baar je set en dat je daarop word geselecteerd.
Tussenstand is inderdaad verre van positief te noemen, maar met jullie hulp heb ik er vertrouwen in!
tl erbij? wil wel weten waar ik op zou stemmen eventueel
Wil je alleen de TL of de set?roberttt wrote:tl erbij? wil wel weten waar ik op zou stemmen eventueel
Hier heb je allebei
Ik heb een hele oude demo ingestuurd waarmee ik O.A Resident bij Fear FM ben geworden.
Vind het zelf een vrij goede demo, alleen alles op hetzelfde tempo wat ik achteraf jammer vind.
Maarja toen begon ik net met het DJ'en dus toen had ik daar nog niet zoveel verstand van
gebruik je altijd, is dat nog wel leuk??? en feel my fire erin. Verwaxht nie veel stemmen dan
Gebruik ik altijd? Noem is wat voorbeelden bij je mening?roberttt wrote:gebruik je altijd, is dat nog wel leuk??? en feel my fire erin. Verwaxht nie veel stemmen dan
Naar mijn weten heb ik deze demo 3 keer gebruikt:
- Fear FM
- Dangerouzmind eerste x
- Strangerz
Valt op zich wel mee. En het gaat hierbij dus helaas niet om je demo, maar om het aantal stemmen...
ben mobielRefuze wrote:Gebruik ik altijd? Noem is wat voorbeelden bij je mening?roberttt wrote:gebruik je altijd, is dat nog wel leuk??? en feel my fire erin. Verwaxht nie veel stemmen dan
- Fear FM
- Dangerouzmind eerste x
- Strangerz
Valt op zich wel mee. En het gaat hierbij dus helaas niet om je demo, maar om het aantal stemmen...
Oke top!roberttt wrote:ben mobielRefuze wrote:Gebruik ik altijd? Noem is wat voorbeelden bij je mening?roberttt wrote:gebruik je altijd, is dat nog wel leuk??? en feel my fire erin. Verwaxht nie veel stemmen dan
- Fear FM
- Dangerouzmind eerste x
- Strangerz
Valt op zich wel mee. En het gaat hierbij dus helaas niet om je demo, maar om het aantal stemmen...maarja nvm. Stem wel weer hoor
Dat kunnen er niet veel zijnRefuze wrote:Als jij de andere topics niet doorleest, kan je dat inderdaad concluderen ja...Rik wrote:Jij komt alleen nog maar naar hardtraxx voor je stemmen of niet?
Haha, hij heeft wel gelijkRik wrote:Dat kunnen er niet veel zijnRefuze wrote:Als jij de andere topics niet doorleest, kan je dat inderdaad concluderen ja...Rik wrote:Jij komt alleen nog maar naar hardtraxx voor je stemmen of niet?
Maar maakt niet uit hoor, stem evengoed wel, als het zo simpel is