Oke ontzettend bedankt! Je naam staat genoteerdProject 141 wrote:You have my vote!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Top!D-Nemacyst wrote:Gedaan
Willen jullie er wel ff bij zetten als je naar dit feest wil?
Dan kan ik de namen opschrijven en over 2 weken de mensen een PB doen die dan met mij mee naar binnen kunnen!
thx!
Hoef niet naar het feest dus neem de moeite ook niet om te stemmen 
Hoef ook niet naar het feest, ben toch te jong. maar toch ff op je gestemd 
Draidy wrote:Hoef ook niet naar het feest, ben toch te jong. maar toch ff op je gestemd
Kijk, daar baal ik nou vanHenk-Jan wrote:Hoef niet naar het feest dus neem de moeite ook niet om te stemmen
Kom op Hardtraxx leden, ik heb jullie stemmen hard nodig!
Stemmen kan hier: http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/refuze-2
Stemmen kan hier: http://www.dangerouzmind.nl/talentroom/refuze-2
Oke top!The Reducer wrote:
Ik hoor nog graag even van je of je naar dit feest wil
Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.
Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze. 
Als ik jou de 18e tegenkom zwaait er watParvuz wrote:Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze.
Blablabla.Refuze wrote:Als ik jou de 18e tegenkom zwaait er watParvuz wrote:Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze.
Wil je geen gratis entree?Parvuz wrote:Blablabla.Refuze wrote:Als ik jou de 18e tegenkom zwaait er watParvuz wrote:Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze.
Ben geen kniepert.
En ik stem op Esthetic, puur omdat ik hem goed ken.
Ahh dat is et em!Parvuz wrote:Ben geen kniepert.![]()
Nouja als ik een van der gijp shirtje zie 18 November dan spreek ik oe wa eem aan!
Haha prima.
Ik weet niet zeker of ik er ben. Vind de line up namelijk niet zo bijzonder. 
Nightbreaker jonguhParvuz wrote:Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze.
Nee klopt, die mening deel ik. Maar toch ga ik er wel heen, ook al win ik niet.Parvuz wrote:Haha prima.Ik weet niet zeker of ik er ben. Vind de line up namelijk niet zo bijzonder.
Vind de sfeer namelijk daar wel heel goed, en een dikke geluidsinstallatie!
Neejoh, stem vooral niet op de nachtbraker.Nightbreaker wrote:Nightbreaker jonguhParvuz wrote:Als je niet op Refuze stemt, stem dan op Esthetic.Ofwel, stem gewoon op Esthetic, niet op Refuze.

Vindt ook wel dat je het moet verdienen, dit is vragen om een stem zonder dat mensen je set geluisterd hebben. In mijn ogen kun je het beter op een andere manier vragen..
Maar ik zal ff luisteren en dan mijn stem uitbrengen op iemand.
Ben ik het mee eens! Maar hier word je geselecteerd op stemmen, dus moet je er alles aan doen om die stemmen binnen te halen.Hard Society wrote:Vindt ook wel dat je het moet verdienen, dit is vragen om een stem zonder dat mensen je set geluisterd hebben. In mijn ogen kun je het beter op een andere manier vragen..
Ik ook !Refuze wrote:Blijven stemmen mensen, ik heb het nodig