Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Defqon voor de boeg is dit wellicht een interessante voor veel mensen hier: Sweatcoin!
Dit is een app die je op je telefoon zet en deze houdt vervolgens je stappen bij. Iedere 1000 stappen geeft je 1 coin (SWC). Als je de app gewoon op de achtergrond laat lopen hoef je hier niks voor te doen en krijg je vanzelf coins. Ook kun je coins krijgen door filmpjes te kijken etc.
Met deze coins kun je vervolgens in de market place dingen kopen zoals apps die eigenlijk geld kosten (voor 6 SWC bijvoorbeeld) maar als je echt teringveel gelopen hebt kun je ook een nieuwe tv bestellen of 1000 dollar kopen (20.000 SWC).
Op Defqon gaan er hoogstwaarschijnlijk flink wat stappen gezet worden dus ik dacht ik tip jullie ook even :cool:

Als je deze app nu wilt installeren zou ik het lief vinden als je dat dan via deze link zou willen doen, dan krijg ik er 5 coins voor terug https://sweatco.in/i/tom755657
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 08:47 
 
Hardtraxx Elite

Geen batterij vreter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope! Zit ook een battery saver mode op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ook maar gedownload, wel sneaky link tussendoor voor jou 'Tom'. (maar nu zijn we wel vrienden :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 11:00 
 
Hardtraxxer

Ook gedownload, ben benieuwd hoe erg het m'n batterij verbruik beïnvloed
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ook maar gedownload, wel sneaky link tussendoor voor jou 'Tom'. (maar nu zijn we wel vrienden :$ )

Win-win situatie toch, iedereen coins verdienen door m'n tip en ik coins verdienen door jullie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Je vergeet erbij te vermelden dat je per dag maar maximaal 5000 stappen kunt lopen om punten te krijgen, tenzij je tegen betaling upgrade natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij 45000 SWC krijg je te horen waar je fiets is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 12:58 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Je vergeet erbij te vermelden dat je per dag maar maximaal 5000 stappen kunt lopen om punten te krijgen, tenzij je tegen betaling upgrade natuurlijk.

Meen je die? Wat een bout zeg, dat heb je op defqon al gehaald met alleen al van de auto tot je campingplek lopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Basshunterzz schreef:
Je vergeet erbij te vermelden dat je per dag maar maximaal 5000 stappen kunt lopen om punten te krijgen, tenzij je tegen betaling upgrade natuurlijk.

Meen je die? Wat een bout zeg, dat heb je op defqon al gehaald met alleen al van de auto tot je campingplek lopen :/


Betalen doe je met de sweatcoin, dus het blijft gratis. Je kunt een 30 free trail starten voor 10.000 stappen. Ik heb hem gestart en voor Defqon dus het maximale zien te halen. Je hoeft niks met je eigen geld te betalen in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt inderdaad wat kegel zegt. 30 dagen gratis en vanaf dan 30 coins per maand, kun je tot 20 coins per dag krijgen. Coins via filmpjes/referral link tellen niet mee trouwens, zit al op 100+ coins in 3 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ahh heb geen stappenteller in m'n telefoon blijkbaar :/
Wel gedownload met je link Tom, dus daar heb je iig nog wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 13:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Geen batterij vreter?

Lijkt me wel, op defqon wil je - mits je niet elke keer de oplader erbij wilt pakken - toch wel een beetje batterij besparen zodat je je geen zorgen hoeft te maken om een dode telefoon.
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic