Ben ik het wel een beetje mee eens, die huaraches zijn een beetje sjonnie schoenen aan het wordenTerrordrang wrote:Huarache's![]()
![]()
Die acics erboven zijn wel echt nice
Heb ze gister even gepast, zit erg lekker, helaas was kleur die ik wilde er niet. Vind 100 ek voor een dun zomerschoentje ook wel redelijk prijzig.ThaBomba. wrote:Arkk Raven, dat is de kleur Navy volgens mij
Pfff, wil ze eigenlijk ook wel. Toen ik ze voor het eerst zag in dit topic dacht ik, mehh, doen me niet zoveel. Maar inmiddels heb ik wat meer foto's gezien en wil ik ze eigenlijk wel hebben.pim__ wrote:toch even snel die maldives asics wezen bestellen
Hoe kun je deze nou nooit gezien hebben?Andromeda wrote:Wat is dit? Wordt dit verkocht? Kopen mensen dit?THArdstyler wrote:Alweer een tijdje in m'n bezit:
Heb net de zwarte opgehaald. Zitten heerlijk. Vind persoonlijk 100 euro wel een prima prijs(liever minder natuurlijk)pim__ wrote:Heb ze gister even gepast, zit erg lekker, helaas was kleur die ik wilde er niet. Vind 100 ek voor een dun zomerschoentje ook wel redelijk prijzig.ThaBomba. wrote:Arkk Raven, dat is de kleur Navy volgens mij
Moet eerlijk bekennen dat iik niet zoveel van die tussenstand geloof. Elephant had ik trouwens op gevoteFluxion wrote:
Faith in humanity lost.
Is zoiets niet heel persoonlijk? Schoenen waar de één bij zweert, kan ik bijvoorbeeld nog geen half uur op lopen door m'n nogal platte voeten er brede wreef.The Venator wrote:Ik zoek eigenlijk wat nieuwe schoenen voor het festival seizoen, wil mijn Nike Airmax 1's niet aan doen natuurlijk en mijn 90's zijn op.
Iemand een aanrader voor een (redelijk goedkope) schoen voor in de zomer waar ik op een festival prima een dag en een nacht op kan lopen zonder 'pijn'?
Er zijn wel mensen bij die mijn smaak wel een beetje kennen als ze de schoenen die ik gepost heb gezien hebbenBas wrote:Is zoiets niet heel persoonlijk? Schoenen waar de één bij zweert, kan ik bijvoorbeeld nog geen half uur op lopen door m'n nogal platte voeten er brede wreef.The Venator wrote:Ik zoek eigenlijk wat nieuwe schoenen voor het festival seizoen, wil mijn Nike Airmax 1's niet aan doen natuurlijk en mijn 90's zijn op.
Iemand een aanrader voor een (redelijk goedkope) schoen voor in de zomer waar ik op een festival prima een dag en een nacht op kan lopen zonder 'pijn'?
pim__ wrote:toch even snel die maldives asics wezen bestellen
tot 100 euro ofzo, meer moet t eigenlijk niet zijnpim__ wrote:Kees, aan welke prijsklasse zit je te denken?
Zou dan gewoon iets 2e hands zoeken, maakt niet uit als het al gedragen is aangezien je het toch op feesten draagt.The Venator wrote:tot 100 euro ofzo, meer moet t eigenlijk niet zijnpim__ wrote:Kees, aan welke prijsklasse zit je te denken?

Helaas nog niet binnen, heb ze bij avenue besteld, denk morgen binnen dus zal dan wel uplooien. Begint nu aardig te komen. 3 paar asics X reigning champ, gel lyte 3 christmas pack, gel lyte 3 valentine, gel lyte 3 aztec, nog 3 paar gewone release gel lyte 3. Wordt ook wel weer Tijd voor mooie airmax 1 release.Terrordrang wrote:on feet pic van die maldives asics?