Laat ik wel zien als ze binnen zijn.Norther66 wrote:Welke heb je ontworpen ja?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Inb4 ''Raw'' op de linkerschoen en ''Style'' op de rechter...

Lenny wrote:Inb4 ''Raw'' op de linkerschoen en ''Style'' op de rechter...![]()
Nieuwe am1 release:

Vet :o
-
JHardtraxx Newbie
- 28 posts member since 2014
- last seen Feb 2021

Weet je ook waar deze te koop zijn?
Zijn nog niet te koop, zal het hier wel posten als de datum bekend is.Jfurda wrote:
Weet je ook waar deze te koop zijn?
Damn die zijn heel gaaf. Zouden men volgende wel eens kunnen worden 
Onderweg hierheen, kon het niet laten 

Aparte smaak ook altijd jij he 
Vind de shape op die foto wat raar, maar on feet zien ze er wel nice uit. Mooi zomerskoentje
Vind de shape op die foto wat raar, maar on feet zien ze er wel nice uit. Mooi zomerskoentje
Wat is hier apart aan dan?Fothermucker wrote:Aparte smaak ook altijd jij he
Meestal vooruit heb ik gelezen.Fuzzylogic wrote:Wat is hier apart aan dan?Fothermucker wrote:Aparte smaak ook altijd jij he
Vind de shape op die foto wat raar, maar on feet zien ze er wel nice uit. Mooi zomerskoentjeVrij basic sneaker. Nog nooit Le Coq Sportif gehad trouwens, benieuwd hoe ze lopen.
Vandaag binnen gekomen, fijn schoentje! 
Vind het model er ook erg gaar uit zien. Lijkt heel bol te zijn en daardoor erg lomp. Print vind ik voor de zomer wel aardig. Hoe loopt het?
Ligt aan die foto denk, zo zien ze er on feet uit:
Lopen erg fijn trouwens!

Lopen erg fijn trouwens!

Daar zien ze er inderdaad een stuk beter uit. 
Best vet zo ja. Op die andere foto leek het echt een lompe skate schoen
Ik twijfel tussen

en

Zelfde model dus maar een andere kleur.

en

Zelfde model dus maar een andere kleur.
Vind het ook een hele dikke schoen. Twijfel ook om een paartje te gaan halen. Zou zelf voor een lichtere kleur gaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Air Max Jeruzalem, niceRamirez wrote:
Mijn iD's komen morgen binnen, als ze niet goed passen ga ik echt janken.
Weet niet welke maat je hebt, anders mag je ze ook wel aan mij geven hoor als ze niet goed zittenFluxion wrote:Mijn iD's komen morgen binnen, als ze niet goed passen ga ik echt janken.
Zwart zonder die spikkels zou ideaal zijnThaBomba. wrote:Ik twijfel tussen
Woopwoop.

Zien er in het echt nog beter uit, alleen ben ik wel bang dat die erg snel vies wordt.
En hij zit wel goed maar wel een beetje ruim, misschien was 11,5US beter geweest.

Zien er in het echt nog beter uit, alleen ben ik wel bang dat die erg snel vies wordt.
En hij zit wel goed maar wel een beetje ruim, misschien was 11,5US beter geweest.