Nice man!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
JVDM, dikke schoenen! 

Ik ga deze misschien kopen moet nieuwe airmaxjes hebben.
Witte of zwarte?
Vind ze zelf erg vet, lijkt me alleen een beetje druk on feet.
De witteFothermucker wrote:Witte of zwarte?
https://www.instagram.com/nikeidcreatives/
Staan aardig wat dikke iD's op die pagina, ook wat spuuglelijke trouwens. Ik wil zelf misschien nog een Air Max 1 Pendleton iD gaan maken.
Die Saucony's zien er op die foto trouwens echt ontzettend vet uit.
Staan aardig wat dikke iD's op die pagina, ook wat spuuglelijke trouwens. Ik wil zelf misschien nog een Air Max 1 Pendleton iD gaan maken.
Die Saucony's zien er op die foto trouwens echt ontzettend vet uit.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nieuwe Sb's gekocht

Ben toch voor deze gegaanMinistry Of Distortion wrote:
@Marijn, hoe zitten ze? Lijkt me wel mooi schoentje voor t voorjaar
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ik vind ze prima zitten, kan bij lange na niet tippen aan m'n Asics maar dit is m'n 4e paar dus wat dat betreft zit het wel goed.Fothermucker wrote:@Marijn, hoe zitten ze? Lijkt me wel mooi schoentje voor t voorjaar
lelijkM-arijn wrote:Nieuwe Sb's gekocht![]()
Vind het model ook totaal niet mooi.
Hoe maken jullie je sneakers schoon? Heb tijd geleden mijn airmax in kussensloop in de wasmachine gedaan, maar die kwamen er beetje verrot uit heb ik het idee.
En waaron zijn de asics a few koi zo godvergeten duur? En ja die vraag is retorisch. Vind ze zo onwijs gaaf
En waaron zijn de asics a few koi zo godvergeten duur? En ja die vraag is retorisch. Vind ze zo onwijs gaaf
air maxen doet men moeder na elk feest gewoon zo in de wasmachine, al 3 jaar en ze gaan maar niet stuk.
Hoe doet ze dit? Heb indd gehoord met een kussensloop, maar weet niet preciesDL22 wrote:air maxen doet men moeder na elk feest gewoon zo in de wasmachine, al 3 jaar en ze gaan maar niet stuk.
Precies zo ja, niet te warm, en na afloop rustig laten drogen. Maar dit is natuurlijk niet voor elk materiaal ideaal.provehito wrote:Hoe doet ze dit? Heb indd gehoord met een kussensloop, maar weet niet preciesDL22 wrote:air maxen doet men moeder na elk feest gewoon zo in de wasmachine, al 3 jaar en ze gaan maar niet stuk.
Nog komende vette releases? Vind aankomende gel-lyte 3 maar matig.
Afvegen met een washandje en een dag of twee buiten laten staan.
Nog nooit in de wasmachine gestoken.
Nog nooit in de wasmachine gestoken.
Afgelopen weekend nieuwe airmax gekocht.

Ik durf ze trouwens ook niet in de wasmachine te stoppen, heb wel na Qlimax m'n airmax gepoetst, dat ging best goed..
Links: Qlimax
Rechts: gepoetst na Qlimax
(krijg foto niet gedraaid op een of andere manier)

Ik durf ze trouwens ook niet in de wasmachine te stoppen, heb wel na Qlimax m'n airmax gepoetst, dat ging best goed..
Links: Qlimax
Rechts: gepoetst na Qlimax
(krijg foto niet gedraaid op een of andere manier)Erg vette schoenen, zat er zelf ook naar te kijken. Ik heb alleen al (helemaal) rode schoenen
thnx, collectie asics begint nu wel uit te breiden.Terrordrang wrote:Erg vette schoenen, zat er zelf ook naar te kijken. Ik heb alleen al (helemaal) rode schoenen