Crep protect 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Thanks, ik moet ook nog zo'n spray kopen :o
De vlek(ken) zal ik er volgens mij niet meer helemaal uit kunnen krijgen, en de kreukels aan de voorkant al helemaal niet.
Zal misschien zo'n setje kopen met een paardenborstel erbij om mijn schoenen te kunnen borstelen
Zal misschien zo'n setje kopen met een paardenborstel erbij om mijn schoenen te kunnen borstelen
SAIN7 wrote:De vlek(ken) zal ik er volgens mij niet meer helemaal uit kunnen krijgen, en de kreukels aan de voorkant al helemaal niet.

-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Iemand tips of geheime hints voor een schoen waar ik deze winter mee kan shinen?
Deze week deze sneakers gekocht bij The Sting. Zitten fijn, en zijn niet duur.

Deze gekocht. Lopen niet fijn maar zijn wel lekker warm.
Heb ik ook! Blijven gewoon mooi zwart, en lekker waterdicht. Ideaal voor op feestjesMinistry Of Distortion wrote:
Crep spray besteld, morgen ff proberen 
Ook gehaald vorige week, werkt goed op die schoenen die je hebt besteld (heb die namelijk ookThe Venator wrote:Crep spray besteld, morgen ff proberen
Ja heb ze nu twee dagen aan gehad, ze zijn gewoon nog helemaal schoon, alsof ze uit de doos komen. Geweldig spulMelvinFR wrote:Ook gehaald vorige week, werkt goed op die schoenen die je hebt besteld (heb die namelijk ookThe Venator wrote:Crep spray besteld, morgen ff proberen).
[quote="yowan"Heb ik ook! Blijven gewoon mooi zwart, en lekker waterdicht. Ideaal voor op feestjes[/quote]
Goed om te horen.
Ik doe op feestjes eerst nog even mn oude aan

Goed om te horen.
Ik doe op feestjes eerst nog even mn oude aan
Binnenkort Clarks Wallabees halen, twijfel nog een beetje tussen cola of zwarte cw.
Valt niet echt onder sneakers denk ik, maar er is geen algemeen schoenentopic

Valt niet echt onder sneakers denk ik, maar er is geen algemeen schoenentopic

2e, zool bij eerste lijkt van piepscheum.
Die vind ik echt lelijk
Zou daar nooit op lopen.
Komt door de foto. Maar ik bedoelde ze eigenlijk ook met zwarte zool, verkeerde foto gepaktFothermucker wrote:2e, zool bij eerste lijkt van piepscheum.

Ieder z'n smaak toch, ik vind al die Air Max die hier geplaatst worden dan weer foeilelijk, heb ze alleen voor op feestjes want ze lopen dan wel weer topThe Venator wrote:Die vind ik echt lelijkZou daar nooit op lopen.
Hmm ja dat is wel beter.
Het heeft opzich wel iets, alleen zou het zelf niet dragen. Maar zoals je zei, ieder z'n smaak.
Het heeft opzich wel iets, alleen zou het zelf niet dragen. Maar zoals je zei, ieder z'n smaak.
Lijken op de schoenen die ik in Skyrim ook droeg op het begin.
Zoiets ja.Daveytl wrote:Lijken op de schoenen die ik in Skyrim ook droeg op het begin.
-
B
Daveytl wrote:Lijken op de schoenen die ik in Skyrim ook droeg op het begin.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021

1 van de 1000 Saucony Dirty Snow, man wat lopen deze lekker.