UptempoSoldaat0411 wrote:The Venator wrote:Normaal draag ik 40,5 .
keesje qt
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
No offence maar wel chill, kan je volgens mij van bepaalde merken zelfs de kinderschoenen aan, lekker goedkoop jwt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Geluk gehad, nieuw paartje via Vinted voor 90 eu op de kop getikt.Firetrap wrote:Ik zoek een paartje Karhu Gunmetal Jet Black, maar in maatje 45 vind ik ze niet.
Iemand tips?
Wel op de gok maatje 46 genomen, maar past bij Karhu perfect.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Afgelopen week ook een paar Fusion 2.0 besteld, mede vanwege dit topic. En ze lopen echt heerlijk 
ik heb weer vans oldskool. die dingen lopen echt veel kutter dan ik me kan herinneren van vroeger 
Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?
Ik vind een nieuwe Vans SK8 hoog echt het allerlekkerste lopen van alle sneakers, zo'n volledig 'matras' waar je je voeten op zet, heerlijk. Maar na 2 weken op lopen is het al helemaal ingezakt, haha.UptempoSoldaat0411 wrote:ik heb weer vans oldskool. die dingen lopen echt veel kutter dan ik me kan herinneren van vroeger
Met zo'n cleaning kit kom je zelf al een heel eind. Ben niet zo'n sneakerboy meer maar vruuger was Jason Markk altijd de normTHArdstyler wrote:Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?
Geen ervaring mee, maar lijkt me veel te duur om uit te besteden. Met zo'n setje (ik gebruik zelf Crep Cure en Crep Protect) kun je zelf wel een paar keer aan de slag. En als ze er echt niet meer uitzien, lekker degraderen tot festivalschoen.THArdstyler wrote:Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?
Jason Markk goeie, Crep ook. Zag dat sneakerjagers collabje hat met Sneaker Lab uit amerika ook cleaning setje hebben ontworpen. Denk ook wel goeie. Carbon is ook wel prima niet over de top.
-
SNew member
- 5 posts member since 2024
- last seen Jun 2024
Ik lees al dik 3 jaar stilletjes mee in elk topic, maar vandaag verandert dit omdat ik iedereen die de Karhu Fusion 2.0 aangeraden heeft een dikke shoutout moet geven. Spaar nu al enkele jaren airmax 95 en 90 modellen, maar wat een tering vette sneakers zijn dit. Bedankt mannen van het dode forum!! 
-
SNew member
- 5 posts member since 2024
- last seen Jun 2024
Moest even uitvogelen hoe ik een afbeelding moest plaatsen, deze zijn het geworden

Update over de Fusion 2.0's: Na jaren op Asics GL3's te hebben gelopen moet ik zeggen dat die Fusion 2.0's echt tering kut lopen, ben er nu redelijk aan gewend, maar na een dag rondgelopen te hebben (zo'n 12-15k stappen) zijn m'n benen echt af.
Daarnaast eens met Rik dat je er echt zweetjatten in krijgt. Volgende paartje worden maar weer AM1's, want die lopen tenminste wèl lekker. Kan ik ergens tekenen trouwens om de GL3's weer terug te krijgen???
Daarnaast eens met Rik dat je er echt zweetjatten in krijgt. Volgende paartje worden maar weer AM1's, want die lopen tenminste wèl lekker. Kan ik ergens tekenen trouwens om de GL3's weer terug te krijgen???
Zit ook aan dit merk te denken als paartje die vies mag worden / om mee te feeste. Hoe zijn je ervaringen met dit merk/deze schoen?Broken Balance wrote:
Deze als feestpaartje gehaald
Ik heb sinds een aantal weken New Balance 2002r en die lopen echt hemels.
Yess topspulRemi wrote:Ik heb sinds een aantal weken New Balance 2002r en die lopen echt hemels.
Ik vind die 2002W's er ook best gaaf uit zien!
Ik was dit weekend in de stad voor nieuwe sneakers, maar alles ziet er uit als OF een hardloopschoen OF een fucking croissant op zolen, ik wil die dingen ook naar werk aan trekken, iemand tips?
Chroman wrote:een fucking croissant op zolen
Is wel waar, ja. De 'dad sneaker' hype is wel gaande. Ik vind het zelf wel tof. Wat nog wel het meest sneaker is wat ook naar werk kan is bijv. een Karhu.
Ja, heb momenteel Puma Teveris Nitro die ik meestal draag, maar die zijn versleten. Iets van Karhu, Asics, Hi-Tec of New Balance zoek ik wel, maar kon in winkels niks moois vinden.
Ja die dad sneakers zijn wel echt alleen hard met wijdere brakka. Met shi skinny jeans is faya.
@Chrostan van die merken zijn er echt miljoen soorten en maten. Kun je online genoeg van vinden toch?
@Chrostan van die merken zijn er echt miljoen soorten en maten. Kun je online genoeg van vinden toch?
Ja gaat wel lukken, maar had liever fysiek gekocht ivm de maat.UptempoSoldaat0411 wrote:Ja die dad sneakers zijn wel echt alleen hard met wijdere brakka. Met shi skinny jeans is faya.