Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
The Venator schreef:
Normaal draag ik 40,5 .



keesje qt

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offence maar wel chill, kan je volgens mij van bepaalde merken zelfs de kinderschoenen aan, lekker goedkoop jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik zoek een paartje Karhu Gunmetal Jet Black, maar in maatje 45 vind ik ze niet.
Iemand tips?


Geluk gehad, nieuw paartje via Vinted voor 90 eu op de kop getikt.
Wel op de gok maatje 46 genomen, maar past bij Karhu perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 11:47 
 
Hardtraxxer

Afgelopen week ook een paar Fusion 2.0 besteld, mede vanwege dit topic. En ze lopen echt heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2024 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb weer vans oldskool. die dingen lopen echt veel kutter dan ik me kan herinneren van vroeger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
ik heb weer vans oldskool. die dingen lopen echt veel kutter dan ik me kan herinneren van vroeger xd

Ik vind een nieuwe Vans SK8 hoog echt het allerlekkerste lopen van alle sneakers, zo'n volledig 'matras' waar je je voeten op zet, heerlijk. Maar na 2 weken op lopen is het al helemaal ingezakt, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?


Met zo'n cleaning kit kom je zelf al een heel eind. Ben niet zo'n sneakerboy meer maar vruuger was Jason Markk altijd de norm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zit er aan te denken om m'n sneakers te laten reinigen door De Sneaker Reiniger. Iemand ervaringen mee? Wel of niet doen, of beter gewoon zelf aan de slag gaan?

Geen ervaring mee, maar lijkt me veel te duur om uit te besteden. Met zo'n setje (ik gebruik zelf Crep Cure en Crep Protect) kun je zelf wel een paar keer aan de slag. En als ze er echt niet meer uitzien, lekker degraderen tot festivalschoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crep ook goeie idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2024 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jason Markk goeie, Crep ook. Zag dat sneakerjagers collabje hat met Sneaker Lab uit amerika ook cleaning setje hebben ontworpen. Denk ook wel goeie. Carbon is ook wel prima niet over de top.
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic