Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
THArdstyler wrote: Maandag ook proberen de Pure Platinum 'Urawa' te scoren.
Ook heel gaaf! Sowieso veel vette AM1 releases de laatste tijd :D Werd ook wel weer tijd.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Maximize wrote:
Remi wrote:Wil die Hi-Tec nog wel eens proberen maar m'n vriendin vindt ze spuuglelijk. :lol:
Fijnste sneakers die ik ooit heb gehad.
Raak toch ook wel steeds meer overtuigd dat ik ze wel tof vind, als ik on feet foto's zie. Wil ze wel eens zelf gaan passen, geloof alleen niet dat ze die hier in de stad verkopen. Morgen eens een rondje doen.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Drie maten van mij vinden Hi-Tec ook het fijnste waar ze ooit op hebben gelopen. Dat heeft mij zelf nooit overtuigd omdat ik ze ook spuuglelijk vind. :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Misschien meer iets voor in het irritatie topic, maar snap echt niet dat mensen tegenwoordig nog op New Balance lopen. Dat zijn toch echt geen casual sneakers meer om te zien :lol:
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Remi wrote:
Maximize wrote:
Remi wrote:Wil die Hi-Tec nog wel eens proberen maar m'n vriendin vindt ze spuuglelijk. :lol:
Fijnste sneakers die ik ooit heb gehad.
Raak toch ook wel steeds meer overtuigd dat ik ze wel tof vind, als ik on feet foto's zie. Wil ze wel eens zelf gaan passen, geloof alleen niet dat ze die hier in de stad verkopen. Morgen eens een rondje doen.
Bij Rico verkopen ze Hi-Tec sneakers.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
De nieuwe Size? Air Max 1 collab gescoord! :loving: Image
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Zelf deze gekocht afgelopen week :D

Image
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Vanmorgen deze op de kop getikt.
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Remi wrote:Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.
Karhu Fusion 2.0, altijd goed! Kende deze CW eigenlijk nog niet, misschien ook maar eens aanschaffen.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Remi wrote:Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.
Klasse! Ik heb die silver lining / mineral red net binnen. Lopen echt heel fijn ja!
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Nice lkkr bezig gaste
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Als ik mijn Karhu's uittrek na een dag erop lopen kan ik zowat opnieuw behangen. Krijg er mega zweetjatten in.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik ben opzoek naar wat nieuw schoeisel, de Karhu's staan me wel aan. Eigenlijk altijd op AM1 of Asics GL3 gelopen, helaas wordt die laatste niet meer gemaakt in fatsoenlijke cw's.
Alm1ghty wrote:Als ik mijn Karhu's uittrek na een dag erop lopen kan ik zowat opnieuw behangen. Krijg er mega zweetjatten in.
Ben wel benieuwd of meer mensen hier last van hebben? Heb dat namelijk ook altijd vrij snel al met sneakers.

Daarnaast wel fan van de Karhu Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque, maar geen idee hoe die in het echt zijn, ik twijfel of ze overal goed bij staan xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Persoonlijk totaal geen last van bij mijn Karhu's. Misschien ligt het aan het model, ik heb zelf deze Fusion 2.0's:

Image

Verder deze week nog deze gehaald, en ik moet zeggen dat deze nog wel beter lopen dan RS-X, Gel-Lyte III's, AM1's en Karhu's. Je voet komt veel meer rollend neer en er zit veel meer ondersteuning in door de zool, die vanuit de hardloopwereld komt (Hi-Tec maakt high end hardloopschoenen). Dat gaat echt ideaal zijn voor feesten. Dus heb deze voor de zomer gekocht:

Image

En ga een van deze twee nog halen voor feesten:

Image

Image
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Vind ze persoonlijk erg vrouwelijk. Niet mijn ding. Die zwarte karhu vind ik nog wel aardig, draag alleen zelf geen zwart
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
Aan de ene kant wel fan van die Hi-Tec, aan de andere kant idd een beetje vrouwelijk oid of "soft".
Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld

Image

Heb ze nog niet binnen, dus kan nog niks zeggen over hoe ze lopen, maar zal vast wel goed zitten als ik dit topic zo een beetje door lees.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Tijdje terug paartje Air max 1's Denhams voor leuk prijsje op de kop getikt. En tijdens Air max day de big bubble, maar die ga ik denk weer verpatsen aangezien de big bubble echt facking lelijk is.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago

Re:

The Venator wrote:Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld
Hoop dat je rekening hebt gehouden met het feit dat ze (erg) klein vallen. Ik dacht dat het wel meeviel en toch spijt dat ik niet nóg een half maatje groter heb genomen. Zitten daardoor niet ideaal dus in de toekomst beter op letten.

Ik vind zelf de Hi Tec ook dope, heb er eerder over getwijfeld om die te halen of Karhu. Denk dat ik van de zomer nog een paar Hi Tec ga halen, wit/grijs zoiets.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Eyz ik heb ook High Tecjes, zwart met wit dan wel. Lopen wel lekker.

Deze,
https://www.sneakerbaas.nl/collections/ ... 010002-026
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
vind het irl prima pattas maar als je het zo los op de foto ziet lijkt het op de schoenen van mn dikke ortho assistente vroeger
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik zoek een paartje Karhu Gunmetal Jet Black, maar in maatje 45 vind ik ze niet.
Iemand tips?
Geluk gehad, nieuw paartje via Vinted voor 90 eu op de kop getikt.
Wel op de gok maatje 46 genomen, maar past bij Karhu perfect.
Last edited by Firetrap on 16 Apr 2024 22:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
Remi wrote:
The Venator wrote:Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld
Hoop dat je rekening hebt gehouden met het feit dat ze (erg) klein vallen.
Heb ik, passen gelukkig perfect! Normaal draag ik 40,5 / 41, nu 41,5 en gaat daarom prima. Ze zijn wel iets breder dan ik gewend ben, maar dat komt wel goed des te meer ik ze draag.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023

Re:

The Venator wrote:Normaal draag ik 40,5 .

keesje qt
Hardtraxx Beheerder
last seen 2 days ago
UptempoSoldaat0411 wrote:
The Venator wrote:Normaal draag ik 40,5 .

keesje qt
Thx