Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Maandag ook proberen de Pure Platinum 'Urawa' te scoren.

Ook heel gaaf! Sowieso veel vette AM1 releases de laatste tijd :D Werd ook wel weer tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Remi schreef:
Wil die Hi-Tec nog wel eens proberen maar m'n vriendin vindt ze spuuglelijk. :lol:

Fijnste sneakers die ik ooit heb gehad.

Raak toch ook wel steeds meer overtuigd dat ik ze wel tof vind, als ik on feet foto's zie. Wil ze wel eens zelf gaan passen, geloof alleen niet dat ze die hier in de stad verkopen. Morgen eens een rondje doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drie maten van mij vinden Hi-Tec ook het fijnste waar ze ooit op hebben gelopen. Dat heeft mij zelf nooit overtuigd omdat ik ze ook spuuglelijk vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien meer iets voor in het irritatie topic, maar snap echt niet dat mensen tegenwoordig nog op New Balance lopen. Dat zijn toch echt geen casual sneakers meer om te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maximize schreef:
Remi schreef:
Wil die Hi-Tec nog wel eens proberen maar m'n vriendin vindt ze spuuglelijk. :lol:

Fijnste sneakers die ik ooit heb gehad.

Raak toch ook wel steeds meer overtuigd dat ik ze wel tof vind, als ik on feet foto's zie. Wil ze wel eens zelf gaan passen, geloof alleen niet dat ze die hier in de stad verkopen. Morgen eens een rondje doen.


Bij Rico verkopen ze Hi-Tec sneakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De nieuwe Size? Air Max 1 collab gescoord! :loving: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf deze gekocht afgelopen week :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorgen deze op de kop getikt.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.

Karhu Fusion 2.0, altijd goed! Kende deze CW eigenlijk nog niet, misschien ook maar eens aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2023 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Toch maar een paartje Karhu (Fusion 2.0 Jet Black / Canyon Sunset) aangeschaft en ze lopen echt heerlijk, zeg.


Klasse! Ik heb die silver lining / mineral red net binnen. Lopen echt heel fijn ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2023 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nice lkkr bezig gaste
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik mijn Karhu's uittrek na een dag erop lopen kan ik zowat opnieuw behangen. Krijg er mega zweetjatten in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 09:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben opzoek naar wat nieuw schoeisel, de Karhu's staan me wel aan. Eigenlijk altijd op AM1 of Asics GL3 gelopen, helaas wordt die laatste niet meer gemaakt in fatsoenlijke cw's.

Alm1ghty schreef:
Als ik mijn Karhu's uittrek na een dag erop lopen kan ik zowat opnieuw behangen. Krijg er mega zweetjatten in.

Ben wel benieuwd of meer mensen hier last van hebben? Heb dat namelijk ook altijd vrij snel al met sneakers.

Daarnaast wel fan van de Karhu Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque, maar geen idee hoe die in het echt zijn, ik twijfel of ze overal goed bij staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 09:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Persoonlijk totaal geen last van bij mijn Karhu's. Misschien ligt het aan het model, ik heb zelf deze Fusion 2.0's:

Afbeelding

Verder deze week nog deze gehaald, en ik moet zeggen dat deze nog wel beter lopen dan RS-X, Gel-Lyte III's, AM1's en Karhu's. Je voet komt veel meer rollend neer en er zit veel meer ondersteuning in door de zool, die vanuit de hardloopwereld komt (Hi-Tec maakt high end hardloopschoenen). Dat gaat echt ideaal zijn voor feesten. Dus heb deze voor de zomer gekocht:

Afbeelding

En ga een van deze twee nog halen voor feesten:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind ze persoonlijk erg vrouwelijk. Niet mijn ding. Die zwarte karhu vind ik nog wel aardig, draag alleen zelf geen zwart
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2024 20:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aan de ene kant wel fan van die Hi-Tec, aan de andere kant idd een beetje vrouwelijk oid of "soft".
Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld

Afbeelding

Heb ze nog niet binnen, dus kan nog niks zeggen over hoe ze lopen, maar zal vast wel goed zitten als ik dit topic zo een beetje door lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdje terug paartje Air max 1's Denhams voor leuk prijsje op de kop getikt. En tijdens Air max day de big bubble, maar die ga ik denk weer verpatsen aangezien de big bubble echt facking lelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld

Hoop dat je rekening hebt gehouden met het feit dat ze (erg) klein vallen. Ik dacht dat het wel meeviel en toch spijt dat ik niet nóg een half maatje groter heb genomen. Zitten daardoor niet ideaal dus in de toekomst beter op letten.

Ik vind zelf de Hi Tec ook dope, heb er eerder over getwijfeld om die te halen of Karhu. Denk dat ik van de zomer nog een paar Hi Tec ga halen, wit/grijs zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eyz ik heb ook High Tecjes, zwart met wit dan wel. Lopen wel lekker.

Deze,
https://www.sneakerbaas.nl/collections/ ... 010002-026
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het irl prima pattas maar als je het zo los op de foto ziet lijkt het op de schoenen van mn dikke ortho assistente vroeger
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik zoek een paartje Karhu Gunmetal Jet Black, maar in maatje 45 vind ik ze niet.
Iemand tips?


Geluk gehad, nieuw paartje via Vinted voor 90 eu op de kop getikt.
Wel op de gok maatje 46 genomen, maar past bij Karhu perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 21:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Remi schreef:
The Venator schreef:
Trouwens wel ff gek gedaan en de Fusion 2.0 Cork / Mocha Bisque besteld

Hoop dat je rekening hebt gehouden met het feit dat ze (erg) klein vallen.

Heb ik, passen gelukkig perfect! Normaal draag ik 40,5 / 41, nu 41,5 en gaat daarom prima. Ze zijn wel iets breder dan ik gewend ben, maar dat komt wel goed des te meer ik ze draag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Normaal draag ik 40,5 .



keesje qt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 11:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
The Venator schreef:
Normaal draag ik 40,5 .



keesje qt

Thx
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic