Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 19 minutes ago
Wat zijn ervaringen met sneakers in de wasmachine, en dan met name de impact op de demping?
Hardtraxx Veteran
3811 posts member since 2010
online now
Ze worden er zeker niet beter van, maar festivalschoenen gooi ik altijd in de wasmachine. Werkt prima. Moet wel zeggen dat ik het niet doe met Air Max bijv.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 4 days ago
1-2x/jaar gooit mijn moeder de air max in de wasmachine en nog nooit problemen mee gehad.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Grim wrote:1-2x/jaar gooit mijn moeder de air max in de wasmachine en nog nooit problemen mee gehad.
Vooral niet te heet wassen en handdoeken erbij. Als je ze te heet was trekt de neus krom en laat de lijm los onder het voetbed in de schoen
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Verschilt erg per materiaal en hoe je t wast. Je hebt speciale zakken ervoor geloof ik. Ga me er zelf niet aan wagen iig. 1x gedaan, maar dat was geen succes (airmax1)
A
Ik doe ze altijd in een kussensloop en die dichtknopen, nooit problemen gehad
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Die Karhu's zijn wel leuke betaalbare sneakertjes eigenlijk he, was er niet zo bekend mee maar voor onder de 100 euro zijn echt wel toffe modellen te vinden momenteel.

Zelf net deze gekocht:
Image
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ik vind ze ook wel dope en heb het ook al een paar keer overwogen. Heb het misschien hier al wel gevraagd maar hoe vallen Karhu t.o.v. Asics en AM1?
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Remi wrote:Ik vind ze ook wel dope en heb het ook al een paar keer overwogen. Heb het misschien hier al wel gevraagd maar hoe vallen Karhu t.o.v. Asics en AM1?
Ik moest een maat groter hebben dan normaal (heb laatst andere Karhu gekocht in maat 42,5 en die zaten me voor geen meter) 43,5 zit perfect.

En had hiervoor ook ASICS gellyte, dus denk als je 1 maat groter dan normaal aanhoudt dat je goed zit :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
In vergelijking met Nike zijn Karhu's hetzelfde qua maat bij mij. Heb overigens ook net een nieuw-oud paartje besteld; Fusion 2.0 Marina.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Karhu's zijn vollebak. Neem zelf altijd een half maatje groter en zitten voor mij perfect. Vind de CW's ook een stuk vetter dan die bij Asics tegenwoordig.
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Asics heeft niet zn beste jaar nee. Zelf overigens geen fan van karhu.

Die airmaxjes die vandaag gedroot zijn helaas niet kenne krijguh. Was weer binnen 10 min uitverkocht
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik heb die Hemp ook niet kunnen scoren. Er belde een klant via Teams om 08:59 en ik moest mijn scherm delen dus kon helaas niet in de rij. :lol:
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Haha net kut zeg. Vind ze wel echt dik
A
Hemps kunnen halen in m'n maat :$

Perfecte werk schoentjes
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Vandaag ook de Hemps binnen gekregen :D
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Lekker broeders. Hoe zijn ze irl? Ik wacht nog even op een prijsdaling en dan miss ook maar op de kop tikken
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
MelvinFR wrote:Vandaag ook de Hemps binnen gekregen :D
Nice maatje, ik ook. Heerlijk strak paartje :cool:
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Met wat rouleren jullie? Dit is wat ik eigenlijk voornamelijk draag. M’n asics staan even op een laag pitje

Image
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Image[/url]
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Nadeel met zulke paartjes (richting winter) is dat je ze eigenlijk alleen binnen kunt dragen of wanneer het buiten droog is / straat niet vies. Daarom loop ik in de winter liever op leren schoenen. Ga er echt slecht op als er van die kleine spettertjes / vlekjes op stoffe / nubuck schoenen komen.
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Remi wrote:Nadeel met zulke paartjes (richting winter) is dat je ze eigenlijk alleen binnen kunt dragen of wanneer het buiten droog is / straat niet vies. Daarom loop ik in de winter liever op leren schoenen. Ga er echt slecht op als er van die kleine spettertjes / vlekjes op stoffe / nubuck schoenen komen.
Helemaal eens.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Teupie1 wrote:Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Image[/url]
Jammer van de mini swoosh. Voor de rest wel leuk paartje.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Goldenstyle wrote:
Teupie1 wrote:Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Image[/url]
Jammer van de mini swoosh. Voor de rest wel leuk paartje.
Heb dat ook. Vind dat zo debiel eruit zien. Snap niet waarom ze daarvoor hebben gekozen.
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2022
Vind het af en toe wel wat leuks toevoegen. Heb twee paartjes met die; kumquats en parra