Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn ervaringen met sneakers in de wasmachine, en dan met name de impact op de demping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze worden er zeker niet beter van, maar festivalschoenen gooi ik altijd in de wasmachine. Werkt prima. Moet wel zeggen dat ik het niet doe met Air Max bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1-2x/jaar gooit mijn moeder de air max in de wasmachine en nog nooit problemen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
1-2x/jaar gooit mijn moeder de air max in de wasmachine en nog nooit problemen mee gehad.


Vooral niet te heet wassen en handdoeken erbij. Als je ze te heet was trekt de neus krom en laat de lijm los onder het voetbed in de schoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 12:19 
 
Hardtraxxer

Verschilt erg per materiaal en hoe je t wast. Je hebt speciale zakken ervoor geloof ik. Ga me er zelf niet aan wagen iig. 1x gedaan, maar dat was geen succes (airmax1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doe ze altijd in een kussensloop en die dichtknopen, nooit problemen gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Karhu's zijn wel leuke betaalbare sneakertjes eigenlijk he, was er niet zo bekend mee maar voor onder de 100 euro zijn echt wel toffe modellen te vinden momenteel.

Zelf net deze gekocht:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze ook wel dope en heb het ook al een paar keer overwogen. Heb het misschien hier al wel gevraagd maar hoe vallen Karhu t.o.v. Asics en AM1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind ze ook wel dope en heb het ook al een paar keer overwogen. Heb het misschien hier al wel gevraagd maar hoe vallen Karhu t.o.v. Asics en AM1?


Ik moest een maat groter hebben dan normaal (heb laatst andere Karhu gekocht in maat 42,5 en die zaten me voor geen meter) 43,5 zit perfect.

En had hiervoor ook ASICS gellyte, dus denk als je 1 maat groter dan normaal aanhoudt dat je goed zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In vergelijking met Nike zijn Karhu's hetzelfde qua maat bij mij. Heb overigens ook net een nieuw-oud paartje besteld; Fusion 2.0 Marina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karhu's zijn vollebak. Neem zelf altijd een half maatje groter en zitten voor mij perfect. Vind de CW's ook een stuk vetter dan die bij Asics tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 21:37 
 
Hardtraxxer

Asics heeft niet zn beste jaar nee. Zelf overigens geen fan van karhu.

Die airmaxjes die vandaag gedroot zijn helaas niet kenne krijguh. Was weer binnen 10 min uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb die Hemp ook niet kunnen scoren. Er belde een klant via Teams om 08:59 en ik moest mijn scherm delen dus kon helaas niet in de rij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 23:16 
 
Hardtraxxer

Haha net kut zeg. Vind ze wel echt dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hemps kunnen halen in m'n maat :$

Perfecte werk schoentjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag ook de Hemps binnen gekregen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 15:38 
 
Hardtraxxer

Lekker broeders. Hoe zijn ze irl? Ik wacht nog even op een prijsdaling en dan miss ook maar op de kop tikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Vandaag ook de Hemps binnen gekregen :D


Nice maatje, ik ook. Heerlijk strak paartje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 01:03 
 
Hardtraxxer

Met wat rouleren jullie? Dit is wat ik eigenlijk voornamelijk draag. M’n asics staan even op een laag pitje

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 19:52 
 
Hardtraxxer

Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Afbeelding[/url]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadeel met zulke paartjes (richting winter) is dat je ze eigenlijk alleen binnen kunt dragen of wanneer het buiten droog is / straat niet vies. Daarom loop ik in de winter liever op leren schoenen. Ga er echt slecht op als er van die kleine spettertjes / vlekjes op stoffe / nubuck schoenen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 18:29 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Nadeel met zulke paartjes (richting winter) is dat je ze eigenlijk alleen binnen kunt dragen of wanneer het buiten droog is / straat niet vies. Daarom loop ik in de winter liever op leren schoenen. Ga er echt slecht op als er van die kleine spettertjes / vlekjes op stoffe / nubuck schoenen komen.


Helemaal eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Afbeelding[/url]


Jammer van de mini swoosh. Voor de rest wel leuk paartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Teupie1 schreef:
Deze komen binnenkort. Vind ze wel oke, maar alleen wanneer ze in de sale komen zal ik je halen.

Afbeelding[/url]


Jammer van de mini swoosh. Voor de rest wel leuk paartje.


Heb dat ook. Vind dat zo debiel eruit zien. Snap niet waarom ze daarvoor hebben gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:29 
 
Hardtraxxer

Vind het af en toe wel wat leuks toevoegen. Heb twee paartjes met die; kumquats en parra
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic