Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Begonnen met collecten/investeren in schoenen. Mensen tips voor in de kamer bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Deze week komen mijn Air Max 1 Madder Root binnen :D Tering blij dat ik ze nog te pakken heb gekregen.


Nog steeds niet binnen… iemand ervaring met GOAT voor sneakers? Moeten helaas helemaal uit de VS komen, maar hij was geverifieerd alleen nu lijkt hij al een hele week bij de douane dienst vast te zitten.
Wel netjes contact gehad en kreeg 20€ tegoed van ze, maar schoenen nog steeds spoorloos…
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 21:52 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Begonnen met collecten/investeren in schoenen. Mensen tips voor in de kamer bewaren?


Ik zou ze niet in de tuin leggen nee. Wat is precies je vraag? Ik heb een deel op planken in mn woonkamer (24 paar) en een deel in dozen eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.nike.com/nl/launch/t/air-ma ... na-won-ang

Pohh, tof deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
https://www.nike.com/nl/launch/t/air-max-1-x-kasina-won-ang

Pohh, tof deze

Doet die "hou mij op de hoogte" knop het bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Spobbertiet schreef:
Begonnen met collecten/investeren in schoenen. Mensen tips voor in de kamer bewaren?


Ik zou ze niet in de tuin leggen nee. Wat is precies je vraag? Ik heb een deel op planken in mn woonkamer (24 paar) en een deel in dozen eronder.


xd

Meer kan je ze gewoon uit de doos laten, zonder dat ze verkleuren/stof/vochtigheid e.d.. Of in zakken bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2022 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
MelvinFR schreef:
https://www.nike.com/nl/launch/t/air-max-1-x-kasina-won-ang

Pohh, tof deze

Doet die "hou mij op de hoogte" knop het bij jou?


Nop, maar is volgens mij bedoeld voor in de SNKRS app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
https://www.nike.com/nl/launch/t/air-max-1-x-kasina-won-ang

Pohh, tof deze


Heel erg hyped voor deze! Release is helaas verzet naar 11 Juli. Gaan zeker wagen, hopen op meerdere raffles. SNKRS app nog weinig geluk gehad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hekzitter schreef:
Deze week komen mijn Air Max 1 Madder Root binnen :D Tering blij dat ik ze nog te pakken heb gekregen.


Nog steeds niet binnen… iemand ervaring met GOAT voor sneakers? Moeten helaas helemaal uit de VS komen, maar hij was geverifieerd alleen nu lijkt hij al een hele week bij de douane dienst vast te zitten.
Wel netjes contact gehad en kreeg 20€ tegoed van ze, maar schoenen nog steeds spoorloos…


Geen ervaring met GOAT, wel gemengde reacties gelezen. Laatst een paartje via klekt gekocht die was optijd en netjes binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Hekzitter schreef:
Hekzitter schreef:
Deze week komen mijn Air Max 1 Madder Root binnen :D Tering blij dat ik ze nog te pakken heb gekregen.


Nog steeds niet binnen… iemand ervaring met GOAT voor sneakers? Moeten helaas helemaal uit de VS komen, maar hij was geverifieerd alleen nu lijkt hij al een hele week bij de douane dienst vast te zitten.
Wel netjes contact gehad en kreeg 20€ tegoed van ze, maar schoenen nog steeds spoorloos…


Geen ervaring met GOAT, wel gemengde reacties gelezen. Laatst een paartje via klekt gekocht die was optijd en netjes binnen.


Hij is binnen hoor! Hij is grandiooooosssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 12:50 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Teupie1 schreef:
Spobbertiet schreef:
Begonnen met collecten/investeren in schoenen. Mensen tips voor in de kamer bewaren?


Ik zou ze niet in de tuin leggen nee. Wat is precies je vraag? Ik heb een deel op planken in mn woonkamer (24 paar) en een deel in dozen eronder.


xd

Meer kan je ze gewoon uit de doos laten, zonder dat ze verkleuren/stof/vochtigheid e.d.. Of in zakken bewaren?


Heb ze al jaren zo staan en behalve af en toe wat stof is er niks aan de hand. (Er is een plank afgekankerd ja)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2022 23:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Niet de meest bijzondere edities/kleuren maar wel weer een mooi slijtpaar, wit voor de zomer en zwart voor feesten. Beiden voor de prijs van een gewoon paar kunnen fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf die witte ook gescoord voor zo'n 50 euro. Echt ideale schoenen voor festivals. Na honderden feesten op Air Max 1 ben ik ben ik hier wel content mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
https://www.nike.com/nl/launch/t/air-max-1-x-kasina-won-ang

Pohh, tof deze


Deze grijze binnen. Durf ze eigenlijk nog niet te dragen, vind ze wel mooi in mn kast :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst gescoorde paar :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 22:24 
 
Hardtraxxer

Hoe lopen die 97 nou? Begin sommige cw’s welnte waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 08:01 
 
Hardtraxxer

Er komen binnenkort weer een sloot nieuwe aormax 1 aan. O.a 2 nieuwe patta waves (wit/lichtgrijs) (bruin/koper) maar ook nog een groot aantal normale
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 08:47 
 
Hardtraxx Veteran

https://store.tomsachs.com/products/nik ... rpose-shoe

Deze komt vandaag (weer) uit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Er komen binnenkort weer een sloot nieuwe aormax 1 aan. O.a 2 nieuwe patta waves (wit/lichtgrijs) (bruin/koper) maar ook nog een groot aantal normale

Nice! :thumbsup: Gewoon op Nike.com/nl of een andere shop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Nike ID? Die Airmax 90 variant.

Heb jaaaaaaaren geleden ooit eens keer eentje gemaakt maar was ik niet zo over te spreken, maar achteraf gezien lag dat ook wel aan m'n gekozen design :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 01:38 
 
Hardtraxxer

Niet met 90’s, heb wel ooit een paar airmax 1 laten maken waar ik errrug blij mee was. Prima kwaliteit en relatief snelle service.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Niet met 90’s, heb wel ooit een paar airmax 1 laten maken waar ik errrug blij mee was. Prima kwaliteit en relatief snelle service.


Heb die van mij inmiddels ook binnen, gokje maar gewaagd. Het kost wat, maar ben onder de indruk van de kwaliteit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Thanks! Fusion 2.0 model is ook nice hoor maar vind Aria er net iets beter uitzien :$
Misschien binnenkort maar even in de winkel passen voor de juiste maat en anders maar gokken op een halve maat groter.

Toch maar even gepast in de winkel en vallen voor mij true to size. Heb deze nu aangeschaft en lopen goed. :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 14:14 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Teupie1 schreef:
Niet met 90’s, heb wel ooit een paar airmax 1 laten maken waar ik errrug blij mee was. Prima kwaliteit en relatief snelle service.


Heb die van mij inmiddels ook binnen, gokje maar gewaagd. Het kost wat, maar ben onder de indruk van de kwaliteit inderdaad.


Upload ff dan, zak hooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Deze gescoord op vakantie ^^
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic