Gave schoenen! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Am1 curry's worden dit jaar weer gereleased?
Vind die niet zo heeeel vet. Die Watermelons, daarentegen... 
Zakje water in je schoen doen en dan in de vriezer
Ook gedaan bij mijn Asics Gel Lyte III Aluminium, had normaal 45 maar heb nu 44,5. Ze zitten nu prima.
Ook gedaan bij mijn Asics Gel Lyte III Aluminium, had normaal 45 maar heb nu 44,5. Ze zitten nu prima.
Twijfel om de Asics x Kicks lab te halen zaterdag.

Hier vind ik ze gruwelijk.

Hier mwah.
Natuurlijk is de bovenste bewerkt en zijn foto's zoals de onderste vaak vrij lelijk. Denk dat ik ze wel ga proberen halen.
Edit: als ze überhaupt ergens gaan releasen in US12 :')

Hier vind ik ze gruwelijk.

Hier mwah.
Natuurlijk is de bovenste bewerkt en zijn foto's zoals de onderste vaak vrij lelijk. Denk dat ik ze wel ga proberen halen.
Edit: als ze überhaupt ergens gaan releasen in US12 :')
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dinsdag denk ik dit paar halen

vind die watermeloenen ook wel leuk. kickslab asics zijn denk ik irl ook errug dik. Helaas even geen stuivers meerM-arijn wrote:Dinsdag denk ik dit paar halen![]()
Vind die watermelon wel heel dik, maar denk niet dat ik veel in mn kledingkast heb hangen wat ik er op zou kunnen dragen.
Roze sneakers met rood haar vloekt ook ah mattie.
Heb je ze nog gevonden? Voor zover ik weet was dat alleen een release in kleine maten (en met andere kleur zool etc). De 'normale' release zou pas in april zijn.M-arijn wrote:Dinsdag denk ik dit paar halen![]()
Ook maar weer nieuwe stappers besteld.

Had trouwens de Vapormax x Off White gewonnen bij Nike draw.
Natuurlijk win ik dan wel weer schoenen die ik helemaal niet zelf wil dragen, verder namelijk nog nooit wat gewonnen (behalve het drama elephants verhaal dan).
Natuurlijk win ik dan wel weer schoenen die ik helemaal niet zelf wil dragen, verder namelijk nog nooit wat gewonnen (behalve het drama elephants verhaal dan).
dik zeg, daar kan je wel veel voor krijgen denk ik.Fluxion wrote:Had trouwens de Vapormax x Off White gewonnen bij Nike draw.
Heb dit ook een beetje. Op plaatjes ziet het er altijd dik uit en staat een opgerolde donkere spijkerbroek gewoon goed. Echter rol ik mijn broeken nooit op. Wil ze toch wel halen, maar ze zijn zo mega besmettelijk. Heb ik nu ook al met die Game Royal anniversary (wit blauw).MeneerEend wrote:Vind die watermelon wel heel dik, maar denk niet dat ik veel in mn kledingkast heb hangen wat ik er op zou kunnen dragen.
Licht eens toe, please.Fluxion wrote:(behalve het drama elephants verhaal dan).
Deze laatste gekocht. Fijne schoenen voor de lente en zomer

Nike air max 90 South beach.. komen ergens in mei uit. Twijfel inderdaad ook wel wat betreft de kleuren. Het ziet er zo wel vet uit, lekker zomers maar denk inderdaad ook dat t niet matcht. Misschien gewoon korte spijkerbroek en shirtje, moet kunnen.
Zijn dat specials of normaal te bestellen? Vette kleurstellingpim__ wrote:Deze besteld
Sneaker Topic (page 42)Remi wrote:Licht eens toe, please.Fluxion wrote:(behalve het drama elephants verhaal dan).
Deze bazen aangeschaft
Long time geen air max gehad, lopen gvd fantastisch
https://www.sneakerdistrict.nl/sneakers ... axsail-gum
https://www.sneakerdistrict.nl/sneakers ... axsail-gum
O my.Norther66 wrote:Sneaker Topic (page 42)Remi wrote:Licht eens toe, please.Fluxion wrote:(behalve het drama elephants verhaal dan).
Een heleboel gekke dingen gezien in dit topic, maar dit overtreft het meeste toch welFuzzylogic wrote:Laatst deze gekocht.