Heeft iemand nog die AM Master kunnen bemachtigen?
nope. Ook de og red en blue niet. Hopen op de elephants.Spanning Tree wrote:Heeft iemand nog die AM Master kunnen bemachtigen?
nope. Ook de og red en blue niet. Hopen op de elephants.Spanning Tree wrote:Heeft iemand nog die AM Master kunnen bemachtigen?
Zo veel.Makreel wrote:Hebben jullie misschien wat sites voor mij waar je een beetje toegankelijker sneakers kan bestellen.
Loop al een tijdje op een paar adidas los angeles en een paar lacoste poepstampers, maar ben wel weer toe aan nieuwe.
Al meer bekend over datum, tijd, waar etc?Spanning Tree wrote:Ik hoop ook de elephants te kunnen krijgen, vrees alleen van niet
Welke maat heb je?Aron wrote:Al meer bekend over datum, tijd, waar etc?Spanning Tree wrote:Ik hoop ook de elephants te kunnen krijgen, vrees alleen van niet
42MelvinFR wrote:Welke maat heb je?Aron wrote:Al meer bekend over datum, tijd, waar etc?Spanning Tree wrote:Ik hoop ook de elephants te kunnen krijgen, vrees alleen van niet
Als je een EUR45,5 hebt dan hier: https://www.thedropdate.com/releases/ni ... s-elephant
Oooh, geen concurrentie dus. Succes.Aron wrote:42

Deze vind ik wel tof ja. Blijft alleen een riskant verhaal vind ik zulke witte schoenen.Maximize wrote:Laatst deze gekocht, fijn voor de zomer!
Fluxion wrote:Janken
Bij Nike maakte het niet uit hoe laat je was, als je maar binnen de 30 minuten was en dan werd het raffled.Aron wrote:Iemand de elephants kunnen halen?
Precies 9 uur, maar de site wilde telkens mijn postcode niet accepteren. Na 10 minuten pas erdoor gekomen ofzo en toen werd ik natuurlijk niet geselecteerd
dus maar zwarte clarks besteld, compleet anders maar ik was erg chagrijnig dus moest wat kopen
Zuur als wahed citroen.pim__ wrote:Fluxion wrote:Janken
nooooooooooooooo wat zuur.
View on YouTubeklapstoel wrote:Wel geing interview over misschien wel de grootste verzamelaar van Nederland
Beetje de reactie op een Gearbox kickklapstoel wrote:Haha, prachtig die reacties van het publiek.
hahaha ik wil nu gelijk een video-edit maken maar heb geen Sony Vegas meerErikZ wrote:Beetje de reactie op een Gearbox kickklapstoel wrote:Haha, prachtig die reacties van het publiek.