pooooooooooooooooooh
bovenstaand. Heb t geluk dat degene die ze verkocht ze 1x had gedragen en daarom de prijs omlaag ging. Nieuw gaan ze voor 800 - 1200Unknown wrote:Wat is je duurste paar eigenlijk?
saaie collab tho. Voor erbij is het een prima schoen, maar voor die prijs heeft het te weinig speciaal idd.MelvinFR wrote:Had graag de Navy Blue variant van de AM1 x DSM collab gehaald maar €170,- met alles erbij vond ik net iets te veel van het goede. €20,- shipping ook echt belachelijk.
Beetje wel ja. Thanks. Wat voor schoenen loop je op?Exterkate wrote:Hou jij van schoenen Pim? Zitten echt een paar toffe tussen man! Ik vnd dat ik zelf al ruim keuze had met mijn 5 paar
Heb er nu 3 ofzo en nog wat aftrappersExterkate wrote:Hou jij van schoenen Pim? Zitten echt een paar toffe tussen man! Ik vnd dat ik zelf al ruim keuze had met mijn 5 paar
Je ingekleurde witte NMD's ook zo te zien?pim__ wrote:Ja dacht dat het meer was, maar heb 2 weken geleden een zooi naar t goede doel gegeven.
die staan nog wel ergens geloof ik, probeer ze nog wel ff te wassen. Had ze maar 3x gedragen ofzo.Lenny wrote:Je ingekleurde witte NMD's ook zo te zien?pim__ wrote:Ja dacht dat het meer was, maar heb 2 weken geleden een zooi naar t goede doel gegeven.
Ik heb nog wel een paartje te koopExterkate wrote:Twee paar Nike Air Tavas (night maroon en zwart), een paar zwarte Nikes waar ik de naam niet van weet, een paar Adidas Superstars en witte Asics Gel Lyte 3. Wordt echter wel weer tijd voor nieuwe schoenen.pim__ wrote:Wat voor schoenen loop je op?
Dus tips zijn welkom, grote schoenengod. Tips van anderen uiteraard ook erg welkom. Ik hou trouwens meer van schoenen met 1 kleur. Meerdere kleuren heb ik eigenlijk nooit.

Lopen heerlijk!MeneerEend wrote:Loop zelf altijd graag op strövels, moet je wel van houden tho.
Ben tegenwoordig wat fan geworden van Diadora.Exterkate wrote:Ik moet zeggen dat ik altijd eerst kijk of ze vet zijn en of ze fijn lopen komt pas daarnapim__ wrote:
Nee, zonder dollen, wat vind je t fijnst lopen?ben altijd van de Nike's geweest maar Asics bevalt me nu ook prima. Verder verdiep ik mij niet zo vaak in schoenenmerken. Dus als je tips voor wat merken hebt, dan ga ik binnenkort eens op zoek
Same here! 3 paar B.elite's, 2 paar n9000, 2 paar s8000 en 1 paar v7000.pim__ wrote:Ben tegenwoordig wat fan geworden van Diadora.Exterkate wrote:Ik moet zeggen dat ik altijd eerst kijk of ze vet zijn en of ze fijn lopen komt pas daarnapim__ wrote:
Nee, zonder dollen, wat vind je t fijnst lopen?ben altijd van de Nike's geweest maar Asics bevalt me nu ook prima. Verder verdiep ik mij niet zo vaak in schoenenmerken. Dus als je tips voor wat merken hebt, dan ga ik binnenkort eens op zoek
heb je pics?vincejuh wrote:Same here! 3 paar B.elite's, 2 paar n9000, 2 paar s8000 en 1 paar v7000.pim__ wrote:
Ben tegenwoordig wat fan geworden van Diadora.

Heel gaaf die van jou! Heb ook nog wat andere paartjes van oa Puma, Asics, Saucony en Reebok.. Maar deze Diadora's heb ikpim__ wrote: heb je pics?
Ik heb deze:
Diadora x the good will out
Diadora x afew

Die onderste bait zijn erg dik imo. Betaald wel ff wat meer voor de meeste diadora ten aanzien van airmax of asics helaas.vincejuh wrote:Heel gaaf die van jou! Heb ook nog wat andere paartjes van oa Puma, Asics, Saucony en Reebok.. Maar deze Diadora's heb ikpim__ wrote: heb je pics?
Ik heb deze:
Diadora x afew
Ja klopt! Vooral die Made in Italy's.. Die collabs zijn bij elk merk altijd wat duurder.pim__ wrote:Die onderste bait zijn erg dik imo. Betaald wel ff wat meer voor de meeste diadora ten aanzien van airmax of asics helaas.vincejuh wrote:Heel gaaf die van jou! Heb ook nog wat andere paartjes van oa Puma, Asics, Saucony en Reebok.. Maar deze Diadora's heb ikpim__ wrote: heb je pics?
Ik heb deze:
Diadora x afew