Nice, is het wel een beetje een betrouwbare site dan? Zie gemixte reviews op Google. Iemand hier eerder besteld?
Active topics in Off-Topic
Moderators
wahed legit.Broken Balance wrote:Nice, is het wel een beetje een betrouwbare site dan? Zie gemixte reviews op Google. Iemand hier eerder besteld?
Wahed maat niet op voorraad, jammer.
EDIT:
Andere winkel gevonden waar ze voor 75 ekkies een halve maat kleiner lagen. Kan ik zelf wel met het ijszak trucje wat groter maken.
Top!
EDIT:
Andere winkel gevonden waar ze voor 75 ekkies een halve maat kleiner lagen. Kan ik zelf wel met het ijszak trucje wat groter maken.
Top!
Ik zal wel een beetje buiten de boot vallen hier, maar hier loop ik dagelijks op:

toch deze maar aangeschaft inlc jack.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Stop eens joh pim!pim__ wrote:

2 van deze dingen gekocht. Voorheen had ik altijd crepspray, maar dat werkt niet zolang asl gehoopt, hopelijk is dit meer beterderer.
Regel jij nou maar je customs xxxxOnthafloorx wrote:Stop eens joh pim!pim__ wrote:
Pim en roze...Die combi die nog vaker voorkomt dan een koekje bij de koffiepim__ wrote:Regel jij nou maar je customs xxxxOnthafloorx wrote:Stop eens joh pim!pim__ wrote:
Last edited by ErikZ on 05 Jan 2018 13:12, edited 1 time in total.
Uw grammatica zijn goed is.ErikZ wrote:
Pim en roze...Die combi is nog vaker voorkomt dan een koekje bij de koffie
Gefixeedddde!! Krijg je als je post edit (zal het niet meer doenBroken Balance wrote:Uw grammatica zijn goed is.ErikZ wrote:
Pim en roze...Die combi is nog vaker voorkomt dan een koekje bij de koffie

in onderhandeling over deze. Maandje crackers eten
Even voor de nieuwsgierigheid, hoeveel paar schoenen heb,jij en koop jij er per maand?pim__ wrote:
Verschilt per maand (afhankelijk van hoe duur de schoenen zijn en mijn overige planning qua vakanties/etentjes etc). Ik denk gemiddeld 2 paar per maand. Op het moment zijn het rond de 60 paar denk ik. Dit heb ik nu op mijn kamer staan:Jonas wrote:Even voor de nieuwsgierigheid, hoeveel paar schoenen heb,jij en koop jij er per maand?pim__ wrote:

en dan in de kast nog wat losse paartjes
Deze release is ook wel weer heel nice! Heb 2 weken terug de dusty pink jewels al gekocht kan niet bezig blijven

pim__ wrote:

Na lang verwacht droppen ze eind feb. Wat een schoentje zeg
Kleine update na wat weggegooid spul

Ja dacht dat het meer was, maar heb 2 weken geleden een zooi naar t goede doel gegeven.
Zit het paar dat je als ava hebt er ook tussen?
Nope, heb uberhaupt maar 1 paar new balance. En die van mn ava gaan toch voor 700€ +-klapstoel wrote:Zit het paar dat je als ava hebt er ook tussen?