Die Woei x Asics collab is wel echt tering ziek zeg..
Idd, zien er nice uit. Die atmos is dan wel weer lelijk imo.Fluxion wrote:Die Woei x Asics collab is wel echt tering ziek zeg..
Idd, zien er nice uit. Die atmos is dan wel weer lelijk imo.Fluxion wrote:Die Woei x Asics collab is wel echt tering ziek zeg..
hebben ze welUnknown wrote:Is het bij Asics zo dat ze geen maat 43 hebben? Zie eigenlijk alleen maar 42,5 of 43,5, maar 43 eigenlijk nooit.
Ja hebbon, onmogelijk waarschijnlijk..Fluxion wrote:Die Woei x Asics collab is wel echt tering ziek zeg..
gaan we samen campen?Onthafloorx wrote:Ja hebbon, onmogelijk waarschijnlijk..Fluxion wrote:Die Woei x Asics collab is wel echt tering ziek zeg..

er staan al bekende van mij in de rij sinds afgelopen nacht. Wordt geen lijst bijgehouden, dus gewoon echt in rij gaan campen.Fluxion wrote:Release is morgen pas hè, first come first serve zeggen ze, er zullen nu toch niet al mensen aan het campen zijn denk?
Zijn 200 packages inclusief de jas, vraag me af hoeveel er dan totaal zullen zijn
Sinds afgelopen nacht al? Pfff, je zou denken dat er wel redelijk wat stock is als er al 200 packages met jas zijnpim__ wrote:er staan al bekende van mij in de rij sinds afgelopen nacht. Wordt geen lijst bijgehouden, dus gewoon echt in rij gaan campen.Fluxion wrote:Release is morgen pas hè, first come first serve zeggen ze, er zullen nu toch niet al mensen aan het campen zijn denk?
Zijn 200 packages inclusief de jas, vraag me af hoeveel er dan totaal zullen zijn
Weet niet hoe limited het is. Geloof nu in-store al 1000 paarFluxion wrote:Limited ww releases is altijd janken bij mij, nooit geluk
ik in ieder geval niet, maar het valt nog mee met het aantal campersFluxion wrote:Gaat iemand het morgen nog proberen zonder te campen?
Fluxion wrote:Kut, Woei heeft ze vanmorgen dus online released.
https://www.woei-webshop.nl/catalog/pro ... /15886/38/
Zijn nog gewoon te krijgen in best veel maten.

exclusief. Simpel as thatRTM93 wrote:Wat moet er zo bijzonder zijn aan dat paar... My god lijkt wel een apple hype.
Fair enough.pim__ wrote:exclusief. Simpel as thatRTM93 wrote:Wat moet er zo bijzonder zijn aan dat paar... My god lijkt wel een apple hype.
Boterhamzakjes vullen met water, in de schoenen stoppen en vervolgens halfuurtje in de vriezer. Halve maat tot een maat groter. Alstu!Fluxion wrote:Woei x Asics vandaag binnen gekregen![]()
Helaas wel US11.5 omdat US12 en hoger alleen bij Woei zelf was, zit dus wel redelijk krap, even aankijken wat ik daar mee ga doen.
En de OG Obsidian AM1's releasen in december, godverdomme.
kan ook gewoon zooltje eruit trekkenDerBeuker wrote:Boterhamzakjes vullen met water, in de schoenen stoppen en vervolgens halfuurtje in de vriezer. Halve maat tot een maat groter. Alstu!Fluxion wrote:Woei x Asics vandaag binnen gekregen![]()
Helaas wel US11.5 omdat US12 en hoger alleen bij Woei zelf was, zit dus wel redelijk krap, even aankijken wat ik daar mee ga doen.
En de OG Obsidian AM1's releasen in december, godverdomme.