Ik zag het, ja. Sneaker Release gaf eerste de 12e aan maar Nike heeft nu de 19e aangehouden als officiële release. Volgende week een poging wagen!Fluxion wrote:Edit: 19 oktober pas
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Kijk eens op United Wardrobe, werkt mega handig.sonnebloem wrote:Daarom dusFluxion wrote:Kunnen gewoon ongedragen zijn hè.sonnebloem wrote:Ai. Begin sws niet aan 2e hands hahaMaar is natuurlijk wel meer moeite en je kunt ze niet terugsturen etc.
Thanks, ziet er goed uit! Maar hoe zit dit precies? Is het meeste nieuw en wordt het gecontroleerd?Onthafloorx wrote:
Kijk eens op United Wardrobe, werkt mega handig.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
De persoon krijgt pas zijn geld als jij je pakket binnen hebt en nee niet alles is nieuw. Je moet gewoon regelmatig even kijken voor de beste koopjes. Ik had laatst Nike Airmax uit 2010, maar die bolletjes aan de onderkant zaten er nog op.sonnebloem wrote:Thanks, ziet er goed uit! Maar hoe zit dit precies? Is het meeste nieuw en wordt het gecontroleerd?Onthafloorx wrote:
Kijk eens op United Wardrobe, werkt mega handig.
Wederom bedankt! De foto staat dus voor de huidige staat van schoenen? Zag er een paar frisse airmax tussen staan namelijkOnthafloorx wrote:De persoon krijgt pas zijn geld als jij je pakket binnen hebt en nee niet alles is nieuw. Je moet gewoon regelmatig even kijken voor de beste koopjes. Ik had laatst Nike Airmax uit 2010, maar die bolletjes aan de onderkant zaten er nog op.sonnebloem wrote:Thanks, ziet er goed uit! Maar hoe zit dit precies? Is het meeste nieuw en wordt het gecontroleerd?Onthafloorx wrote:
Kijk eens op United Wardrobe, werkt mega handig.Eigenlijk is het marktplaats, maar dan beschermd betalen. Je kunt ook zien wat voor beoordelingen iemand heeft.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ja, wel ff opletten dat het geen plaatje van internet is, maar dat kun je zelf vast inschatten. Kunt altijd om meer foto's vragen.sonnebloem wrote:
Wederom bedankt! De foto staat dus voor de huidige staat van schoenen? Zag er een paar frisse airmax tussen staan namelijk
Ga ik dat even doen!Onthafloorx wrote:Ja, wel ff opletten dat het geen plaatje van internet is, maar dat kun je zelf vast inschatten. Kunt altijd om meer foto's vragen.sonnebloem wrote:
Wederom bedankt! De foto staat dus voor de huidige staat van schoenen? Zag er een paar frisse airmax tussen staan namelijk
Als je om meer foto's vraagt, laat ze je naam ofzo (of een andere willekeurige tekst) op een papiertje schrijven en die ook op de foto tonen.
ScherpNorther66 wrote:Als je om meer foto's vraagt, laat ze je naam ofzo (of een andere willekeurige tekst) op een papiertje schrijven en die ook op de foto tonen.
Deze gekocht met de intentie ze als hardloop schoenen te gebruiken, maar ze zitten zo fijn dat ik ze eigenlijk altijd draag 

Ik kwam er vanmorgen doorheen. Vrij snel daarna waren ze uitverkocht.
Nee hoor, zijn nog op veel plekken te krijgen.
Sneakersnstuff heeft bijvoorbeeld nog een full size run
Vanmiddag om 1 uur nog via https://www.allikestore.com/ kunnen bestellen
.
Your order from size has been dispatched 
100 GBP met gratis shipping, mooie ding
100 GBP met gratis shipping, mooie ding
nice paartje, zie de deuken alweer groeien.
* via Nike.com. Zo danpim__ wrote:Nee hoor, zijn nog op veel plekken te krijgen.
Kan je daarvan eens een on-feet pic sturen? Ben heel benieuwd hoe dat model zo staat/
Ja ik ook wel. Zo in eerste instantie trekken die hoge modellen mij nog niet zo.
Ja dat heb ik ook.Zamble wrote:Ja ik ook wel. Zo in eerste instantie trekken die hoge modellen mij nog niet zo.

4 november. woei x asics
en vanaf 00.00 een kleine 2 uur geleden
atmos x asics GL 3

wel erg benieuwd naar de woeis, maar die zullen wel weer godverdomme moeilijk te halen zijn. Twijfel om ervoor te campen.