Mocht die Atmos Elphant op grotere schaal retail komen wellicht toch een poging wagen. 
Deuntje wrote:Die in het oranje vierkantje![]()
Zijn die al verkrijgbaar?

Leuk voor in het circus.
Deuntje wrote:Die in het oranje vierkantje![]()
Zijn die al verkrijgbaar?

Heb gehoord dat het te vergelijken valt als met een ticket verkoop. Wie als eerst komt wie als eerst maalt. 26e moet je op de Nike website zitten. Echter weet ik dit niet zeker en heb ik t ook alleen maar van iemand gehoord.. wil ook graag die atmos.......MelvinFR wrote:Mocht die Atmos Elphant op grotere schaal retail komen wellicht toch een poging wagen.
heb je uberhaupt enig idee hoe het leven werkt?Royvn_ wrote:Heb gehoord dat het te vergelijken valt als met een ticket verkoop. Wie als eerst komt wie als eerst maalt. 26e moet je op de Nike website zitten. Echter weet ik dit niet zeker en heb ik t ook alleen maar van iemand gehoord.. wil ook graag die atmos.......MelvinFR wrote:Mocht die Atmos Elphant op grotere schaal retail komen wellicht toch een poging wagen.
zijn juist allemaal delen van de best verkochte maxjes. Chloro's, viotech, og red, safari etcGrim wrote:Lijkt wel alsof ze met niet verkochte overschotten gewoon een nieuwe schoen hebben gemaakt
I know.pim__ wrote:zijn juist allemaal delen van de best verkochte maxjes. Chloro's, viotech, og red, safari etcGrim wrote:Lijkt wel alsof ze met niet verkochte overschotten gewoon een nieuwe schoen hebben gemaakt
Hopen dat het net zoiets als de kumquat release gaat worden, dan is het misschien wel haalbaar ja.Fluxion wrote:Wil toch eigenlijk wel even de OG reds of Atmos binnenharken.
We leven niet allemaal voor schoenen ehpim__ wrote:heb je uberhaupt enig idee hoe het leven werkt?Royvn_ wrote:Heb gehoord dat het te vergelijken valt als met een ticket verkoop. Wie als eerst komt wie als eerst maalt. 26e moet je op de Nike website zitten. Echter weet ik dit niet zeker en heb ik t ook alleen maar van iemand gehoord.. wil ook graag die atmos.......MelvinFR wrote:Mocht die Atmos Elphant op grotere schaal retail komen wellicht toch een poging wagen.

Janken jongpim__ wrote:ik ben kwaad. Het is maandag en ik heb nog niks ontvangen terwijl ik op 5 pakketjes al een week aan het wachten ben
ach voor 30€. Loopt lekker voor uitgaan enzo. Had ze afgelopen jaar al gekocht, maar die waren zwart geworden. De rest is net ff te duur om mee op stap te gaan.Fothermucker wrote:lekker die nmd's, maar vind die roshe runs echt 10x niks