Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 07:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, zeker mocro maffia en Undercover zijn on-Nederlands goed. Geef ze 'n kans, ze zullen je niet teleurstellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Tja, zeker mocro maffia en Undercover zijn on-Nederlands goed. Geef ze 'n kans, ze zullen je niet teleurstellen :P


Hardtraxx stamp of approval is natuurlijk wel wat waard. Ik ga het overwegen! :)

Op dit moment nog wle meer dan genoeg te kijken, maar komt altijd zo'n dood moment dat je weer zoekende bent naar iets haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Oke nu ik volledig bij ben t/m afleveirng 6 van Boba Fett is mijn mening echt totaal veranderd.

Wat een vette serie is dit geworden vanaf halverwege aflevering 3 :drool:


Correctie: De 4 Boba Fett afleveringen waren gewoon kut laten we eerlijk zijn, EP 5 & 6 waar het The Mandalorion werd waren fantastisch ;)

Serieus wat hebben ze met BF gedaan? Van beste bounty hunter in de Galaxy naar push over
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de Boba stukken op een gegeven moment wel steeds sterker worden, absoluut geen pushover. Maar als karakter an sich gewoon niet zo boeiend (nooit gevonden ook).

Al die flashbacks waren niet nodig, maar idd vanaf dat onze vriend door die plastic lappen heen loopt wordt de serie van een 6je direct een 8. En alles dat met Mando te maken had was gewoon smullen geblazen.

Die kearl helemaal aan het eind van alfevering 6, zonder spoilers, maar had ik die moeten kennen? Reveal was beetje alsof die bekend zou moeten zijn.

Wel een gave snuiter though :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is Cad Bane! Hij komt voornamelijk voor in de animatieserie The Clone Wars (als je fan bent van Star Wars, zeker het waard om de essential episodes te kijken) en in The Bad Batch. Hij heeft Boba getraind toen 'ie jong was, zodat hij net zo goed als Jango zou worden. Resulteerde uiteindelijk in een gevecht tussen die twee, waarvan we een episode zouden krijgen in TCW. Maar die is nooit afgemaakt/uitgezonden.

Toch maar even wit gemaakt, mocht iemand het echt nog niet willen weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 03:10 
 
Hardtraxx Crew


gvd zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

schijnt dat er iets van een lord of the rings serie komt ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
schijnt dat er iets van een lord of the rings serie komt ofzo


Ik dacht een nieuwe film! Haal hier al mijn info vandaan en daar staat het toch echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

After Life seizoen 3 gekeken dit weekendje, tot nu toe elk seizoen wel een traantje weg gepinkt en me helemaal kapot gelachen. Zou wel laatste seizoen zijn vermoed ik zo?

Fantastische serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Tja, zeker mocro maffia en Undercover zijn on-Nederlands goed. Geef ze 'n kans, ze zullen je niet teleurstellen :P


Door hier begonnen met Mocro Maffia, S1 nu klaar. Wat onwijs goed zeg, veel harder dan ik had verwacht (wel te veel gekankerd qua vloeken maar oke)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
After Life seizoen 3 gekeken dit weekendje, tot nu toe elk seizoen wel een traantje weg gepinkt en me helemaal kapot gelachen. Zou wel laatste seizoen zijn vermoed ik zo?

Fantastische serie!


Lijkt mij wel het einde ja! Spoiler: Gezien het feit dat in de laatste scene de hond eerst verdwijnt en vervolgens hij zelf.

Overigens inderdaad prachtige serie inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens mijn zinnen gezet op Mr. Robot. Holy fuck wat sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Eindelijk eens mijn zinnen gezet op Mr. Robot. Holy fuck wat sterk.

Die is erg tof inderdaad maar geeft ook direct een realistische kijk in de exploit/hack wereld binnen IT infra's.
Want wat je normaliter ziet is dat iemand dan 1m massaal loopt te rammen op zijn keyboard en je een hele hoop verschillende vensters open ziet klappen met allemaal texten ed. :lol: man totaal niet hoe het gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha als it'er is wel heeeeel bevredigend om EINDELIJK eens te zien hoe een 'hack' werkelijk gaat ja. Rami Malek speelt ook werkelijk fantastisch zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2022 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Robot is inderdaad echt fantastisch. Wellicht wel m'n favoriete serie aller tijden. Vind het nog steeds ongekend hoe ze de hele serie lang vragen kunnen oproepen en met onverwachte maar achteraf logische twists komen. En dan ook nog eens aan het eind van het laatste seizoen het hele verhaal met een prachtige strik eromheen afronden.

Het realisme in de hele serie is inderdaad ook heel fijn om te zien. Met zowel het hacken als andere 'lastige' thema's als drugsverslavingen, geestelijke problemen en andere zaken die ik omwille van spoilers niet zal noemen vervallen ze nooit in van die typische TV cliches.

De cinematografie is ook prachtig. Ze framen heel veel shots met enorme bakken ruimte op het scherm om de wereld en mensen afstandelijk en eenzaam te laten lijken, ze hebben een '1917' achtige aflevering waarin het lijkt alsof alles in één take is opgenomen, een aflevering waarin 45 minuten lang letterlijk niets gezegd wordt, en ga zo maar door.

Het is een vrij zware serie en niet voor iedereen, maar ik kan hem absoluut aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

En laat je niet demotiveren door het wat minder interessante middenstuk van de gehele serie, want het einde is het méér dan waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw begonnen aan Hell on Wheels.

Iemand anders nog andere goede western suggesties?
Deadwood heb ik al gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inventing Anna aan het kijken.
Dit geeft weer eens mooie weerspiegeling van de achterlijke wereld van geld, macht, rijkdom en status waarin we leven.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2022 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Opnieuw begonnen aan Hell on Wheels.

Iemand anders nog andere goede western suggesties?
Deadwood heb ik al gezien :)

Ik weet niet of Yellowstone / 1883 (prequel) voor jou in die categorie vallen, maar dat schijnen absolute aanraders te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Vikings Valhalla dikke serie! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nuracore schreef:
Opnieuw begonnen aan Hell on Wheels.

Iemand anders nog andere goede western suggesties?
Deadwood heb ik al gezien :)

Ik weet niet of Yellowstone / 1883 (prequel) voor jou in die categorie vallen, maar dat schijnen absolute aanraders te zijn

1883 heb ik wel liggen inderdaad, dus het plan is er iig!

immuunm schreef:
Vikings Valhalla dikke serie! :thumbsup: :thumbsup:



Ik weet niet waarom maar ik ben zo terughoudend om die te kijken he :lol: gewoon omdat Netflix hier een vinger in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2022 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren uiteindelijk toch maar begonnen aan The Legend of Korra. Was altijd bang dat het me zou teleurstellen, maar tot nu toe is het echt heel vermakelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het goed is binnenkort Taboo op Netflix. Dikke tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Gisteren uiteindelijk toch maar begonnen aan The Legend of Korra. Was altijd bang dat het me zou teleurstellen, maar tot nu toe is het echt heel vermakelijk :thumbup:


Vermakelijk is het opzich ook wel, maar ik vind het qua verhaal wel een stuk minder dan Avatar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2022 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als het goed is binnenkort Taboo op Netflix. Dikke tip.

Laat hem maar eens komen met seizoen 2 :yawn:
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic