Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 12:19 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
The Book of Boba Fett :thumbsup:


Is dit wat? Kwam echt heel slecht door aflevering 1, leek wel een slap aftreksel van The Mandalorian
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Denkeleda schreef:
The Book of Boba Fett :thumbsup:


Is dit wat? Kwam echt heel slecht door aflevering 1, leek wel een slap aftreksel van The Mandalorian


Hoor alleen maar slechte reveiws en ben zelf ook zwaar afgehaakt na anderhalve aflevering.

Mandalorian was vet, maar besef dat Boba Fett en de 100e keer Tattooine totaal on-interessant zijn.

Ik kan hem je zeker niet aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd After Life S3 is weer een tranentrekker. Wat een leuke serie om te volgen. Ricky Gervais is echt een fantastische acteur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chestnut Man is ook een aanrader! (Netflix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Chestnut Man is ook een aanrader! (Netflix)


Ja Kastanjemanden zo stond ie bij mij in de netflix, zeker aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Als je vette Star Wars content wilt zien moet je Visions kijken!

OT: Gisteren eerste aflevering van Marvel Hit Monkey gekeken, is hun versie van Archer zo lijkt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2022 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die laatste aflevering van the Book of Boba Fett, echt een van de vetste dingen die ik in lange tijd heb gezien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Die laatste aflevering van the Book of Boba Fett, echt een van de vetste dingen die ik in lange tijd heb gezien :drool:


Ben toch begonnen aan de eerste afleveringen, maar is geen doorkomen aan. Is dus wel de moeite waard begrijp ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Spalken schreef:
Die laatste aflevering van the Book of Boba Fett, echt een van de vetste dingen die ik in lange tijd heb gezien :drool:


Ben toch begonnen aan de eerste afleveringen, maar is geen doorkomen aan. Is dus wel de moeite waard begrijp ik?


Heb exact hetzelfde. Heb het 2 afleveringen volgehouden. Vind er geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat de serie wel echt traag begint en de eerste 3/4 afleveringen zijn inderdaad wat saai. Maar je merkt dat die eerste episodes er ook voor world building zijn en om een opzetje te maken naar het grote conflict aan het eind van het seizoen. Die flahsbacks hadden ook gemakkelijk in 1 aflevering gepast, maar aflevering 5 & 6 die hebben de serie in mijn ogen wat mij betreft ineens weer interessant gemaakt. Mocht je je toch vervelen dan zou ik je aanraden om iig t/m episode 5 te kijken en daarna te beslissen of je 't wat vind of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Moet zeggen dat de serie wel echt traag begint en de eerste 3/4 afleveringen zijn inderdaad wat saai. Die flahsbacks hadden makkelijk in 1 aflevering gepast, maar aflevering 5 & 6 die hebben de serie in mijn ogen wat mij betreft ineens weer interessant gemaakt. Mocht je je toch vervelen dan zou ik je aanraden om iig t/m episode 5 te kijken en daarna te beslissen of je 't wat vind of niet.


Er zijn tohc maar 6 afleveringen in totaal, als je een serie een heel seizoen de tijd moet geven om goed te worden gaat er wel ergens iets mis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn in totaal 7

maar mocht je fan van the Mandalorian zijn dan zou ik iig episode 5 & 6 checken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Spalken schreef:
Moet zeggen dat de serie wel echt traag begint en de eerste 3/4 afleveringen zijn inderdaad wat saai. Die flahsbacks hadden makkelijk in 1 aflevering gepast, maar aflevering 5 & 6 die hebben de serie in mijn ogen wat mij betreft ineens weer interessant gemaakt. Mocht je je toch vervelen dan zou ik je aanraden om iig t/m episode 5 te kijken en daarna te beslissen of je 't wat vind of niet.


Er zijn tohc maar 6 afleveringen in totaal, als je een serie een heel seizoen de tijd moet geven om goed te worden gaat er wel ergens iets mis :lol:


Precies dit haha. Merk dat The Mandalorian ook wel echt heel anders is dan dit... En ze bouwen vooral op de bekendheid van Boba Fett uit de films zelf, maar vind dat het vooral uitmelken is van het idee. Hoop dat de serie van Obi Wan beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Obi Wann ook weinig verwachitngen bij, elke keer als ze blijven putten uit die nostalgie dan slaan ze de plank mis. Las dat Hayden Christianson al terugkomt als Vader. (Of kijk de nieuwe trilogie, waar ineenkeer iedereen OF een skywalker OF een palpatine blijkt te zijn). En nu met Boba Fett doen ze weer hetzelfde

Mandalorian doet dat (voor een groot deel) zoveel beter, gewon een kleinschalig verhaal over interessante karakters op planeten die voor de verandering geen woestijn zijn.

Maargoed, net als met Marvel blijf ik eigenlijk wel alles checken van Star Wars, maar boba fett kijk ik oprecht met tegenzin haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen met mocro maffia, ben toch aangenaam verrast. Brute serie en acteerwerk is voor NL standaard helemaal niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2022 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Begonnen met mocro maffia, ben toch aangenaam verrast. Brute serie en acteerwerk is voor NL standaard helemaal niet zo gek.


Nice! Twee weken geleden weer opnieuw begonnen om fris aan seizoen 4 te beginnen. Echt een gruwelijke serie en imo wel een klasse beter dan Undercover! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


Heel veel zin in deze! Halo blijft altijd lekker mysteries en nostalgisch, heb Halo 2 en 3 compleet plat gespeeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister eerste twee afleveringen gezien van het nieuwe seizoen Mocro Maffia, erg vet en weer heel erg dik.
Wat vind ik die ICE toch goed spelen hé heerlijk karakter en echt heel goed gespeeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jep, ook mijn favoriet.
Beetje over the top wel, maar dat past in principe wel in deze rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Penoza als nl serie kan ik ook wel aanraden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel Penoza als Mocro Mafia als Undercover nog nooit gezien, trek NLse serie's op de een of andere manier echt totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Maar heb je het wel geprobeerd?

Ik trek het normaliter ook niet, maar dat is omdat het altijd bagger was.
Dit zijn prima producties, en ik merkte gelijk dat daardoor mijn barrière weg viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zowel Penoza als Mocro Mafia als Undercover nog nooit gezien, trek NLse serie's op de een of andere manier echt totaal niet.


Dat had ik ook, sterker nog ik veracht Nederlandse films en series vanwege het slechte acteerwerk, overdreven humor en slechte special effects.

Maar na een hoop gezeur door andere toch begonnen aan Undercover en Mocro Mafia en moet eerlijk zeggen dat dit twee uitzonderingen zijn. Weinig overdreven gedoe, genoeg spanning en een moderne manier van cinematografische scènes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke nu ik volledig bij ben t/m afleveirng 6 van Boba Fett is mijn mening echt totaal veranderd.

Wat een vette serie is dit geworden vanaf halverwege aflevering 3 :drool:

edit: antw op vragen heirboven: nee nooit geprobeerd, ligt ook aan mezelf hoor, heb altijd bepaald vooroordeel waar ik me niet overheen kan zetten.
Vorige  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic