Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Begonnen aan the Witcher op Netflix, samen met m'n vriendin. Ik heb the Witcher 3 game he-le-maal uitgewoond dit jaar.

Maar ik snap nog geen ene bal van de eerste 2 afleveringen. Wordt dat snel beter?

M'n vriendin houdt ook wel van fantasy, maar merk dat die al half afhaakt omdat het zo'n onsamenhangnede bedoeling is.


Blijf aub kijken! Dat het onsamenhangend is is de bedoeling, je snapt snel genoeg wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Begonnen aan the Witcher op Netflix, samen met m'n vriendin. Ik heb the Witcher 3 game he-le-maal uitgewoond dit jaar.

Maar ik snap nog geen ene bal van de eerste 2 afleveringen. Wordt dat snel beter?

M'n vriendin houdt ook wel van fantasy, maar merk dat die al half afhaakt omdat het zo'n onsamenhangnede bedoeling is.


Seizoen 1 staat er om bekend dat veel verhaallijnen zich afspelen over verschillende momenten in de tijd. Zoals Erikz aangeeft, zeker de moeite waard om te blijven kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond de verhaallijn van The Witcher ook heel moeilijk te volgen, zeker het laatste seizoen. Desondanks toch een mooie serie om te zien.
Was begonnen aan Making a murderer, maar het is voor mij net iets te langdradig. Nu begonnen aan Rotten, leuke benadering op de voedselindustrie. Ik vind het programma Keuringsdienst van waarde ook altijd interessant om te kijken, het is een beetje dezelfde insteek maar dan heftiger, dus dikke tip voor mensen die dit ook kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Nu begonnen aan Rotten, leuke benadering op de voedselindustrie. Ik vind het programma Keuringsdienst van waarde ook altijd interessant om te kijken, het is een beetje dezelfde insteek maar dan heftiger, dus dikke tip voor mensen die dit ook kijken.


Goede tip. Vind t altijd wel interessant om te zien. Dan zijn Supersized Me 1 & 2 ook echt een aanrader, mocht je die nog niet hebben gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
verhaal


Bedankt voor het spoilen wat ik probeerde te omzeilen...

LucG schreef:
Ik vond de verhaallijn van The Witcher ook heel moeilijk te volgen, zeker het laatste seizoen

Hoezo dat dan? Alles loopt in chronologisch volgorde namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoezo dat dan? Alles loopt in chronologisch volgorde namelijk

Ja maar de verschillende verhaallijnen op zichzelf kon ik niet heel goed volgen, misschien ook omdat er best wat tijd zat tussen de seizoenen en omdat ik regelmatig in slaap ben gevallen tijdens het kijken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
ErikZ schreef:
Hoezo dat dan? Alles loopt in chronologisch volgorde namelijk

Ja maar de verschillende verhaallijnen op zichzelf kon ik niet heel goed volgen, misschien ook omdat er best wat tijd zat tussen de seizoenen en omdat ik regelmatig in slaap ben gevallen tijdens het kijken :whistle:


Dat was alleen seizoen 1 en je gaf zelf aan dat je het laatste seizoen lastig vond xd in slaap vallen helpt niet inderdaad maar ligt dan niet aan de serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dat was alleen seizoen 1 en je gaf zelf aan dat je het laatste seizoen lastig vond xd in slaap vallen helpt niet inderdaad maar ligt dan niet aan de serie

Toen ik aan seizoen 3 begon was ik vergeten waar het ook alweer eindigde. Het ligt ook totaal niet aan de serie hoor, echt aan mijzelf. Ik heb wel vaker met dit soort fantasy series dat het verhaal mij niet helemaal duidelijk is, ook omdat het me vaak een stuk minder boeit dan bij realistische series.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Eh The Witcher heeft maar 2 seizoenen dus ik denk dat je je vergist met een andere dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow oeps, ik dacht dat de eerste binch al 2 seizoenen waren maar dat was er dus maar 1. Dan bedoelde ik dus seizoen 2. Ik hou al stil verder :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Witcher ook al weer af gekeken en nu begint weer het lange wachten op het nieuwe seizoen. Kreeg wel het idee dat de eerste 2 seizoenen een soort intro/opbouw waren en dat het hierna wat meer los gaat komen.

Even over het chronologische verhaal, seizoen 1 heb ik een hele tijd terug gezien maar in dat seizoen versprongen ze toch wel eens in de tijd? Of heb ik me dat verbeeld? Zo kwam het op mij over, in ieder geval.

Naast The Witcher nu ook bijna aan het einde van The Mentalist en Chicago Fire. Dan maar weer eens op zoek naar wat nieuws. The Mentalist keek ik met m'n vriendin (hoi skribbler), dus als iemand nog tips heeft voor iets soortgelijks hmu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 1 van The Witcher gezien en de eerste 2 afleveringen van seizoen 2. Moet zeggen dat ik acteerwerk en de special effects niet heel bijzonder vind, waardoor ik er niet meer echt in kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
chas1n schreef:
verhaal


Bedankt voor het spoilen wat ik probeerde te omzeilen...



Verklaar je nader? Wat heb ik gespoild volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
ErikZ schreef:
chas1n schreef:
verhaal


Bedankt voor het spoilen wat ik probeerde te omzeilen...



Verklaar je nader? Wat heb ik gespoild volgens jou?


De reden waarom het lastig te volgen is in het begin, dit wordt pas veel later duidelijk en is een Aaaah zo moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
The Witcher ook al weer af gekeken en nu begint weer het lange wachten op het nieuwe seizoen. Kreeg wel het idee dat de eerste 2 seizoenen een soort intro/opbouw waren en dat het hierna wat meer los gaat komen.

Even over het chronologische verhaal, seizoen 1 heb ik een hele tijd terug gezien maar in dat seizoen versprongen ze toch wel eens in de tijd? Of heb ik me dat verbeeld? Zo kwam het op mij over, in ieder geval.

Naast The Witcher nu ook bijna aan het einde van The Mentalist en Chicago Fire. Dan maar weer eens op zoek naar wat nieuws. The Mentalist keek ik met m'n vriendin (hoi skribbler), dus als iemand nog tips heeft voor iets soortgelijks hmu.


Hier kun je alles even lezen:
https://nl.ign.com/the-witcher-3/119514 ... -uitgelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2022 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
ErikZ schreef:

Verklaar je nader? Wat heb ik gespoild volgens jou?


De reden waarom het lastig te volgen is in het begin, dit wordt pas veel later duidelijk en is een Aaaah zo moment


Als dat al een spoiler is... Het hele seizoen verklapt!

THArdstyler schreef:

Even over het chronologische verhaal, seizoen 1 heb ik een hele tijd terug gezien maar in dat seizoen versprongen ze toch wel eens in de tijd? Of heb ik me dat verbeeld? Zo kwam het op mij over, in ieder geval.


Spoiler alert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seizoen 1 van the Witcher af, wel beetje gemengde gevoelens, aan de ene kant is het een fantastische wereld waar ik 8 afleveirngen geboeid naar heb gekeken. En vond het wel echt tering verwarrend al die timejumps.

Maar aan de andere kant ga je toch heletijd vergelijken met de game die je gespeeld hebt (niet helemaal eerlijk want vgm putten zowel de game als de serie gewoon uit de boeken). Maar vond vooral Trissen Yennefer best zwak.

Gister begonnen aan seizoen 2, en die eerste aflevering is al meteen wel heel tof, maar hoop dat het wat meer de magie van de game weet te pakken.

Henry Cavill als Geralt is wel briljant trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Seizoen 1 van the Witcher af, wel beetje gemengde gevoelens, aan de ene kant is het een fantastische wereld waar ik 8 afleveirngen geboeid naar heb gekeken. En vond het wel echt tering verwarrend al die timejumps.

Maar aan de andere kant ga je toch heletijd vergelijken met de game die je gespeeld hebt (niet helemaal eerlijk want vgm putten zowel de game als de serie gewoon uit de boeken). Maar vond vooral Trissen Yennefer best zwak.

Gister begonnen aan seizoen 2, en die eerste aflevering is al meteen wel heel tof, maar hoop dat het wat meer de magie van de game weet te pakken.

Henry Cavill als Geralt is wel briljant trouwens.


Eerlijke antwoord: Nee en ze gaan met de serie zelfs een heel andere kant op qua de boeken. Ze nemen de boeken als inspiratie en niet een verfilming ervan. Vond S2 beter nog dan de eerste dus kijk uit naar S3 en de aangekondige spinoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook goed/boeiend genoeg om het als losstaand iets te volgen. Af en toe wat herkenning maar verder gewoon een op zichzelf staand verhaal.

Kijk er ook naar uit om seizoen 2 verder te checken :)

edit: besefte me wel ineenkeer dat ik nog 2 uitbereidingen van the Witcher 3 te spelen heb, meteen zin om die weer op te pakken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vind het ook goed/boeiend genoeg om het als losstaand iets te volgen. Af en toe wat herkenning maar verder gewoon een op zichzelf staand verhaal.

Kijk er ook naar uit om seizoen 2 verder te checken :)

edit: besefte me wel ineenkeer dat ik nog 2 uitbereidingen van the Witcher 3 te spelen heb, meteen zin om die weer op te pakken :lol:


Hearth of Stone: 7/10, het beste te spelen tijdens de main game
Blood & Wine: 10/10, beste na het einde van main te spelen

OT: Mensen die Wheels of Time hebben gekeken? Is het wat, zelf geen woord van de boeken gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2022 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Vind het ook goed/boeiend genoeg om het als losstaand iets te volgen. Af en toe wat herkenning maar verder gewoon een op zichzelf staand verhaal.

Kijk er ook naar uit om seizoen 2 verder te checken :)

edit: besefte me wel ineenkeer dat ik nog 2 uitbereidingen van the Witcher 3 te spelen heb, meteen zin om die weer op te pakken :lol:


Hearth of Stone: 7/10, het beste te spelen tijdens de main game
Blood & Wine: 10/10, beste na het einde van main te spelen

OT: Mensen die Wheels of Time hebben gekeken? Is het wat, zelf geen woord van de boeken gelezen?


Heb main verhaallijn uitgespeeld en beginnetje gemaakt aan Heart of Stone (die tering kikker afgemaakt en klein stukje daarna gespeeld) maar nu eigenlijk al een tijdje niet meer aangeraakt.

Dus ga denk ik Heart of Stone even uitwonen om weer beetje in de game te komen en dan als laatste Blood & Wine pakken aangezien ik van iedereen hoor dat die zo goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wheel of Time is kut. Special effects van het jaar 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Vind het ook goed/boeiend genoeg om het als losstaand iets te volgen. Af en toe wat herkenning maar verder gewoon een op zichzelf staand verhaal.

Kijk er ook naar uit om seizoen 2 verder te checken :)

edit: besefte me wel ineenkeer dat ik nog 2 uitbereidingen van the Witcher 3 te spelen heb, meteen zin om die weer op te pakken :lol:


Hearth of Stone: 7/10, het beste te spelen tijdens de main game
Blood & Wine: 10/10, beste na het einde van main te spelen

OT: Mensen die Wheels of Time hebben gekeken? Is het wat, zelf geen woord van de boeken gelezen?


Heb main verhaallijn uitgespeeld en beginnetje gemaakt aan Heart of Stone (die tering kikker afgemaakt en klein stukje daarna gespeeld) maar nu eigenlijk al een tijdje niet meer aangeraakt.

Dus ga denk ik Heart of Stone even uitwonen om weer beetje in de game te komen en dan als laatste Blood & Wine pakken aangezien ik van iedereen hoor dat die zo goed is.


Haha die kikker. Dat was zo kut. Heart of Stone is inderdaad best vermakelijk, maar vooral Gaunter O'Dimm is echt een fucking zieke baas qua personage. Blood & Wine is by far de beste DLC ooit uitgebracht. Gewoon nog eens 100 uur aan extra gameplay ofzo haha. Heel sick.

Zitten overigens wel wat hints naar de games in de series trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 13:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
OT: Mensen die Wheels of Time hebben gekeken? Is het wat, zelf geen woord van de boeken gelezen?


Paar afleveringen gezien, maar nog niet onder de indruk. Ook hier volgen ze niet de boeken en zoals genoemd zijn de effecten niet helemaal up to date. Ik probeer het seizoen wel af te kijken, want na het lezen en luisteren van de complete boekenserie keek ik hier ontzettend naar uit. Hoop dat ze me nog weten te verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2022 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister toevallig de console weer aangeslingerd ivm Witcher hype, even kleine hartverzakking omdat hij zei dat de safe file corrupted was, maar gelukkig kon ik nog een vrij recente versie terugkrijgen :lol:
Vorige  1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic