Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
JeftaElachouri wrote:Gister in één keer 'Dopesick' gebinged. Dikke aanrader! De eerste 5 afleveringen staan op Disney+. De laatste 3 gedownload. Nooit geweten hoe groot het schandaal rondom OxyContin en Perdue Pharma daadwerkelijk was. :surrender:
Gister ook mee begonnen, m'n vriendin was het aan het kijken en keek er van op wat een geweldige grote acteurs er mee deden, maar echt gigantisch boeiend inderdaad.

Dikke vette aanrader
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Had Undercover toevallig aan op tv vandaag, ben niet echt een fan van de reeks maar nu Yannick van de Velde een rolletje heeft denk ik maar eens te kijken.
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
JeftaElachouri wrote:Gister in één keer 'Dopesick' gebinged. Dikke aanrader! De eerste 5 afleveringen staan op Disney+. De laatste 3 gedownload. Nooit geweten hoe groot het schandaal rondom OxyContin en Perdue Pharma daadwerkelijk was. :surrender:
Gister ook mee begonnen, m'n vriendin was het aan het kijken en keek er van op wat een geweldige grote acteurs er mee deden, maar echt gigantisch boeiend inderdaad.

Dikke vette aanrader
Ook afgelopen dagen gebinged. Heel bizar hoe dat bedrijf te werk is gegaan...
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Alice in Borderland (S1) gekeken, in navolging van Squid Game een leuke serie in t zelfde sfeertje.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Hekzitter wrote:
Rickzel wrote:

Dikke vette aanrader
Ook afgelopen dagen gebinged. Heel bizar hoe dat bedrijf te werk is gegaan...
Aanrader over Oxycontin als jullie deze nog niet gezien hebben: https://www.netflix.com/nl/title/81002576
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler:
Spoiler
Geweldig om Kingpin terug te zien uit de Daredevil serie
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
ErikZ wrote:Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler:
Spoiler
Idd :loving: :loving:
Spoiler
Vind Daredevil nog steeds de beste Marvel serie. :worship: Hawkeye doet me een beetje denken aan die Marvel-Netflix series, met hoe 'grounded' het is.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Toss a Coin was heel tof maar deze gaf mij kippenvel :D (vanaf 1:21), zitten geen spoilers is :
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
Weten we gelijk wat de volgende bootleg van Da Tweekaz wordt. :P Wel vet nummer idd :D moet nog beginnen aan S2.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik en mijn vrouw hebben elkaar tegen moeten houden om The Witcher niet vol uit te bingen anders waren we vrijdag al klaar geweest :lol: Vanavond de laatste kijken en dan weer wachten....

Maar de spin-off is ook al aangekondigd voor volgend jaar dus gaat weer goed komen.

Ondertussen ook begonnen met Undercover na mateloos gezeur van een aantal mensen xd Normaal ben ik totaal niet van de Nederlandse films en series maar moet eerlijk zeggen dat Undercover wel één van de betere series is uit de Nederlandse studio's. Al zeggen ze wel dat ik S2 moet vermijden en direct naar S3 moet gaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Nuracore wrote:Al zeggen ze wel dat ik S2 moet vermijden en direct naar S3 moet gaan.
Dit komt denk ik dat S2 niet kan tippen aan S1 en S3 imo weer ruim over S1 heen gaat. S2 is niet slecht, vind ik, maar wel de minste van de 3
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
S2 is wel het minst, maar skippen zou ik sowieso niet doen. Er zit alleen weinig Frank Lammers in.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Rickzel wrote:Normaal niet zo van de scandinavische crimi's (korte spanningsboog, trage zooi).

Maar ben op aanraden van een collega begonnen aan Kastanjemanden, en tering die is wel heel goed.
Deze ook net afgekeken. Hele vette serie :thumbsup: constant op ‘t puntje van m’n stoel gezeten (althans, ik lag op de bank maar er was wel echt een constante spanning)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Gomorra seizoen 5 op Netflix. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
MYTZE wrote:
ErikZ wrote:Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler:
Spoiler
Idd :loving: :loving:
Spoiler
Vind Daredevil nog steeds de beste Marvel serie. :worship: Hawkeye doet me een beetje denken aan die Marvel-Netflix series, met hoe 'grounded' het is.
6 was een leuk einde, van de 5 series vond ik dit wel de leukste denk ik (niet de beste). Maar WTF was die end credit xd had echt op meer gehoopt
M
Hardtraxx Veteran
ErikZ wrote: 6 was een leuk einde, van de 5 series vond ik dit wel de leukste denk ik (niet de beste). Maar WTF was die end credit xd had echt op meer gehoopt
Was idd een leuke show, voor mij ook de beste denk ik. Maar ik vind dat de shows echt wel 2-3 episodes extra kunnen gebruiken, 6 is veel te weinig en dat was imo ook wel te merken in de finale met hoe snel alles voorbij ging en hoeveel storylines nog opgelost moesten worden. Die post credit 'scene' was idd echt waardeloos :lol: Had op zn minst een teaser voor de Echo show verwacht
Spoiler
(met Fisk ofzo, die is sowieso niet dood :P)
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
View on YouTube

Kippenvel alleen al bij de trailer. Wat een grandioos laatste seizoen gaat niet worden. :drool:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen van Dexter zou komen!
Nu gelijk ff paar afleveringen bingen.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
immuunm wrote:Helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen van Dexter zou komen!
Nu gelijk ff paar afleveringen bingen.
Als Dexter niet zo totaal om zeep geholpen was de laatste paar seizoenen dan was ik enthousiast geweest. Maar heb weinig hoop voor dat nieuwe seizoen.
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Hekzitter wrote:View on YouTube

Kippenvel alleen al bij de trailer. Wat een grandioos laatste seizoen gaat niet worden. :drool:
Nice :D nu al zin in
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
The Witcher. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Begonnen aan the Witcher op Netflix, samen met m'n vriendin. Ik heb the Witcher 3 game he-le-maal uitgewoond dit jaar.

Maar ik snap nog geen ene bal van de eerste 2 afleveringen. Wordt dat snel beter?

M'n vriendin houdt ook wel van fantasy, maar merk dat die al half afhaakt omdat het zo'n onsamenhangnede bedoeling is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:samen met m'n vriendin
The Skribbeler approves
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Broken Balance wrote:
The Skribbeler approves
Is belangrijk detail omdat ik haar wil overtuigen te blijven kijken. Dus help ff :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:
The Skribbeler approves
Is belangrijk detail omdat ik haar wil overtuigen te blijven kijken. Dus help ff :lol:
"Blijf kijken of ik nodig Tom thuis uit"