Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Gister in één keer 'Dopesick' gebinged. Dikke aanrader! De eerste 5 afleveringen staan op Disney+. De laatste 3 gedownload. Nooit geweten hoe groot het schandaal rondom OxyContin en Perdue Pharma daadwerkelijk was. :surrender:


Gister ook mee begonnen, m'n vriendin was het aan het kijken en keek er van op wat een geweldige grote acteurs er mee deden, maar echt gigantisch boeiend inderdaad.

Dikke vette aanrader
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had Undercover toevallig aan op tv vandaag, ben niet echt een fan van de reeks maar nu Yannick van de Velde een rolletje heeft denk ik maar eens te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Gister in één keer 'Dopesick' gebinged. Dikke aanrader! De eerste 5 afleveringen staan op Disney+. De laatste 3 gedownload. Nooit geweten hoe groot het schandaal rondom OxyContin en Perdue Pharma daadwerkelijk was. :surrender:


Gister ook mee begonnen, m'n vriendin was het aan het kijken en keek er van op wat een geweldige grote acteurs er mee deden, maar echt gigantisch boeiend inderdaad.

Dikke vette aanrader


Ook afgelopen dagen gebinged. Heel bizar hoe dat bedrijf te werk is gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alice in Borderland (S1) gekeken, in navolging van Squid Game een leuke serie in t zelfde sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2021 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Gister in één keer 'Dopesick' gebinged. Dikke aanrader! De eerste 5 afleveringen staan op Disney+. De laatste 3 gedownload. Nooit geweten hoe groot het schandaal rondom OxyContin en Perdue Pharma daadwerkelijk was. :surrender:


Gister ook mee begonnen, m'n vriendin was het aan het kijken en keek er van op wat een geweldige grote acteurs er mee deden, maar echt gigantisch boeiend inderdaad.

Dikke vette aanrader


Ook afgelopen dagen gebinged. Heel bizar hoe dat bedrijf te werk is gegaan...


Aanrader over Oxycontin als jullie deze nog niet gezien hebben: https://www.netflix.com/nl/title/81002576
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler: Geweldig om Kingpin terug te zien uit de Daredevil serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 15:26 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler: Geweldig om Kingpin terug te zien uit de Daredevil serie

Idd :loving: :loving: Vind Daredevil nog steeds de beste Marvel serie. :worship: Hawkeye doet me een beetje denken aan die Marvel-Netflix series, met hoe 'grounded' het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Toss a Coin was heel tof maar deze gaf mij kippenvel :D (vanaf 1:21), zitten geen spoilers is :
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 16:58 
 
Hardtraxx Crew

Weten we gelijk wat de volgende bootleg van Da Tweekaz wordt. :P Wel vet nummer idd :D moet nog beginnen aan S2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik en mijn vrouw hebben elkaar tegen moeten houden om The Witcher niet vol uit te bingen anders waren we vrijdag al klaar geweest :lol: Vanavond de laatste kijken en dan weer wachten....

Maar de spin-off is ook al aangekondigd voor volgend jaar dus gaat weer goed komen.

Ondertussen ook begonnen met Undercover na mateloos gezeur van een aantal mensen xd Normaal ben ik totaal niet van de Nederlandse films en series maar moet eerlijk zeggen dat Undercover wel één van de betere series is uit de Nederlandse studio's. Al zeggen ze wel dat ik S2 moet vermijden en direct naar S3 moet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Al zeggen ze wel dat ik S2 moet vermijden en direct naar S3 moet gaan.


Dit komt denk ik dat S2 niet kan tippen aan S1 en S3 imo weer ruim over S1 heen gaat. S2 is niet slecht, vind ik, maar wel de minste van de 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S2 is wel het minst, maar skippen zou ik sowieso niet doen. Er zit alleen weinig Frank Lammers in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Normaal niet zo van de scandinavische crimi's (korte spanningsboog, trage zooi).


Maar ben op aanraden van een collega begonnen aan Kastanjemanden, en tering die is wel heel goed.


Deze ook net afgekeken. Hele vette serie :thumbsup: constant op ‘t puntje van m’n stoel gezeten (althans, ik lag op de bank maar er was wel echt een constante spanning)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gomorra seizoen 5 op Netflix. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
ErikZ schreef:
Hawkeye episode 5 :thumbsup:

Spoiler: Geweldig om Kingpin terug te zien uit de Daredevil serie

Idd :loving: :loving: Vind Daredevil nog steeds de beste Marvel serie. :worship: Hawkeye doet me een beetje denken aan die Marvel-Netflix series, met hoe 'grounded' het is.


6 was een leuk einde, van de 5 series vond ik dit wel de leukste denk ik (niet de beste). Maar WTF was die end credit xd had echt op meer gehoopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 16:57 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
6 was een leuk einde, van de 5 series vond ik dit wel de leukste denk ik (niet de beste). Maar WTF was die end credit xd had echt op meer gehoopt

Was idd een leuke show, voor mij ook de beste denk ik. Maar ik vind dat de shows echt wel 2-3 episodes extra kunnen gebruiken, 6 is veel te weinig en dat was imo ook wel te merken in de finale met hoe snel alles voorbij ging en hoeveel storylines nog opgelost moesten worden. Die post credit 'scene' was idd echt waardeloos :lol: Had op zn minst een teaser voor de Echo show verwacht (met Fisk ofzo, die is sowieso niet dood :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Kippenvel alleen al bij de trailer. Wat een grandioos laatste seizoen gaat niet worden. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen van Dexter zou komen!
Nu gelijk ff paar afleveringen bingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Helemaal vergeten dat het nieuwe seizoen van Dexter zou komen!
Nu gelijk ff paar afleveringen bingen.


Als Dexter niet zo totaal om zeep geholpen was de laatste paar seizoenen dan was ik enthousiast geweest. Maar heb weinig hoop voor dat nieuwe seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:


Kippenvel alleen al bij de trailer. Wat een grandioos laatste seizoen gaat niet worden. :drool:


Nice :D nu al zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Witcher. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan the Witcher op Netflix, samen met m'n vriendin. Ik heb the Witcher 3 game he-le-maal uitgewoond dit jaar.

Maar ik snap nog geen ene bal van de eerste 2 afleveringen. Wordt dat snel beter?

M'n vriendin houdt ook wel van fantasy, maar merk dat die al half afhaakt omdat het zo'n onsamenhangnede bedoeling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
samen met m'n vriendin


The Skribbeler approves
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
samen met m'n vriendin


The Skribbeler approves


Is belangrijk detail omdat ik haar wil overtuigen te blijven kijken. Dus help ff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 10:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
samen met m'n vriendin


The Skribbeler approves


Is belangrijk detail omdat ik haar wil overtuigen te blijven kijken. Dus help ff :lol:


"Blijf kijken of ik nodig Tom thuis uit"
Vorige  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic