Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 52 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Straks maar eens een beginnetje maken van seizoen 2 van West World
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Voor de geïnteresseerden. Er staat ook een mini serie-documentaire op Netflix over de aanslag in Parijs (Bataclan). Best interessant om te zien. Kunt hem vinden onder 13 Novembre.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

(Tip: er is een scene na de credits, die nog de meeste vragen weer oproept xd)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Steffnov wrote:Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

Inderdaad. Wat een einde :worship: :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Steffnov wrote:Westworld season 2 season finale...zoveel antwoorden, en zoveel nieuwe vragen weer...echt geen zin om weer anderhalf jaar te mogen wachten xd Schitterend ook hoeveel foretelling er is in de serie aanwezig is (obvious spoilers)

Laatste episode was wel heel erg vet idd, maar al met al kon het voor mij niet tippen aan S1, maar goed dat was ook wel buitencategorie. Die scene na de credits heb ik niet gezien gvd, vanavond ff opzoeken :P

Overigens van de week ook weer S1 van True Detective gekeken voor de 3e of 4e keer. Over buitencategorie gesproken :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1 van Westworld. Bij seizoen 1 was juist het in het begin nogal slow paced terwijl dit seizoen, ook al is het (soms) moeilijk te volgen, er in elke aflevering veel gebeurde (misschien te veel soms wel xd ). Dit houd je wel bezig.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Voor mij ook S1, juist door het slow paced :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Firetrap wrote:Voor mij ook S1, juist door het slow paced :P
Idd, die opbouw vond ik juist zo vet. Had nu echt een paar keer dat ik dacht wtf gebeurt er allemaal.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Achja, ieder zijn ding I guess :P .

Denk dat ze het volgend seizoen wel rustiger aanpakken. Dat hele in opstand gebeuren hoort natuurlijk ook wel beetje hectisch te zijn en dat is nu wel voorbij.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Tja...ik kan beide manieren heel erg waarderen :P ik vond de pace in S02, zeker in latere afleveringen (spoiler:
Spoiler
het eerste uitstapje in Shogun World, het lot van James Delos en de aflevering met Akechata bijvoorbeeld
) werd het tempo van de actie (deels) erg omlaag gegooid. Het was absoluut hectischer dan het eerste seizoen, maar seizoen 1 vond ik ook nou niet echt rustig.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Exterkate wrote:Gisternacht aflevering 10 van Westworld gezien. Facking goed weer ja :worship: uitkijken naar seizoen 3
Dat duurt nog 2 jaar :P
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 31 minutes ago
AoT maar eens aangeslingerd.. eens kijken of het wat is
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Is al een tijdje niks gepost hier over The 100, maar wauw. Wat een seizoen. :worship: Geen enkele aflevering die ook maar een beetje tegenvalt, zo veel character development, het enorm sterke verhaal en de manier waarop dat gebracht wordt (flashbacks, perspectieven, etc.), zoveel plotwendingen en verandering in verhoudingen tussen personages die enorm goed doordacht zijn. Echt alles aan dit seizoen is gewoon enorm goed. Helaas nog maar twee afleveringen te gaan, maar m'n verwachtingen daarvan zijn zo hoog. Ben enthousiaster over deze serie dan ooit.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Joey wrote:Is al een tijdje niks gepost hier over The 100, maar wauw. Wat een seizoen.
Helemaal mee eens! :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
3 afleveringen toch nog?
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Eerste 4 afleveringen gezien, dit waren echt sterke afleveringen idd. Daarom ben ik even gestopt met verder kijken zodat ik straks alles achter elkaar kan zien :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
TSFH wrote:3 afleveringen toch nog?
Kijk ze een dag nadat ze in de VS op televisie zijn geweest, dus voor mij 2 haha.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
El Chapo s3 is daar :cool: :lijn:
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!

OITNB overigens ook weer erg leuk. Met smart aan het wachten op shameless, voor mij samen met Billions en GoT toch wel de vetste series van het moment.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Mensen die hier ook Final Space gekeken hebben? Vond m in het begin beetje te geforceerd grappig overkomen, maar uiteindelijk vond ik het best een vette en droge serie xd ^^
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
DJ Nees wrote:Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!
Ben gestopt nadat "bepaalde personages" weg gingen. Heb season 7 sws niet echt gekeken naast de finale, verhaal was wel verteld rond t eind van season 5 imo.
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Dec 2018
MYTZE wrote:
DJ Nees wrote:Suits is nu al een stuk draaglijker sinds dat er bepaalde personages weg zijn gegaan. T boeit me wel weer wat meer dan vorige seizoenen!
Ben gestopt nadat "bepaalde personages" weg gingen. Heb season 7 sws niet echt gekeken naast de finale, verhaal was wel verteld rond t eind van season 5 imo.
Klopt. Het is nu dus ook fijn dat de focus meer op de firm ligt ipv de gestopte verhaallijn. Ik heb hiervoor ook al 3 seizoenen getwijfeld om te stoppen, maar dit is de eerste keer sinds effe dat ik het nog wel vermakelijk vind zonder teveel ergernissen ernaast te hebben.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Begonnen met Better Call Saul S4, helaas nog maar 1 aflevering beschikbaar op netflix.
Wel een heerlijke serie.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Zojuist Westworld S2 afgekeken, inclusief allerlaatste scene. Wat is het toch een serie, Inception level 1000 :lol:
Ik denk dat ik S2 nog een keer moet kijken om alles weer te snappen xd
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
zeke wrote:Begonnen met Better Call Saul S4, helaas nog maar 1 aflevering beschikbaar op netflix.
Wel een heerlijke serie.
Ik heb enkel S1 gezien, wat is vrij tam vond. Is wel goed dus?