Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Fuzzylogic schreef:
Oke ben nu onderweg in S5 van Arrow maar ik ben compleet flabbergasted: Hoe de fuck is Diggle’s dochter ineens een zoon geworden, en waar de fuck sloeg die aflevering met dat ze ontvoerd waren door aliens op?


Flashpoint! Waar the flash terug in de tijd is gegaan, maar de toekomst dus zodanig is veranderd.
Dat met aliens was een crossover met de andere cw series, die eigenlijk achter elkaar moeten worden gekeken. In elke serie zat een aflevering van de crossover (supergirl, flash, legends of tomorrow en arrow dus).

Ja eigenlijk moet je al die series zelfs in een bepaalde volgorde kijken om alles te snappen :whistle:

https://flash-arrow-order.herokuapp.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kut. Denk dat ik af ga haken, volg de halve serie niet meer. Terwijl S5 en S6 juist geniaal zouden moeten zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxx Crew

Vind Arrow echt achteruit gegaan joh :lol: Heb alle seizoenen gekeken, vond 1-2 & 5 de beste seizoenen. Flash gaat ook langzaam achteruit, vind Legends Of Tomorrow nog wel leuk tho :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Westworld seizoen 2 episode 7 :worship:


:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren begonnen met The Americans, toffe serie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
TSFH schreef:
Westworld seizoen 2 episode 7 :worship:


:drool: :love:


Ja godverdomme ja. Holy shit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar opnieuw een poging wagen dan. Ik was er uiteindelijk halverwege seizoen 1 mee opgehouden en sinds dien niet de energie kunnen verzamelen om het toch verder te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 03:45 
 
Hardtraxx Crew

Heb tot season 2 episode 3 gekeken, in deze dagen ns ff inhalen :P


Fuzzylogic schreef:
Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?

Gotham misschien? Redelijk goeie serie imo. Legends Of Tomorrow vind ik ook wel prima, maarja ligt er maar net aan of je t leuk vind. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?


The 100 al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

E7 Westworld was tof ja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Dit seizoen van Westworld is echt erg wisselvallig. De eerste afleveringen waren veel van hetzelfde. Merk dat ik de afleveringen waarin enige vorm van duidelijkheid verschaft wordt pas echt leuk vind. Die van afgelopen maandag was dus wel gewoon echt dope haha. Toch nog steeds wel wat vraagtekens bij sommige stukken.

Overigens nog steeds zo gruwelijk fan van Billions. Hoezo hoor ik daar niemand over? Die serie overschaduwt Suits intussen met gemak. Paul Giamatti is echt zo'n gruwelijk goede acteur. Hoe hij deze rol vertolkt is echt buitengewoon strak. Ik ken hem van voornamelijk bijrollen, maar zijn houding en vooral stemgebruik past zo goed bij deze rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Gotham misschien? Redelijk goeie serie imo. Legends Of Tomorrow vind ik ook wel prima, maarja ligt er maar net aan of je t leuk vind. :lol:

Thanks voor de tips maar heb even geen zin meer in van die superhelden films, hou ze wel in m'n achterhoofd!

Hard4Us schreef:
The 100 al gezien?

Toevallig aan begonnen :D Moet er nog even inkomen maar het verhaal vind ik erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb tot nu toe niet de motivatie om Westworld verder te kijken dan S2E2. Het tweede seizoen voelt een beetje aan alsof dit al het laatste seizoen is door SPOILER: Het park dat naar de tyfus gaat en alle hosts in opstand komen. Had liever gezien dat ze het Matrix-achtige sfeertje er in hielden en dat het park nog draaiende was, of een nieuwe setting oid.

Ik ben ook compleet de draad kwijt en snap niet echt wat er nou allemaal gebeurt in de eerste twee afleveringen, en vind het zoals hierboven gezegd ook pas leuk zodra er wat duidelijkheid wordt gegeven. Raden jullie aan om verder te kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Ook afgehaakt met WW, nu begonnen aan weeds en Trailer Park Boys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

Je kan wel verder kijken. Het wordt wel in sommige afleveringen redelijk uitgelegd. Maar verhaallijnen lopen weer aardig fucked up door elkaar volgens mij hahaha. Er zitten zeker nog een paar vette afleveringen bij dus ik zou nog wel doorkijken, maar niet iedere aflevering is even leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Westworld echt beste serie die ik tot nu toe gezien heb. Maar snap dat het voor mensen (soms) moeilijk te volgen is.

Trouwens, seizoen 3 is ook al bevestigd dus het is nog zeker niet afgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2018 00:58 
 
Hardtraxx Elite

DJ Nees schreef:
Je kan wel verder kijken. Het wordt wel in sommige afleveringen redelijk uitgelegd. Maar verhaallijnen lopen weer aardig fucked up door elkaar volgens mij hahaha. Er zitten zeker nog een paar vette afleveringen bij dus ik zou nog wel doorkijken, maar niet iedere aflevering is even leuk.


TSFH schreef:
Ik vind Westworld echt beste serie die ik tot nu toe gezien heb. Maar snap dat het voor mensen (soms) moeilijk te volgen is.

Trouwens, seizoen 3 is ook al bevestigd dus het is nog zeker niet afgelopen


Ik zal het nog een kansje geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Maarree, Billions? Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Viel inderdaad erg op omdat de epi ervoor juist zo actievol was. Erg geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu bij Homeland S3E10.
De tering nu wordt 't wel goed, ondanks dat die Carrie spoiler wel fucking irritant was in de eerdere seizoenen/afleveringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 16:56 
 
Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Daveytl schreef:
Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.


Deze was echt heel erg vet idd. Prachtig verhaal :worship:


Vind het in aflevering 10 wel echt heel minder dan in de voorgaande afleveringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.


Zoo inderdaad. Denk wel de beste aflevering tot nu toe :worship:
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic