Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Berenfiets wrote:
Fuzzylogic wrote:Oke ben nu onderweg in S5 van Arrow maar ik ben compleet flabbergasted: Hoe de fuck is Diggle’s dochter ineens een zoon geworden, en waar de fuck sloeg die aflevering met dat ze ontvoerd waren door aliens op?
Flashpoint! Waar the flash terug in de tijd is gegaan, maar de toekomst dus zodanig is veranderd.
Dat met aliens was een crossover met de andere cw series, die eigenlijk achter elkaar moeten worden gekeken. In elke serie zat een aflevering van de crossover (supergirl, flash, legends of tomorrow en arrow dus).
Ja eigenlijk moet je al die series zelfs in een bepaalde volgorde kijken om alles te snappen :whistle:

https://flash-arrow-order.herokuapp.com/
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jezus wat kut. Denk dat ik af ga haken, volg de halve serie niet meer. Terwijl S5 en S6 juist geniaal zouden moeten zijn toch?
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Vind Arrow echt achteruit gegaan joh :lol: Heb alle seizoenen gekeken, vond 1-2 & 5 de beste seizoenen. Flash gaat ook langzaam achteruit, vind Legends Of Tomorrow nog wel leuk tho :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
TSFH wrote:Westworld seizoen 2 episode 7 :worship:
:drool: :love:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gisteren begonnen met The Americans, toffe serie wel.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ramirez wrote:
TSFH wrote:Westworld seizoen 2 episode 7 :worship:
:drool: :love:
Ja godverdomme ja. Holy shit :worship:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Toch maar opnieuw een poging wagen dan. Ik was er uiteindelijk halverwege seizoen 1 mee opgehouden en sinds dien niet de energie kunnen verzamelen om het toch verder te kijken.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Heb tot season 2 episode 3 gekeken, in deze dagen ns ff inhalen :P

Fuzzylogic wrote:Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?
Gotham misschien? Redelijk goeie serie imo. Legends Of Tomorrow vind ik ook wel prima, maarja ligt er maar net aan of je t leuk vind. :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Fuzzylogic wrote:Ja ik ga er mee kappen. Net als dat doden gewoon kunnen herrijzen en zo, dat soort dingen vind ik echt te nep. Als je kapot bent ben je kapot klaar. Aanraders om nu te gaan kijken (op Netflix) ?
The 100 al gezien?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
E7 Westworld was tof ja :cool:
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Dit seizoen van Westworld is echt erg wisselvallig. De eerste afleveringen waren veel van hetzelfde. Merk dat ik de afleveringen waarin enige vorm van duidelijkheid verschaft wordt pas echt leuk vind. Die van afgelopen maandag was dus wel gewoon echt dope haha. Toch nog steeds wel wat vraagtekens bij sommige stukken.

Overigens nog steeds zo gruwelijk fan van Billions. Hoezo hoor ik daar niemand over? Die serie overschaduwt Suits intussen met gemak. Paul Giamatti is echt zo'n gruwelijk goede acteur. Hoe hij deze rol vertolkt is echt buitengewoon strak. Ik ken hem van voornamelijk bijrollen, maar zijn houding en vooral stemgebruik past zo goed bij deze rol.
Last edited by DJ Nees on 09 Jun 2018 12:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
MYTZE wrote:Gotham misschien? Redelijk goeie serie imo. Legends Of Tomorrow vind ik ook wel prima, maarja ligt er maar net aan of je t leuk vind. :lol:
Thanks voor de tips maar heb even geen zin meer in van die superhelden films, hou ze wel in m'n achterhoofd!
Hard4Us wrote:The 100 al gezien?
Toevallig aan begonnen :D Moet er nog even inkomen maar het verhaal vind ik erg sterk.
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik heb tot nu toe niet de motivatie om Westworld verder te kijken dan S2E2. Het tweede seizoen voelt een beetje aan alsof dit al het laatste seizoen is door SPOILER:
Spoiler
Het park dat naar de tyfus gaat en alle hosts in opstand komen. Had liever gezien dat ze het Matrix-achtige sfeertje er in hielden en dat het park nog draaiende was, of een nieuwe setting oid.

Ik ben ook compleet de draad kwijt en snap niet echt wat er nou allemaal gebeurt in de eerste twee afleveringen, en vind het zoals hierboven gezegd ook pas leuk zodra er wat duidelijkheid wordt gegeven. Raden jullie aan om verder te kijken?
Last edited by Japper28 on 09 Jun 2018 18:53, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Ook afgehaakt met WW, nu begonnen aan weeds en Trailer Park Boys.
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2018
Je kan wel verder kijken. Het wordt wel in sommige afleveringen redelijk uitgelegd. Maar verhaallijnen lopen weer aardig fucked up door elkaar volgens mij hahaha. Er zitten zeker nog een paar vette afleveringen bij dus ik zou nog wel doorkijken, maar niet iedere aflevering is even leuk.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik vind Westworld echt beste serie die ik tot nu toe gezien heb. Maar snap dat het voor mensen (soms) moeilijk te volgen is.

Trouwens, seizoen 3 is ook al bevestigd dus het is nog zeker niet afgelopen
I
Hardtraxx Elite
last seen 3 days ago
DJ Nees wrote:Je kan wel verder kijken. Het wordt wel in sommige afleveringen redelijk uitgelegd. Maar verhaallijnen lopen weer aardig fucked up door elkaar volgens mij hahaha. Er zitten zeker nog een paar vette afleveringen bij dus ik zou nog wel doorkijken, maar niet iedere aflevering is even leuk.
TSFH wrote:Ik vind Westworld echt beste serie die ik tot nu toe gezien heb. Maar snap dat het voor mensen (soms) moeilijk te volgen is.

Trouwens, seizoen 3 is ook al bevestigd dus het is nog zeker niet afgelopen
Ik zal het nog een kansje geven :P
D
Hardtraxx Newbie
last seen Dec 2018
Maarree, Billions? Niemand?
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Viel inderdaad erg op omdat de epi ervoor juist zo actievol was. Erg geslaagd.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
Nu bij Homeland S3E10.
De tering nu wordt 't wel goed, ondanks dat die Carrie spoiler
Spoiler
wel fucking irritant was in de eerdere seizoenen/afleveringen
I
Hardtraxx Elite
last seen 3 days ago
Exterkate wrote:
Daveytl wrote:Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.
Deze was echt heel erg vet idd. Prachtig verhaal :worship:
Vind het in aflevering 10 wel echt heel minder dan in de voorgaande afleveringen.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Daveytl wrote:Westworld aflevering 8. Niet normaal, wat gaaf.
Zoo inderdaad. Denk wel de beste aflevering tot nu toe :worship: