Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 26 days ago
Laatst de HBO serie Vinyl gekeken. Leuke serie over een bijzonder tijdperk in de muziekgeschiedenis :thumbup:

The Man In The High Castle kan ik ook wel aanraden overigens.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Volgende week nieuwe House of Cards. ^^
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Exterkate wrote:Iemand nog een vette serie? House of Cards vet?
Moet je ding zijn, maar ik vind het echt een geweldige serie
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Inmiddels 2 seizoenen van The Sopranos erop zitten, bazig :worship:
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Exterkate wrote:Ik zoek een nieuwe serie die ik tussen Designated Survivor, Fargo en Better Call Saul kan kijken. Aangezien elke week maar één nieuwe aflevering online komt op Netflix.

Iemand nog een vette serie? House of Cards vet?
Person of Interest al gezien?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
chas1n wrote:Volgende week nieuwe House of Cards. ^^
Jezus volgende week al :love:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Gisteren 7 afleveringen Homeland achter elkaar gekeken, ben nu klaar met seizoen 2. Hele toffe serie tot nu toe.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Ook wel weer zin in HoC :)

En Twin Peaks is back :D
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
View on YouTube

nieuwe Game of Thrones trailer is online gekomen vandaag
heel toevallig gister klaar met alle vorige seizoenen te kijken, dus zit helemaal weer in het verhaal :woot:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Onlangs begonnen met The 100. Inmiddels bij aflevering 10 van seizoen 1 en vind het een ontzettend toffe serie! Tempo zit er inderdaad lekker in en vind het ook best een verslavende serie. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Better Call Saul seizoen 2 en 5 afleveringen van seizoen 3 gekeken, ik liep een beetje vast tijdje terug maar zit er weer helemaal in. Seizoen 3 is al echt steengoed. :drool:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Indy wrote:Onlangs begonnen met The 100. Inmiddels bij aflevering 10 van seizoen 1 en vind het een ontzettend toffe serie! Tempo zit er inderdaad lekker in en vind het ook best een verslavende serie. :thumbsup:
The 100 is zeker een hele vette serie!

Heb ff gewacht tot seizoen 4 helemaal op Netflix stond, maar sinds gister staat ie er helemaal op, zo dus maar eens aan beginnen! Hoop dat ik weer snel terug in het verhaal zit!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Alvast de eerste episode van s5 gezien. Begint weer fantastisch!
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Thijsert wrote:The 100 :worship:
Spoiler
Spoiler
wat een kansloos einde, seizoen 5 komt pas in 2018 dus weer lekker lang wachten. Heel bad dat er nog niemand terug is behalve clarke, benieuwd wie die gevangenen zijn. Tot over 6 maanden :aww:

Er komen in seizoen 5 veel flashbacks te zien wat er precies in die ruim 6 jaar is gebeurd. Vond de Skip wel erg verassend.
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Zijn er ook mensen hier die de serie Lucifer hebben gezien? Seizoen 2 is net afgelopen en vind het tot zover een hele gave serie om te volgen :thumbsup:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
dave wrote:
Thijsert wrote:The 100 :worship:
Spoiler
Spoiler
wat een kansloos einde, seizoen 5 komt pas in 2018 dus weer lekker lang wachten. Heel bad dat er nog niemand terug is behalve clarke, benieuwd wie die gevangenen zijn. Tot over 6 maanden :aww:

Er komen in seizoen 5 veel flashbacks te zien wat er precies in die ruim 6 jaar is gebeurd. Vond de Skip wel erg verassend.
Idd verrassend einde :worship: ben ook echt benieuwd.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Echt weer zo'n wtf einde bij The 100. Spoiler alert: dat schip komt ook echt van nergens xd . Ben wel erg benieuwd wat er met raven en bellamy gebeurd is enzo.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Jammer genoeg reageert het scherm van mijn telefoon te goed op wit en kon ik je spoiler lezen xd gelukkig volg ik The flash niet
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Thijsert wrote:Mensen die Arrow/Flash/LoT kijken? Flash nog 3 afleveringen tot het einde van het seizoen en dan weer wachten tot de herfst :/
Spoiler:
Spoiler
Savitar is een time remnant van Future Flash, die Savitar heeft laten leven zodat die time remnant flash kon worden... :huh:
Ja Arrow en die laatste aflevering was toch wel weer genieten :woot: Seizoen 5 toch echt wel boven mijn verwachtingen
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
TondH wrote:
Thijsert wrote:Mensen die Arrow/Flash/LoT kijken? Flash nog 3 afleveringen tot het einde van het seizoen en dan weer wachten tot de herfst :/
Spoiler:
Spoiler
Savitar is een time remnant van Future Flash, die Savitar heeft laten leven zodat die time remnant flash kon worden... :huh:
Ja Arrow en die laatste aflevering was toch wel weer genieten :woot: Seizoen 5 toch echt wel boven mijn verwachtingen
Mee eens! Vond Arrow echt dramatisch uitgemolken afgelopen seizoenen, en vond alleen de flashback verhaallijn echt interessant. Maar seizoen 5 heeft me toch weer weten te boeien!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Seizoen 4 van the 100 er weer even doorheen gejast. Jammer dat er maar 13 afleveringen waren ipv 16. Vond dit seizoen ook veel beter dan 3.

Spoiler:
dat geneuzel in die City of Light vond ik niks aan.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Ik ga morgen beginnen aan seizoen 4, vond seizoen drie niet bijzonder veel aan nee. Beetje vage vijand.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Nu ook aan 'The 100' begonnen, ben benieuwd.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Inmiddels klaar met The Sopranos. Echt een fantastische serie, hoe die personages neer worden gezet en zich ontwikkelen is echt ijzersterk gedaan. Vooral hoe James Gandolfini het hoofdpersonage speelt is fenomenaal :worship: Het einde was wel wat vreemd, maar op de een of andere manier ook wel vet.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Kerel dan heb je echt super veel gekeken ofniet? Of zijn er niet zo mega veel afleveringen van?

Is ook echt een serie die ik al jaren wil kijken, aanrader dus?