Haha ben het hiermee eens.Fuzzylogic wrote:maar over het algemeen vind ik Hannah een behoorlijke aansteller.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lucifer en Silicon Valley zijn weer begonnen 
The Leftovers is ook weer begonnen! Wel aan het laatste seizoen... 
Begonnen met The Wire. Paar afleveringen gezien, maar vind het best tof. Realistisch, elk personage heeft wel wat. Ben benieuwd waar het verhaal precies heen gaat. Nog wel een beetje sloom
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Thirteen Reasons Why seizoen 2 officieel aangekondigd 
The 100
Heb nu de eerste 2 seizoenen achter de rug en ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Je krijgt het één na het andere voor je kiezen in een lekker tempo, met mooie chicks. Een zekere aanrader op Netflix!
Nou lees ik een stukje terug dat seizoen 3 wat tegen valt, maar ik hoop dat het mee valt
Heb nu de eerste 2 seizoenen achter de rug en ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Je krijgt het één na het andere voor je kiezen in een lekker tempo, met mooie chicks. Een zekere aanrader op Netflix!
Nou lees ik een stukje terug dat seizoen 3 wat tegen valt, maar ik hoop dat het mee valt
Gewoon doorkijken haha. Begin van seizoen 3 was matig imo. Maar hij wordt later weer vetter. Seizoen 4 valt me tot nu toe ook niet tegen.dave wrote:The 100
De kracht van The hundred zit hem voor mij ook echt in het tempo. Elke aflevering lijkt wel een seizoensfinale, het verhaal gaat zo snel. In tegenstelling tot series als The walking dead, waarin in een heel seizoen zo weinig gebeurd dat ze het in 1 aflevering hadden kunnen steken.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Van 't weekend begonnen aan House of Cards, ben nu bij aflevering 4. Tot nu toe nog niet heel denderend, maar boeiend genoeg om het te blijven kijken
.
Oeffff heel goede keuze! Absoluut blijven kijken, is echt 1 van m'n favoriete series.Uberhout wrote:Van 't weekend begonnen aan House of Cards, ben nu bij aflevering 4. Tot nu toe nog niet heel denderend, maar boeiend genoeg om het te blijven kijken.
Net begonnen met The Sopranos. Ben erg benieuwd, heb er hoge verwachtingen van iig.
Eens, het werd mij alleen op een gegeven te ver gaan met onrealistische dingen. Maar seizoen 4 is weer genieten.MeneerEend wrote:De kracht van The hundred zit hem voor mij ook echt in het tempo. Elke aflevering lijkt wel een seizoensfinale, het verhaal gaat zo snel. In tegenstelling tot series als The walking dead, waarin in een heel seizoen zo weinig gebeurd dat ze het in 1 aflevering hadden kunnen steken.
Zijn er nog mensen die Better Call Saul volgen? Spoilah
Spoiler
Chuck werd echt compleet afgemaakt in de laatste aflevering. Genieten.
Begonnen aan The Last Kingdom. Even inkomen maar bevalt wel goed
.
Ondanks dat ik me met seizoen 1 en 2 ook goed heb vermaakt, vind ik het wel tof dat seizoen 3 wat sneller gaat. Vind het echt verhaal echt heel goedklapstoel wrote:Zijn er nog mensen die Better Call Saul volgen? Spoilah
Spoiler
Chuck werd echt compleet afgemaakt in de laatste aflevering. Genieten.
Net klaar met het eerste seizoen van The Wire. Wat een verslavende binge serie 
Ik ben White Collar maar weer eens begonnen 
Fargo seizoen 3 ook weer top hoor tot nu toe 
Laatst begonnen met Rick & Morty, leuke serie 
Haha ja ik keek er ook van op hoe geniaal die serie was, bijzonder grappige humor, heb beide seizoenen al meerdere keren gezienKoen wrote:Laatst begonnen met Rick & Morty, leuke serie
Criminal Minds. Die serie word ook met het seizoen minder 
Ja dit is prachtigRickzel wrote:Haha ja ik keek er ook van op hoe geniaal die serie was, bijzonder grappige humor, heb beide seizoenen al meerdere keren gezienKoen wrote:Laatst begonnen met Rick & Morty, leuke serie
Better Call Saul
Ook leuk om te zien dat er steeds meer characters uit Breaking Bad terugkomen
Ook leuk om te zien dat er steeds meer characters uit Breaking Bad terugkomen
En klaar met seizoen 2. Nieuwe verslavingklapstoel wrote:Net klaar met het eerste seizoen van The Wire. Wat een verslavende binge serie
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Laatste aflevering van Designated Survivor gekeken. Hyped voor seizoen 2