April toch?klapstoel wrote:alsnog 4/5 maandenyannickvk wrote:Nieuwe seizoen van Game Of Thrones komt ook alweer dichterbij realiseer ik me net
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nee juni ergens pas, seizoen 7 heeft maar 7 afleveringen. 
chas1n wrote:Nee juni ergens pas
Ergens voor die tijd misschien weer wat afleveringen terugkijken. Weer even erin komen, aangezien ik waarschijnlijk al een hoop vergeten ben.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ik ga denk gewoon de hele serie opnieuw kijken, is alweer >4 jaar geleden dat ik seizoen 1 en 2 heb gezien.yannickvk wrote:chas1n wrote:Nee juni ergens pas![]()
Ergens voor die tijd misschien weer wat afleveringen terugkijken. Weer even erin komen, aangezien ik waarschijnlijk al een hoop vergeten ben.
Vanavond weer verder met The Walking Dead 
Ben benieuwd! Al wacht ik ook al tijden met smacht op Game of Thrones..THArdstyler wrote:Vanavond weer verder met The Walking Dead
Vanavond al ja? Helemaal niet meegekregen.THArdstyler wrote:Vanavond weer verder met The Walking Dead
Toffe serie The Walking Dead, vind het langzamerhand alleen steeds langdradiger worden.
Ik kijk zelf altijd het seizoen pas als die helemaal uit is, maar vond het juist in het begin leuker. Op den duur is het alleen maar hetzelfde, ze hebben een basis, die vervalt op gegeven moment en gaan weer opzoek naar een volgende, met bijbehorende slechte personen en nieuwe personen in de groep. En verschillende doden waarvan je het wel/niet verwacht..yannickvk wrote:Vanavond al ja? Helemaal niet meegekregen.THArdstyler wrote:Vanavond weer verder met The Walking Dead
Toffe serie The Walking Dead, vind het langzamerhand alleen steeds langdradiger worden.
Last edited by Koen on 13 Feb 2017 16:42, edited 1 time in total.
Vanavond om 10 uur weer op FOX ja!
Wel eens met de kritiek, hoop dat deze tweede seizoenshelft wat verrassingen in zich heeft. Kan ook alleen maar beter worden dan de eerste helft.
Wel eens met de kritiek, hoop dat deze tweede seizoenshelft wat verrassingen in zich heeft. Kan ook alleen maar beter worden dan de eerste helft.
Idd, de kritiek is terecht. Als de eerste afleveringen tegenvallen ga ik de moeite ook niet meer nemen deze serie bij te houden.
Dit is precies waar ik op doel jaKoen wrote:Ik kijk zelf altijd het seizoen pas als die helemaal uit is, maar vond het juist in het begin leuker. Op den duur is het alleen maar hetzelfde, ze hebben een basis, die vervalt op gegeven moment en gaan weer opzoek naar een volgende, met bijbehorende slechte personen en nieuwe personen in de groep. En verschillende doden waarvan je het wel/niet verwacht..yannickvk wrote:Vanavond al ja? Helemaal niet meegekregen.THArdstyler wrote:Vanavond weer verder met The Walking Dead
Niet mijn ding.TSFH wrote:Avatar The Last AirbenderSolis wrote:Iemand trouwens nog serie tips?
Paar weken geleden begonnen aan The 100. Net seizoen 2 afgekeken. Wat een ontzettend goede serie tot nu toe. 
In het begin mee begonnen maar na de 3e afl afgehaakt omdat GoTSolis wrote:Niet mijn ding.TSFH wrote:Avatar The Last AirbenderSolis wrote:Iemand trouwens nog serie tips?Iemand The Man in the High Castle al gezien? Lijkt me best vet!
Vet heExterkate wrote:Taboo aanrader!Van de makers van Peaky Blinders met Tom Hardy in de hoofdrol.
Net in me nachtdienst begonnen aan The 100, 1 woord, wauw!
Begin vanmiddag alweer met seizoen 2Thijsert wrote:Van de week ook begonnen, geniale serie!Ivey Jones wrote:Net in me nachtdienst begonnen aan The 100, 1 woord, wauw!
Is Revolution ook zo goed dan? Want dan wordt dat mijn volgende. Ik vind the 100 echt een topserie namelijkCruelty wrote:Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat Revolution gestopt is, terwijl The 100 zo'n hitserie geworden is.
Revolution ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal wel heel eentonig werd. Serie had zeker potentie want het thema sprak me echt aan.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Finale van Taboo was vet zeg!
True that net wat je zegt. Prima thema alleen het werd te standaard.wootum wrote:Revolution ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal wel heel eentonig werd. Serie had zeker potentie want het thema sprak me echt aan.
Owja ik zit alweer bijna bij seizoen 3 van The 100
Vond het eerste seizoen niet zo heel veel aan, maar seizoen 2 daarentegen is wel echt vet.Exterkate wrote:Episode 5 van Fargo nu. Ben nog niet helemaal overtuigd.. wordt het later vetter of zo?
Vraagje: Nachtdienst, dien je dan niet te werkenIvey Jones wrote:True that net wat je zegt. Prima thema alleen het werd te standaard.wootum wrote:Revolution ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal wel heel eentonig werd. Serie had zeker potentie want het thema sprak me echt aan.
Owja ik zit alweer bijna bij seizoen 3 van The 100![]()