Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:02 

Last man on Earth is weer begonnen :worship:

en Geordie Shore :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 16:55 

Hardtraxx Addict

Er zal een speciale aflevering komen op 1 januari van Sherlock. :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:30 

Hardtraxx Elite

The Walking Dead SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

Erg onder de indruk weer van de acteerprestaties aangaande Carrie in Homeland S05E03, bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:50 

Chapeau
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 22:36 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Erg onder de indruk weer van de acteerprestaties aangaande Carrie in Homeland S05E03, bizar.

Ik kreeg gewoon het idee dat ze daadwerkelijk kleine spoiler: bipolair is. In seizoen 1 en/of 2 zet ze dat ook al zo geniaal neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:09 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:

Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.

Ik denk dat Glenn er geweest is... Kunnen ze echt niet maken hoor... Wat betreft Rick, Daryl koos uiteindelijk om terug te gaan naar Abraham en Sasha dus denk het niet. Hoop wel echt dat we niet in ene twee hoofdpersonages verliezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 01:37 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Fluxion schreef:

Ik denk dat Glenn er geweest is... Kunnen ze echt niet maken hoor... Wat betreft Rick, Daryl koos uiteindelijk om terug te gaan naar Abraham en Sasha dus denk het niet. Hoop wel echt dat we niet in ene twee hoofdpersonages verliezen...

Nee, ze kunnen het inderdaad niet maken, maar toch zou het me niet verbazen. Wat betreft Rick, dan heb ik dat verkeerd begrepen. :P Maar ik geloof echt niet dat Rick dood gaat, er zal vast wel iets gebeuren waardoor hij gered wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

Hij had ook gewoon dat grasveld rechts in kunnen rennen waar ze nog niet vandaan kwamen. Gigantisch open einde weer, wat Glenn betreft; dan moet je echt wel efkes wachten totdat die kudde walkers hem gepeerd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 20:56 

Hardtraxx Crew

Fluxion schreef:

Ook al in het zonde dat ie (zo lijkt het) gesneuveld is, maar qua 'realiteit' kun je hem niet laten leven. Die zombies storten zich normaal gesproken op alles wat levend is dus ook op Glenn. Die scene in de camper was overigens wel erg voorspelbaar. Als Rick dood zou gaat is wat mij betreft ook de halve serie verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 21:29 

Hardtraxx Crew

Fluxion schreef:

Stond een gifje van toen ze daar aan kwamen lopen dat er vrij veel ruimte onder die container is waar ze op stonden. Daar zou ie nog onder kunnen kruipen.

Hier staan een aantal redenen waarom Glenn nog niet dood is:

http://moviepilot.com/posts/3613796?lt_source=external,manual,manual
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:16 

Cruelty schreef:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you

We've known each other for so long
Your heart's been aching but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it

And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me you're too blind to see

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 14:11 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Magnetron schreef:
Fluxion schreef:

Ook al in het zonde dat ie (zo lijkt het) gesneuveld is, maar qua 'realiteit' kun je hem niet laten leven. Die zombies storten zich normaal gesproken op alles wat levend is dus ook op Glenn. Die scene in de camper was overigens wel erg voorspelbaar. Als Rick dood zou gaat is wat mij betreft ook de halve serie verneukt.

Ik ben het met je eens dat het niet zou moeten kunnen, maar denk toch dat ie nog leeft. Ook al zou ie onder de ingewanden van die andere gozer zitten dan moeten ze hem nog eten want dat werkt alleen met walker-ingewanden als het goed is.

Ik denk niet dat Rick dood gaat want als hij dood gaat zullen ze veel kijkers verliezen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 00:30 

Hardtraxx Veteran

TWD: Heerlijke psychologische aflevering als je het mij vraagt. Dacht in de eerste scène al gelijk dat Morgan last had van PTSD en bleek nog echt zo te zijn ook. Briljant staaltje acteerwerk en zeer realistisch neergezet, ook van Eastman. Jammer dat hij alleen in deze aflevering voorkwam. Leuk om te zien hoe het nou kan dat Morgan zo veranderd is tussen die aflevering in (volgens mij) seizoen 3 en Alexandria. Diepgang in personages sowieso +1. Nu afwachten tot volgende week wat er met Rick en Glenn gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 01:34 

Hardtraxx Veteran

TWD: Ja vond het zeker een vette aflevering, wel eentje die het seizoen een beetje opvult. Desalniettemin vond ik het ook een treurige aflevering, wat er allemaal heeft afgespeeld op zijn weg naar episode 6. Zeer mooi gedaan, dan wel weer jammer hoe Eastman (zo heette die man, had geen ondertitels?) dood gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 03:30 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie van Fargo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 10:04 

Artiest

Zephyrus schreef:
Wat vinden jullie van Fargo?

Seizoen 1 was briljant, seizoen 2 moet ik nog ff in komen, maar in ieder geval niet beter dan S01.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

Net How i met your mother afgekeken, gave serie, leuk verhaal, alleen barnie is wel try-hard funny van begin tot eind. Seizoen 9 was wel leuk, maar fixeert zich teveel op het huwelijk, vond het op sommige stukken best saai worden.
Wel mooi tijdens seizoen 9, om telkens die "Flash Forwards" te zien van Ted en zijn vrouw, en ik moet Steffnov gelijk geven, de laatste 5 minuten van de serie moet je eigenlijk niet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

provehito schreef:
Net How i met your mother afgekeken, gave serie, leuk verhaal, alleen barnie is wel try-hard funny van begin tot eind. Seizoen 9 was wel leuk, maar fixeert zich teveel op het huwelijk, vond het op sommige stukken best saai worden.
Wel mooi tijdens seizoen 9, om telkens die "Flash Forwards" te zien van Ted en zijn vrouw, en ik moet Steffnov gelijk geven, de laatste 5 minuten van de serie moet je eigenlijk niet kijken.

Mee eens, al hoewel het ook wel wat heeft zo'n einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt wel, want bij de bruiloft van Robin, merk je al gewoon dat Robin en Ted bij elkaar moeten zijn (en alles ervoor eigenlijk ook).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Vanavond weer nieuwe EP van The Walking Dead. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:12 

Hardtraxx Crew

TWD:
Beetje jammer dat je niet hebt gezien hoe Rick weggekomen is. Ook vind ik het jammer dat er in dit seizoen veel afleveringen zijn waar maar een aantal personages in terug komen. Aflevering zelf was niet fantastisch, einde is natuurlijk wel veelbelovend. Hoop dat de volgende aflevering daar wel direct op door gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 14:55 

Hardtraxxer

Weet iemand waar ik TWD van gisteren kan terug kijken of heeft iemand een torrent? alvast bedankt haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 19:12 

Hardtraxxer

provehito schreef:

barnie try-hard funny?! Die man is een legend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 19:47 

Hardtraxx Elite

Sinds een paar weken TWD aan het kijken, bevalt opzich wel alleen bij lange na niet zo diepgaand als een breaking bad. Blijf vooral kijken door die idiote cliffhangers de hele tijd. :lol:
Vorige  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic