Last man on Earth is weer begonnen
en Geordie Shore
en Geordie Shore

Ik kreeg gewoon het idee dat ze daadwerkelijkFiretrap wrote:Erg onder de indruk weer van de acteerprestaties aangaande Carrie in Homeland S05E03, bizar.
Fluxion wrote:The Walking Dead SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Spoiler
Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.
Joey wrote:Fluxion wrote:The Walking Dead SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Spoiler
Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.Spoiler
Ik denk dat Glenn er geweest is... Kunnen ze echt niet maken hoor... Wat betreft Rick, Daryl koos uiteindelijk om terug te gaan naar Abraham en Sasha dus denk het niet. Hoop wel echt dat we niet in ene twee hoofdpersonages verliezen...
Spoiler
Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.
Spoiler
Cruelty wrote:Spoiler
Never gonna give you up, never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
We've known each other for so long
Your heart's been aching but you're too shy to say it
Inside we both know what's been going on
We know the game and we're gonna play it
And if you ask me how I'm feeling
Don't tell me you're too blind to see
Project 141 wrote:Magnetron wrote:Fluxion wrote:The Walking Dead SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Spoiler
Fucking epische aflevering, ik twijfel of ze Glenn laten leven (hoop het wel), op internet staat overal dat die nog leeft en dat het die ene gast zijn lichaam is dat kapot gevreten wordt, maar hoe moet die daar nog weg komen? Ik denk dat Rick wordt gered door Daryl.Spoiler
Ook al in het zonde dat ie (zo lijkt het) gesneuveld is, maar qua 'realiteit' kun je hem niet laten leven. Die zombies storten zich normaal gesproken op alles wat levend is dus ook op Glenn. Die scene in de camper was overigens wel erg voorspelbaar. Als Rick dood zou gaat is wat mij betreft ook de halve serie verneukt.Spoiler
Ik ben het met je eens dat het niet zou moeten kunnen, maar denk toch dat ie nog leeft. Ook al zou ie onder de ingewanden van die andere gozer zitten dan moeten ze hem nog eten want dat werkt alleen met walker-ingewanden als het goed is.
Seizoen 1 was briljant, seizoen 2 moet ik nog ff in komen, maar in ieder geval niet beter dan S01.Zephyrus wrote:Wat vinden jullie van Fargo?
Mee eens, al hoewel het ook wel wat heeft zo'n einde!provehito wrote:Net How i met your mother afgekeken, gave serie, leuk verhaal, alleen barnie is wel try-hard funny van begin tot eind. Seizoen 9 was wel leuk, maar fixeert zich teveel op het huwelijk, vond het op sommige stukken best saai worden.
Wel mooi tijdens seizoen 9, om telkens die "Flash Forwards" te zien van Ted en zijn vrouw, en ik moet Steffnov gelijk geven, de laatste 5 minuten van de serie moet je eigenlijk niet kijken.
barnie try-hard funny?! Die man is een legend.provehito wrote:Net How i met your mother afgekeken, gave serie, leuk verhaal, alleen barnie is wel try-hard funny van begin tot eind. Seizoen 9 was wel leuk, maar fixeert zich teveel op het huwelijk, vond het op sommige stukken best saai worden.
Wel mooi tijdens seizoen 9, om telkens die "Flash Forwards" te zien van Ted en zijn vrouw, en ik moet Steffnov gelijk geven, de laatste 5 minuten van de serie moet je eigenlijk niet kijken.